رشد 20 درصدی ایپ کوین (APE) | دلایل افزایش قیمت ApeCoin

رشد 20 درصدی ارز ایپ کوین (APE) | دلایل افزایش قیمت ApeCoin

ایپ کوین (APE)، توکن بومی مجموعه غیرقابل تعویض Bored Ape روز چهارشنبه به بالاترین حد خود رسید. بخش عمده ای از رالی آن در 24 ساعت گذشته را می توان به گمانه زنی ها در مورد اعلامیه ای توسط موسس Yuga Labs در مورد متاورس آینده آن نسبت داد.

توکن APE در 24 ساعت گذشته 23 درصد جهش کرد و به رکورد 16.47 دلار نزدیک شد. آخرین دستاوردهای آن باعث شد که از ارز مانا (MANA) به عنوان بزرگترین توکن متاورس با ارزش بازار 4.3 بیلیون دلار پیشی بگیرد.

علاقه نهنگ ها به ایپ کوین (APE) و مجموعه توکن های غیر مثلی Bored Ape نیز در 24 ساعت گذشته افزایش یافته است، زیرا معامله گران منتظر اعلامیه بزرگ Yuga بودند.

اعلام متاورس بزرگ

Yuga Labs یک تیزر تریلر برای متاورس آینده خود به نام Otherside در ماه مارس منتشر کرد. اطلاعات اندکی در مورد این پروژه وجود دارد فراتر از یک متاورس است که Apecoin و چندین NFT را در خود جای داده است.

یوگا گفت که اطلاعات بیشتری در مورد این پروژه در ماه آوریل فاش خواهد کرد. همچنین Apecoin را در ماه مارس راه اندازی کرده بود تا به عنوان یک توکن بومی برای پروژه خدمت کند.

با توجه به اینکه 20 آوریل تاریخ مهمی برای فرهنگ میم کوین ها است، اعلامیه یوگا ممکن است نزدیک باشد. 23 آوریل همچنین یک سالگرد راه اندازی Bored Ape Yacht Club است.

مالک میمون @renegademasterr گفت که Yuga قصد دارد به زودی فروش زمین را برای پروژه خود راه اندازی کند. انتظار می رود قیمت فروش و روش پرداخت با توکن APE باشد.

علاقه نهنگ ها با تقاضای NFT و رشد ارز APE

داده‌های Whalestats نشان می‌دهد که  با میانگین 63500 دلار توکن جابه‌جا شده در هر تراکنش این رمز ارز پنجمین توکن خریداری شده توسط نهنگ‌های اتریوم در 24 ساعت گذشته می باشد. یک نهنگ اتریوم با نام “BlueWhale0093” نزدیک به 300000 توکن به قیمت 3.9 میلیون دلار خریداری کرد که بزرگترین تراکنش مربوط به این توکن در 24 ساعت گذشته است.

داده های NFT Go نشان داد که حجم معاملات در Bored Ape NFTs در روز سه شنبه 100 درصد افزایش یافت. قیمت کف مجموعه نیز در بحبوحه افزایش خرید توکن غیر مثلی، 9 درصد افزایش یافت. نهنگ های ETH پنج مورد از 10 فروش برتر Bored Ape را در 24 ساعت گذشته به خود اختصاص دادند.

سایر دارایی‌های Yuga NFT از جمله میمون‌های Mutant و Kennel Club نیز شاهد افزایش شدید حجم معاملات بودند.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments