کارنت موزیک و دانلود Current rewards | آهنگ گوش کن پول بگیر!

کارنت موزیک و دانلود Current rewards | آهنگ گوش کن پول بگیر!

آیا می دانستید که یک فرد به طور متوسط نزدیک به 18 ساعت در هفته را صرف گوش دادن به موسیقی می کند؟ آیا شما یکی از این افراد هستید؟ اگر چنین است، باید بدانید، برنامه هایی راه اندازی شده است که برای انجام این کار پول می دهند! یک اپلیکیشن جدید در صنعت موسیقی به نام Current Rewards راهی برای علاقه مندان به موسیقی پیدا کرده است تا از موسیقی که به آن گوش می دهند درآمد دلاری کسب کنند و آن را به یک سرگرمی کوچک جانبی تبدیل کنند. برنامه کارنت موزیک ادعا می‌کند که می‌توانید سالانه 600 دلار فقط با گوش دادن به موسیقی با پلتفرم آن‌ها درآمد داشته باشید! قطعاً نباید انتظار زیادی داشته باشید، مگر اینکه به موسیقی های زیادی گوش دهید. با این حال، در دنیای اپلیکیشن‌های درآمد غیرفعال، Current Rewards قطعا ویژگی های منحصر به فرد جدیدی را ارائه می دهد. اما آیا کارنت موزیک قانونی است؟ و آیا این برنامه واقعاً برای گوش دادن به موسیقی به شما پول می دهد؟

⁉️ما برای اطمینان از این موضوع، برای دانلود Current Rewards اقدام کردیم. از این رو در ادامه به بررسی نحوه عملکرد این برنامه، پتانسیل درآمد آن و آنچه شما باید بدانید، خواهیم پرداخت.

برنامه کارنت موزیک چیست؟

میلیون ها برنامه وجود دارد که با شعار “آهنگ گوش کن پول بگیر” وارد بازار شده اند و هر کدام هدف خاصی دارند. اما هر از گاهی با اپلیکیشنی مواجه می شوید که در صورت استفاده بیش از یک مزیت ارائه می دهد.

یکی از این برنامه ها Current نام دارد. این برنامه به شما وعده پرداخت دلار برای گوش دادن به موسیقی را می دهد. بنابراین، اگر عاشق گوش دادن به موسیقی هستید، این یک موقعیت مطلوب است. اما قبل از هر گونه اقدامی بیایید تا اطلاعات بیشتری در مورد کارنت موزیک به دست آوریم! اگر پیش از شروع دغدغه نقد کردن درآمد های خود در این وبسایت را دارید نیازی به نگرانی نیست چرا که شما میتوانید درخواست برداشت در قالب پی پل را بدهید و با ثبت سفارش تبدیل پی پال به تومان معادل را در حساب بانکی خود دریافت نمایید.

🔺روش‌های کسب درآمد دلاری واقعی در سال 2023🔺

اول، ما باید مطمئن شویم که این برنامه کاری را که وعده داده است انجام می دهد. بنابراین، آیا کارنت موزیک قانونی است یا کلاهبرداری است؟

پس از بررسی های لازم دریافتیم که بله، این یک برنامه قانونی است که برای گوش دادن به موسیقی به شما پول می دهد.

Current Rewards یک برنامه رایگان برای سیستم عامل اندروید و آیفون است که هر چه بیشتر گوش کنید، درآمد بیشتری خواهید داشت. 

توجه داشته باشید که نسخه اندروید کارنت موزیک اکنون Mode Earn و نسخه iOS آن Current Rewards نامیده می شود.

برای اینکه به طور کامل درک کنیم که چقدر می توانید از این برنامه درآمد کسب کنید، باید فرصت های درآمدی را که ارائه می دهد نگاهی دقیق بیندازیم.

کارنت موزیک چگونه کار می کند؟

کارنت موزیک چگونه کار می کند؟

برای یادگیری نحوه عملکرد برنامه، Current Rewards را تست کردیم و دریافتیم که رابط کاربری ساده و قابل قبولی دارد.

اگر از گوشی های اندروید استفاده می کنید، برای شروع، برنامه Current Rewards یا برنامه Mode Earn را در فروشگاه Google Play جستجو کنید. اگر آیفون دارید، این اپلیکیشن همچنان Current Rewards نام دارد. فرآیند ثبت نام سریع است و به اطلاعات کمتری نسبت به برنامه های پولساز سنتی نیاز دارد.

آموزش دانلود Current Rewards و ثبت نام در آن

شماره تلفن خود را وارد کنید.
شماره خود را از طریق کد ارسالی تایید کنید.
کشور خود را از لیست کشویی انتخاب کنید.
درخواست برای پیوستن به برنامه Current Rewards را از قسمت پایین ثبت کنید.

اگر ترجیح می دهید با ایمیل یا از طریق فیس بوک ثبت نام کنید، می توانید این کار را نیز انجام دهید. تایید شماره تلفن سریعترین راه برای ثبت نام است.

به این صورت، شما آماده دریافت پاداش با گوش دادن به موسیقی و انجام سایر کارهای جزیی هستید. بیایید نگاهی به تمام راه هایی که می توانید کسب درآمد کنید و چگونه شروع کنید بیاندازیم.

💎معرفی سایت rev.com | ترجمه کن، درآمد دلاری کسب کن!💎

راه های کسب درآمد دلاری از Current Rewards

راه های کسب درآمد دلاری از Current Rewards

شما می‌توانید آهنگ‌ ها، هنرمندان و آلبوم‌ های مورد علاقه خود را جستجو کنید و به‌ صورت آنلاین یا آفلاین به آن‌ها گوش دهید. برنامه Current همچنین به شما امکان می دهد با انجام انواع کارهای کوچک درآمد کسب کنید.

به عنوان مثال، می‌توانید نظرسنجی‌ها را پر کنید و کارهای کوچک دیگری را برای کسب درآمد بیشتر انجام دهید، اما گوش دادن به موسیقی همچنان بهترین گزینه برای جمع‌ آوری مداوم امتیاز است.

همچنین می‌توانید هنگام گوش دادن به موسیقی، پروفایل کارنت موزیک خود را تکمیل کنید تا پتانسیل درآمد خود را افزایش دهید.

کاربران اظهار کرده اند که هر چه بیشتر پروفایل خود را تکمیل کنند، «امتیاز در هر بازی» بالاتری کسب می کنند (در ادامه در این مورد بیشتر توضیح خواهیم داد).

💠در اینباکس دلار (InboxDollers) ثبت نام کن و درآمد دلاری کسب کن!💠

💸آهنگ گوش کردن

همانطور که برنامه وعده داده است، می توانید با گوش دادن به هر یک از ایستگاه های رادیویی موجود در برنامه، امتیاز کسب کنید.

هنگامی که برای اولین بار وارد برنامه می شوید، باید سبک موسیقی مورد علاقه خود را انتخاب کنید. این به برنامه کمک می کند تا بفهمد کدام ایستگاه های رادیویی را برای گوش دادن به شما پیشنهاد دهد.

آهنگ گوش کردن

قبل از شروع گوش دادن، باید به برنامه اجازه دهید روی برنامه های دیگر نمایش داده شود. این بدان معناست که برنامه حتی اگر آن را ببندید در پس‌زمینه به کار خود ادامه می‌دهد. این بسیار مهم است زیرا به شما امکان می دهد در هنگام پخش موسیقی امتیاز کسب کنید.

وقتی به برنامه چنین دسترسی را می دهید، اتفاقی که می‌افتد این است که کارنت موزیک همیشه در پس‌ زمینه اجرا می‌شود. یعنی در حالی که موسیقی پخش نمی شود، برنامه همچنان در حال اجرا است. حتی زمانی که قفل صفحه فعال است. 

نکته ای که باید بدانید این است که در مورد تعداد امتیازهایی که در حین گوش دادن به دست می آورید، آنها دقیقا توضیح نمی دهند که سیستم امتیاز آنها چگونه کار می کند.

امتیازهایی که به دست می آورید به موقعیت مکانی شما، مدت زمان پخش موسیقی و ایستگاهی که به آن گوش می دهید بستگی دارد. بنابراین، سنجش اینکه چقدر می توانید تنها با گوش دادن به موسیقی کسب کنید، واقعاً دشوار است.

در طول پخش رسانه، با چندین فرصت برای ایجاد امتیاز مواجه خواهید شد. گاهی اوقات، صفحه به شما اطلاع می‌دهد که می‌توانید نظرسنجی را تکمیل کنید یا برای کسب امتیاز بیشتر پیشنهاد دهید. بنابراین، اگر می خواهید امتیاز بیشتری کسب کنید، در فرصتی که پیش آمد هوشیار باشید.

اما به طور کلی این ایده خوبی است که فقط اجازه دهید موسیقی پخش شود در حالی که کارهای دیگر انجام می دهید. به هر حال همچنان می توانید از گوش دادن امتیاز کسب کنید.

💸پیشنهادات پولی

از آنجایی که هیچ دستورالعمل روشنی در مورد تعداد امتیازی که می توانید از گوش دادن به ایستگاه های رادیویی کسب کنید وجود ندارد، این نکته خوب است که Current راه های دیگری را نیز برای کسب امتیاز ارائه می دهد، یعنی پیشنهادات پولی.

این نوع فرصت کسب درآمد معمولاً در سایت‌ها و برنامه‌های Get-Paid-To یافت می‌شود. شما از این طریق می توانید امتیازات بیشتری کسب کنید. 

اکثر پیشنهادات پولی موجود در Current از شما می خواهند که در یک وب سایت ثبت نام کنید، به نظرسنجی یا مسابقه پاسخ دهید، یک بازی انجام دهید. اکنون، طبق تجربه من، این نوع از فرصت های کسب درآمد چیزی است که به طور معمول به شما کمک می کند تا به طور منظم امتیاز دریافت کنید.

این حداقل تضمین می کند که می توانید هر روز امتیاز کسب کنید. اکنون، هر پیشنهاد، مجموعه‌ای از دستور العمل‌ها را دارد که باید برای دریافت پاداش دنبال کنید.

🔺بنابراین، حتماً دستورالعمل‌ها را تا حد زیادی دنبال کنید. در غیر این صورت، ممکن است پیشنهاد را تکمیل نکنید و جایزه را دریافت نخواهید کرد.

همچنین، پیشنهادات پولی که در برنامه کنونی خواهید یافت، از طرف تبلیغ‌ کنندگانی است که با آنها شریک شده‌اند. بنابراین، اگر هنگام انجام پیشنهادات پولی به وب سایت دیگری منتقل شدید، نگران نباشید.

🎯سایت Musicxray چیست؟ معرفی یک راه قانونی برای کسب درآمد دلاری با گوش دادن به موسیقی🎯

💸نظرسنجی های پولی

راه دیگر برای کسب امتیاز بیشتر در Current، پاسخ دادن به نظرسنجی ها است. این فرصت کسب درآمد معمولاً در سایت های نظرسنجی یافت می شود.

واقعاً ساده است. اگر نظرسنجی موجود را مشاهده کردید، به سادگی روی آن کلیک کنید و به صفحه نظرسنجی هدایت خواهید شد.

نظرسنجی های پولی

ابتدا، باید به مجموعه‌ ای از سوالات واجد شرایط پاسخ دهید تا هر کسی که میزبانی نظرسنجی است بتواند تشخیص دهد که آیا به جمعیتی که نظرسنجی هدف قرار داده است تعلق دارید یا خیر.

اگر واجد شرایط هستید، باید به نظرسنجی واقعی پاسخ دهید. اگر این کار را نکردید، فقط باید به نظرسنجی بعدی بروید.

پس از تکمیل نظرسنجی، پاداش وعده داده شده را دریافت خواهید کرد. مزیت پاسخ دادن به نظرسنجی ها این است که روشی نسبتاً ساده برای کسب امتیاز است. به علاوه، در تجربه من، معمولاً بیشتر از پیشنهادات پولی پاداش می دهد.

نکته منفی این است که به اندازه پیشنهادهای پولی، نظرسنجی موجود نیست. همچنین، نظرسنجی‌های ارائه شده از Current نمی‌آیند، بلکه توسط سایت‌ های دیگری که با آن‌ها همکاری کرده‌اند، ارائه می‌شوند.

به طور کلی، من فکر می‌کنم نظرسنجی‌ های پولی راهی عالی برای کسب درآمد بیشتر و شنیدن نظر شما هستند – اما به نظر من Current بهترین گزینه برای این روش کسب درآمد خاص نیست.

اگر می‌خواهید با شرکت در نظرسنجی درآمد کسب کنید، بهتر است از برنامه‌های نظرسنجی تخصصی استفاده کنید زیرا ارزش بیشتری برای وقت خود در آنجا خواهید داشت.

💸تماشای فیلم ها

با تماشای ویدیو می توانید امتیاز بیشتری کسب کنید. این یک فرصت نسبتاً ساده برای کسب امتیاز است اما همیشه در دسترس نخواهد بود.

برای کسب امتیاز باید تماشای ویدیو را تمام کنید. این معمولاً حدود 30 ثانیه تا یک دقیقه طول می کشد و بیشتر ویدیوهایی که تماشا می کنید تبلیغاتی هستند.

با این حال، در تجربه من، این سود آورترین فرصت کسب درآمد نیست. به طور معمول، تماشای ویدیوها واقعاً امتیاز زیادی برای شما به همراه نخواهد داشت. بنابراین، انتظار نداشته باشید که از آن درآمد زیادی کسب کنید.

من به شما پیشنهاد می کنم فقط در صورتی این کار را انجام دهید که هیچ کار دیگری در برنامه ندارید زیرا این بهترین استفاده از زمان شما نخواهد بود.

💸شارژ کردن گوشی موبایل

یکی از ویژگی های جدید در برنامه Current Music این است که اکنون می‌توانید فقط با شارژ کردن تلفن خود امتیاز کسب کنید!

نسخه اندروید این برنامه هنگام شارژ کردن گوشی، امتیازات کمی به شما می دهد. این قرار نیست امتیاز زیادی را به همراه داشته باشد.

💥سایت Radioearn چیست؟ پول درآوردن به سبک گوش دادن به رادیو💥

💸برنده شدن در قرعه کشی

یکی دیگر از قابلیت های جدید اپلیکیشن Current Rewards سیستم قرعه کشی است. این برنامه قرعه کشی های روزانه دارد که می توانید وارد آن شوید و هر هفته میلیون ها امتیاز رایگان به کاربران اهدا می کند.

البته شانس شما برای برنده شدن زیاد نیست، اما خوب است که برنامه همچنان به افزودن گزینه های درآمدی جدید با رشد خود ادامه می دهد.

💸بازی کردن

برنامه‌هایی که برای انجام بازی‌ها به شما پول می‌دهند، یکی دیگر از ژانرهای رایج برنامه‌ها هستند، بنابراین جای تعجب نیست که این یک گزینه درآمد برای کارنت موزیک باشد.

در بخش “tasks & offers” برنامه، می‌توانید پیشنهادهای دانلود پولی زیادی را بیابید که به شما امکان می‌دهند برای دانلود بازی‌ها و برنامه‌های جدید امتیاز جایزه کسب کنید.

💸کد رفرال و زیر مجموعه گیری

راه دیگر برای افزایش امتیازاتی که از کارنت موزیک به دست آورده اید، دعوت از افراد با کد رفرال برای پیوستن به پلتفرم است. وقتی فردی را برای پیوستن دعوت می‌کنید و او مراحل ثبت‌ نام را کامل می‌کند، به عنوان زیر مجموعه شما معرفی می‌شود.

کد رفرال و زیر مجموعه گیری

سپس برای هر فردی که با موفقیت به برنامه دعوت می کنید، 100 امتیاز کسب خواهید کرد. بعلاوه، 5 درصد از درآمد فردی که شما معرفی کرده اید و از گوش دادن به موسیقی کسب می کند، به دست خواهید آورد.

توجه داشته باشید که کمیسیونی که دریافت می کنید بر اساس درآمد ارجاعات شما از گوش دادن به موسیقی است و نه از پاسخ به نظرسنجی ها و تکمیل پیشنهادات. 

همچنین باید بدانید که در ازای معرفی و ثبت نام هر فرد با کد رفرال شما، بلافاصله 100 امتیاز کسب می‌کنید.

اما همانطور که بعداً به آن خواهیم پرداخت، 100 امتیاز خیلی زیاد نیست، بنابراین باید از دوستان زیادی دعوت کنید تا هر گونه پول واقعی مانند این را به دست آورید.

💸پاداش روزانه

هر روز که وارد سایت می شوید تعداد مشخصی امتیاز به عنوان پاداش روزانه برای شما در نظر گرفته می شود. زیاد نیست، اما همچنان می تواند به شما در جمع آوری امتیازات بیشتر در دراز مدت کمک کند.

و با توجه به اینکه در واقع نیازی به انجام هیچ کار دیگری برای استفاده از این جایزه ندارید، این واقعاً یک مزیت خوب برای عضویت در برنامه است.

چقدر می توانیم از کارنت موزیک پول دربیاوریم؟

چقدر می توانیم از کارنت موزیک پول دربیاوریم؟

Current Rewards ادعا می کند که با گوش دادن به موسیقی از طریق برنامه آنها می توانید تا 600 دلار در سال درآمد کسب کنید. و این معادل حدود 11.50 دلار درآمد در هر هفته است.

به خاطر داشته باشید، این یک تخمین با این فرض است که شما حدود 30 ساعت در هفته به موسیقی گوش می دهید و تمام پتانسیل درآمد خود را به حداکثر می رسانید. در حالی که این عدد ممکن است برای برخی واقعی باشد، ممکن است متوجه شوید که درآمد کمتر از آن است.

کاربران واقعی اعلام کرده اند که در 2 ماه اول نزدیک به 25 دلار درآمد داشته اند. با این حال، درآمد هر بازی می تواند برای برخی از کاربران از آن نقطه به بعد کاهش یابد.

همانطور که می بینید، این یک کاربر از Reddit می گوید که آنها حدود 30 دلار از استفاده از Current درآمد کسب کرده اند، بنابراین واضح است که برنامه قانونی است و پرداخت می کند.

با این حال، میزان درآمد شما بستگی به موقعیت مکانی شما، میزان کامل بودن پروفایل شما و مدت زمانی است که صرف گوش دادن به موسیقی می کنید.

البته گوش دادن به موسیقی زمان می برد، اما شرط می بندم که می توانید در حین انجام کارهای دیگر راه هایی برای گوش دادن پیدا کنید. نکته این است که وقت شما را برای انجام کارهای دیگر کم نمی گیرد.

💸سایت playlist push چیست؟ کسب درآمد از playlistpush💸

مزایا و معایب کارنت موزیک

بنابراین، اجازه دهید این بررسی را با خلاصه کردن مزایا و معایب آن به پایان برسانم تا دید کلی بهتری از آنچه برنامه ارائه می دهد به شما ارائه کنم.

مزایا

🔰درآمد بالقوه 600 دلار در سال
🔰انتخاب بیش از 100000 ایستگاه رادیویی
🔰دسترسی جهانی
🔰رتبه‌ بندی بالا در بررسی‌های فروشگاه اپلیکیشن
🔰پشتیبانی از چندین متود پرداختی برای برداشت درآمد
🔰فرآیند ثبت نام آسان
🔰راه های اضافی برای کسب درآمد سریع از طریق نظرسنجی ها و ویدیوها
🔰کاربر پسند

معایب

♦️پاداش کم
♦️سیستم پاداش آنها کمی گیج کننده است
♦️کیفیت صدا آنقدرها هم عالی نیست

سوالات متداول

آیا کارنت موزیک واقعاً پول پرداخت می کند؟

برنامه Current Rewards دارای اثبات پرداخت آنلاین است و کاربران در Reddit گزارش می دهند که کارت های هدیه مختلف و پول خود را از طریق پی پال نقد کرده اند. با این حال، برخی از کاربران خاطرنشان می‌کنند که کسب امتیاز زمان زیادی طول می‌کشد و پردازش پاداش‌ها نیز زمانبر است.

آیا Current واقعاً برای گوش دادن به موسیقی به شما پول می دهد؟

اپلیکیشن Current Rewards برای گوش دادن به موسیقی و تبلیغات به شما پول می دهد. اما همانطور که گفته شد، پتانسیل درآمد بسیار کم است و نظرسنجی های پولی، تماشای ویدیوها و بازی های موبایلی است که واقعاً به شما امکان می دهد با این برنامه پاداش بیشتری کسب کنید.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

3 3 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
علیرضا
علیرضا
4 ماه قبل

تا به اینجا که من مطالعه کردم فکر میکنم بشه از این طریق یه کسب درامد تقریبی داشت