جابجایی عظیم اتریوم

جابجایی عظیم اتریوم در حالی که این ارز همچنان در حال کاهش قیمت است

در حالی که قیمت رمز ارز اتریوم در حال سقوط است، در شانزده ساعت گذشته، دو معامله با ارزش 800000 اتریوم توسط نهنگ های ناشناس انجام شده است.

سایت آماری Whale Alert گزارش داده است که طی شانزده ساعت گذشته، دو معامله مهم اتریوم توسط کاربران ناشناس انجام شده است. هر یک از این دو انتقال 400000 اتریوم را منتقل کرده است که معادل تقریباً 769 میلیون دلار است. بنابراین، در مجموع بیش از 1.4 میلیارد دلار اتر توسط صاحبان کیف پولی که نامشان در جایی ثبت نشده منتقل شده است.

همچنین در صفحه توییتر این سایت نیز توییتی مبنی بر اعلام این جابجایی ها منتشر شده بود.

تراکنش نهنگ ها
توییت های Whale Alert مبنی بر جابجایی اتر توسط نهنگ های ناشناس

پیش از این، شرکت Santiment تحلیلی را به اشتراک گذاشته بود که طبق آن نهنگ ها به طور فعال در حال خرید اتریوم در کف قیمت بازار هستند و قبلاً 20.58٪ از کل عرضه اتریوم (10 کیف پول بزرگ اتریوم) را در اختیار داشتند.

ماینر ها همچنین در طی ماه گذشته شروع به جمع آوری اتریوم کرده اند و اکنون تقریباً 122،000 واحد را در اختیار دارند. در اوایل سال ، استخراج کنندگان بیش از 163،300 اتریوم را در اختیار داشتند ولی در همان زمان مقدار زیادی از اتریوم های خود را فروخته اند.

در زمان نگارش این مقاله، اتریوم دومین ارز رمزنگاری شده بزرگ جهان به کانال 1900 دلار سقوط کرده است و در سطح 1970دلار خرید و فروش می شود.

در همین حال، هارد فورک لندن که طرفداران اتریوم مدتها انتظار آن را می کشیدند، در حال آماده شدن برای فعالیت بر روی شبکه اصلی است. در حال حاظر این بروزرسانی بر روی شبکه های آزمایشی در حال بررسی است و این به روزرسانی بزرگ در تاریخ 13 مرداد سال جاری بین ساعت 13:00 و 17:00 به وقت محلی در 12،965،000 بلوک انجام خواهد شد.

منبع: سایت خبری U.Today

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments