احتمال افزایش قیمت بیت کوین علیرغم احساسات منفی آن در توییتر

احتمال یک افزایش قیمت در BTC علیرغم احساسات منفی در توییتر

شرکت سانتیمنت (Santiment) معتقد است که علیرغم احساسات منفی فعلی حاکم بر فضای بیت کوین (BTC) در توییتر، احتمال وقوع یک افزایش قیمت به گونه ای که همه را حیرت زده کند، وجود دارد.

طبق توییت منتشر شده توسط شرکت تحلیلگر سانتیمنت، در حال حاضر احساسات Bitcoin در توییتر در شرایط منفی قرار دارد. هرچند با وجود شرایط فعلی، احتمال بالای این امر وجود دارد که قیمت این پرچمدار بازار ارزهای دیجیتال یک افزایش را شاهد باشد.

حساب کاربری Santiment در توییتر، اعلام کرده است طبق آنچه که الگوریتم تحلیلگر آنها می تواند بخواند، وضعیت احساسات بیت کوین در توییتر همچنان در سیری نزولی باقی مانده است.

هرچند همانطور که حرفه ای های این شرکت توضیح دادند، هرچه این احساسات بیشتر به سمت منفی حرکت کند، احتمال این که یک افزایش در قیمت رخ دهد نیز افزایش می یابد. آنها حتی متوجه این امر شدند که این افزایش قیمت احتمالی، می تواند جامعه کاربران این رمز ارز را حیرت زده کند.

معامله گران منتظر یک افت قیمت هستند، آن گونه که از نمودار پیدا است، این می تواند فرصت خوبی برای خریداران به شمار آید.

توییت سانتیمنت

علاوه بر آن، شاخص ترس و طمع (Fear And Greed) برای این ارز دیجیتال به 15 رسیده است، که نشانگر ترس بالا در بازار می باشد. آخرین بار که این شاخص چنین وضعیتی را شاهد بود، به ماه مارس (اسفند) سال 2020 بر می گردد؛ زمانی که بیت کوین در پنجشنبه سیاه، 50 درصد افت قیمت را تنها در عرض یک روز شاهد بود.

با استناد بر حرفه ای های این عرصه، ترس بیش از حد در بازار و احساسات منفی، سرمایه گذاران را به سمت گزینه های بهتری سوق می دهد و می تواند نشانه ای از یک سیر صعودی احتمالی داشته باشد.

دنی اسکات (Danny Scott) بنیانگذار و مدیرعامل صرافی مستقر در انگلستان، CoinCorner در یک توییت از شباهت بین نمودار های امروز بیت کوین با سال 2013 صحبت کرد.

این توییت وی نشان می دهد که در هر دو این نمودارها، قیمت BTC در ماه آوریل به اوج رسید و سقوطی که بعد از آن اتفاق افتاد، تا چندین ماه ادامه داشت. هرچند در پایان تابستان سال 2013، قیمت شروع به بالا رفتن کرد و سال را با یک روند افزایشی به پایان رساند.

توییت دنی اسکات

منبع: یو تودی

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments