کیف پول مخفی سولانا

عملکرد خوب Solana به دنبال افشای 12 میلیون کوین در کیف پول مخفی

با این که Solana همچنان در بین کوین های برتر بازار جای دارد، این ارز 12 میلیون کوین دیگر هم تحت عنوان “Gray Coins” یا کوین خاکستری در گردش دارد.

مدیرعامل Cyber Capital، جاستین بونز (Justin Bons) از این موضوع پرده برداشت که پروژه سولانا 12 میلیون کوین اضافی دیگر در بازار دارد که آن را در یک کیف پول بازارساز ذخیره کرده است. با این وجود، این میزان کوین، مجموعه سولانا در گردش را از 8 میلیون واحد به 20 میلیون افزایش می دهد.

با توجه به صحبت های این مدیرعامل، سولانا در حال مخفی نگه داشتن این موضوع مربوط به 12 میلیون کوین اضافی بوده است. پس از یک حسابرسی شخص ثالث، این کیف پول مخفی نیز پیدا شد که بعداً به یک مقاله از جانب مقامات رسمی این پروژه منجر گردید که به این توضیح این موضوع و پنهانکاری پرداخت.

توییت جاستین بونز

در توضیحات این مقاله، تیم Solana گفته اند که استفاده آن کوین ها فقط به منظور اهداف بازارسازی به کار گرفته شده اند. این تیم همچنین وعده داده است از آنجایی که این کوین ها نقش بازارساز داشته اند، در یک بازه 30 روزه، بسوزاند.

در تاریخ 23 مه، با توجه به گفته های Bons، سولانا اعلام کرد که 3.3 میلیون کوین از مجموع 11.3 میلیون وام داده شده را پس گرفته است. به منظور محقق ساختن وعده خود، Solana شروع به انتشار 8 میلیون کون جدید کرد و سپس آنها را سوزاند.

در حال حاضر، عرضه در چرخه Solana از 8 میلیون ابتدایی خود فاصله زیادی دارد و در حوالی 300 میلیون قرار گرفته است؛ اما سرنوشت 12 میلیون کوین فاش نشده همچنان نامشخص است.

با وجود مشکلات مبنی بر صدور، قیمت SOL دائماً در حال رشد بوده است و از ماه اوت (مرداد) با نگاهی به لیست قیمت ارزهای دیجیتال می توان مشاهده کرد که همچنان در بین ارزهای بوده است که از عملکرد خوبی بهره مند بوده اند.

از ماه اوت، قیمت SOL میزان 739 درصد افزایش داشته است و اکنون با قیمت 253 دلار و 30 درصد افزایش در هفت روز اخیر معامله میگردد.

منبع: یو تودی

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments