نگرش مثبت نویسنده کتاب استاندارد بیت کوین به بازگشت قوی این رمز ارز

باور مثبت نویسنده کتاب استاندارد بیت کوین به بازگشت قوی این ارز دیجیتال

نویسنده پرفروش ترین کتاب مرتبط با بیت کوین، نظر خود را در مورد نتیجه احتمالی سرکوب فعلی بیت کوین که توسط کشور چین اعمال شده است ارائه داد. 

نویسنده کتاب استاندارد بیت کوین (کتابی که به 25 زبان ترجمه شده است)، Saifedean Ammous، در گفت و گوی خود با David Lin از شبکه خبری Kitco, در خصوص تلاش دولت چین برای سرکوبی BTC صحبت کرد و گفت مسائلی از این قبیل همیشه به یک نتیجه ختم شده است. 

توییت دیوید لین

بیت کوین توانایی بازگشت دارد

مجری برنامه، David Lin از این نویسنده پرسید که به نظر او اگر دولت چین همچنان به توقف ماینینگ (استخراج) بیت کوین و معاملات آن و محدود کردن تریدر های آن ادامه دهد، چه اتفاقات دیگری را برای این پرچمدار کریپتوکارنسی ها می توان انتظار داشت؟ 

این نویسنده در مجموع نگرش مثبتی به آینده، حتی با وضعیت حاکم دارد. هرچند او پذیرفت تا زمانی که این رمز ارز جز‌‌‌ء کوچکی از بخش های اقتصاد جهانی باشد، فروش های گسترده در هرکجا و هر زمان می تواند رخ دهد. 

اما هنوز او معتقد است که در مجموع، بیت کوین به طور متنوعی رشد می کند و بنابراین، هرگونه تلاش برای توقف بیت کوین توسط چین یا هر دستگاه نظارتی دیگری در کشورهای دیگر، شانس بازگشت فوق العاده بیت کوین را بیشتر می کند. 

او همچنین به چند مورد مشابه در طول تاریخ ارزهای دیجیتال (رمز ارزها) اشاره کرد. ممنوعیت رمز ارز ها در چین در سال 2017، خاموشی بازار  Silk Road (جاده ابریشم) و علنی شدن نگرش منفی G7 نسبت به BTC. 

به گفته او، بعد از تمام رویداد های ذکر شده  در بالا، همه چیز طوری به نظر می رسید که انگار پایان کار برای بیت کوین از راه رسیده است، اما هر بار این ارز یک بازگشت قوی از خود نشان داده است. 

ورود بیت کوین به صرافی ها ادامه خواهد داشت

در همین حین، تریدر برجسته ارزهای دیجیتال، Alex Kruger, چند نمودار ارائه شده توسط کمپانی تحلیلی CryptoQuant, به اشتراک گذاشت که نشان می دهد عرضه BTC به صرافی ها در 60 روز گذشته نیز، 3 برابر شده است. 

او این موضوع را به ترس هولدر های Bitcoin و فروش ناشی از ترس آنها تفسیر کرد. 

توییت الکس کروگر

پیتر شف انتظار سقوط سخت تری برای BTC دارد

پیتر شف (Peter Schiff) که نگرش منفی به بیت کوین دارد، اعلام کرد که دارندگان این ارز، نباید خیلی از بازگشت قیمت از 28 هزار دلار به 34 هزار دلار هیجان زده شوند، چرا که هیچ سقوطی، حرکت مستقیم ندارد. 

او باری دیگر از این رمز ارز به عنوان توکنی دست کاری شده یاد کرد. 

وی افزود:

با وضعیت حاکم بر بازار نزولی، فروش در نوسانات بهتر از خرید در افت قیمت ها می باشد. 

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments