احتمال افزایش قیمت کاردانو | تجزیه تحلیل رمز ارز ADA

احتمال افزایش قیمت کاردانو | تجزیه و تحلیل رمز ارز ADA

قیمت Cardano (ADA) در 2 روز گذشته بیش از 8٪ افزایش یافته است زیرا بازار کریپتو از پایین ترین سطح اخیر خود بازگشته است. معامله گران Cardano انتظار شکستن قیمت ADA از سطوح فعلی را دارند زیرا احساسات جمعیت برای اولین بار از اواسط نوامبر مثبت شده است.

در 24 ساعت گذشته، قیمت نزدیک به 2 درصد افزایش یافته است و در 0.95 دلار معامله می شود.

احساسات مثبت قوی 

پلتفرم تجزیه و تحلیل داده‌های درون زنجیره‌ای Santiment در توییتی اعلام کرد که احساسات مثبتی در قیمت کاردانو در سطوح فعلی ایجاد شده است. پس از افزایش اخیر قیمت، احساسات نسبت به توکن ADA از سطوح FUD به سطوح مثبت جهش کرده است، که نشان می دهد قیمت ADA از اینجا شاهد افزایش مداوم خواهد بود.

علیرغم کاهش مداوم قیمت ADA از اوج قیمت تاریخی خود، معامله گران Cardano انتظار دارند که ارزش آن در حال حاضر بیش از حد فروش باشد و می تواند از اینجا به بالاتر از 1.20 دلار برسد.

احساسات جامعه نسبت به ارز کاردانو

کاردانو در 24 ساعت گذشته از یک رشد متوسط 6 درصدی قیمت برخوردار بوده است و معامله گران مشتاق شکستن رتبه نهم دارایی دارای ارزش بازار هستند. احساسات جمعیت نسبت به ADA در حال حاضر در مثبت ترین سطح از اواسط نوامبر قرار دارد.

علاوه بر این، چارلز هاسکینسون، بنیانگذار Cardano و بسیاری از تحلیلگران انتظار افزایش قابل توجهی در قیمت Cardano دارند، زیرا Cardano DApps منتظر هارد فورک واسیل (Vasil) در ماه ژوئن هستند. در 18 آوریل، کل سهام ADA به 76٪ رسید و امید بیشتری به جامعه کاردانو بازگشت.

پروژه ها و کیف پول های کاردانو به سطوح رکوردی رسیده اند

کاردانو نزدیک به 900 پروژه در دست توسعه دارد که حدود 400 پروژه جدید از ماه مارس اضافه شده است. علاوه بر این، Cardano شاهد افزایش سریع با بیش از 100 هزار کیف پول از ماه گذشته است. مجموع کیف پول ها اکنون به 3.26 میلیون رسیده است.

با افزایش پروژه‌ها و کیف پول‌ها، نهمین ارز دیجیتال بزرگ می‌تواند در آینده شاهد افزایش ملایم قیمت‌ها باشد. پیش از تغییر بزرگ اتریوم در اواخر سال جاری، این توکن از افزایش علاقه به بلاک‌چین‌های اثبات‌ پذیر سود برده است.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
hanie
hanie
2 سال قبل

کاردانو الان که زیر 1 دلاره.
امیدوارم خبرتون درست باشه و رشد کنه