احتمال لیست شدن ارز pepe در صرافی کوین بیس | حدس و گمان ها برای شمارش معکوس صرافی محبوب

احتمال لیست شدن ارز pepe در صرافی کوین بیس | حدس و گمان ها برای شمارش معکوس صرافی محبوب

بازار ارزهای دیجیتال بر این باور است که شمارش معکوس صرافی کوین بیس مربوط به لیست احتمالی ارز پپه به زودی در این پلتفرم است.

پس از تایید غیرمستقیم ایلان ماسک برای قورباغه پپه کوین در پست میم خود، اگر بخواهیم حدس و گمان های جاری بازار کریپتو را باور کنیم، ممکن است حامیان میم کوین در معرض اخبار گسترده دیگری قرار بگیرند. صرافی ارز دیجیتال مستقر در ایالات متحده، کوین‌ بیس، کاربران را با شمارش معکوس تازه راه‌اندازی شده آزار می‌دهد، اگرچه مشخص نیست که درباره چیست، اما جامعه pepe معتقد است که اطلاعیه بزرگ بعدی از صرافی باید در مورد لیست کردن ارز پپه باشد.

🔰آیا قیمت ارز پپه به 1 دلار می رسد؟ چه زمان په په یک سنتی در دسترس است؟🔰

از زمان عرضه در 18 آوریل 2023، میم کوین ها بهترین دستاورد ها را داشته اند، در زمانی که بازار بزرگتر ارزهای دیجیتال در هفته‌های اخیر با کاهشی روبرو بوده است. علاوه بر کوین بیس، Robinhood نیز قرار است میم کوین ها را فهرست کند. در حال حاضر، ارز پپه (PEPE) با ارزش بازار 595 میلیون دلاری، به طور قابل توجهی رشد کرد تا جایگاه 68 را حفظ کند.

آیا شمارش معکوس کوین بیس مربوط به لیست شدن ارز پپه است؟

پیش از این، حساب رسمی توییتر Coinbase شمارش معکوس را برای اعلام احتمالی لیست شدن یک ارز دیجیتال راه اندازی کرد. همچنین می تواند اعلامیه ای در مورد برنامه های بیشتر در برنامه های توسعه بین المللی بورس باشد. در همین حال، اکثر پاسخ‌ها به شمارش معکوس Coinbase مربوط به لیست شدن ارز پپه است. با گذشت یک روز فاصله بین پست های شمارش معکوس، اعلامیه آینده ممکن است برای پنجشنبه، 17 مه، 2023 برنامه ریزی شود.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
3 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
ساحل
ساحل
11 ماه قبل

لیست میشه 😊

علی فتاحی
علی فتاحی
11 ماه قبل

ارز دیجیتال پپه رشد خود را کرده است و سرمایه‌گذاری روی آن فقط به نفع نهنگ‌های این ارز است و برای خریداران فعلی جز ضرر هیچ نفعی ندارد.گول تبلیغات را نخورید.درست مثل بی بی دوج که همه هولدرهای خود را بیچاره کرد.

ساناز
ساناز
11 ماه قبل

عالی🤩