گزارش آمار بیکاری آمریکا و کاهش قیمت بیت کوین | سطوح کلیدی بعدی کجاست؟

گزارش نرخ بیکاری آمریکا و کاهش قیمت بیت کوین | سطوح کلیدی بعدی کجاست؟

گزارش بیکاری فوری باعث فروش فوری دارایی های ریسک پذیر می شود و قیمت بیت کوین از آن زمان تاکنون زیر 20000 دلار باقی مانده است.

پس از اینکه گاوها نتوانستند ضررهای ناشی از داده های کلان را جبران کنند، بیت کوین تا 8 اکتبر نزدیک به انتهای محدوده معاملاتی خود باقی ماند.

چارت 1 ساعت بیت کوین

عملکرد ضعیف BTC در محدوده 20 هزار دلار

داده‌های TradingView نشان می‌دهد که در زمان نگارش این مقاله، قیمت بیت کوین با 19415 دلار معامله می شود. این در حالی است که یک روز قبل از ارتقا نهایی مرج اتریوم، قیمت های 19,340 دلاری در Bitstamp ظاهر شد.

📈این جفت شاهد یک روند نزولی سریع قابل پیش بینی بود که همراه با گزارش آمار بیکاری در ایالات متحده اتفاق افتاد. به علاوه بازارهای کریپتو از سهام کپی کردند در حالی که دلار آمریکا افزایش یافت.

شاخص دلار آمریکا

میشائل ون دی پوپ، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت تجاری Eight، نرخ بیکاری را “بسیار کمتر از حد انتظار” توصیف کرد.

او ادامه داد: “داده های اقتصادی این هفته متناقض بود.

در پایان هفته با کاهش بیکاری از 3.7 درصد به 3.5 درصد، وضعیت مثبت بود، در حالی که در اوایل این هفته فرصت های شغلی و داده های PMI بد بود. اکنون چشم‌ها به نرخ تورم (CPI) و PPI است که در هفته آینده اعلام می شود.

در همین حال، نشانگرهای داده های درون زنجیره ای منابع تجزیه و تحلیل به اهمیت مداوم میانگین متحرک 50 روزه بیت کوین (MA) به عنوان مقاومت اشاره کردند.

در حال حاضر با قیمتی کمتر از 20000 دلار، 50MA نیز پس از انتشار اطلاعات بیکاری به 21MA هدایت شد، که متعاقباً مورد بازپس گیری قرار گرفت.

Material Indicators خلاصه می‌کند:

این هفته، بیت کوین 4 برخورد متوالی با MA 50 روزه داشته و هر بار موفق به شکست آن نشده است، و در گزارش مثبت نرخ بیکاری دیروز ایالات متحده، گاوها نرخ‌های R/S را 20 هزار دلار که اوج تاریخی سال 2017 و MA 21 روزه بود را پس دادند.

چارت روزانه بیت کوین با میانگین متحرک 21 روزه و 50 روزه

افزایش انحلال معاملات در پی کاهش قیمت BTC

در همین حال، در نتیجه بازگشت ناگهانی به نوسانات، معامله گران طولانی مدت بیت کوین تقریباً 23 میلیون دلار از انحلال در 7 اکتبر متحمل شدند.

داده‌های Coinglass تایید کرد که مجموع نقدینگی‌های طولانی کریپتو در آن روز تقریباً 63 میلیون دلار بوده است و معاملات فروش 19.5 میلیون دلار دیگر به این آمار اضافه کردند.

نمودار انحلال ارزهای دیجیتال

هفته گذشته، Cointelegraph در مورد اهمیت 19000 دلار به عنوان محدوده فعلی گزارش داد، که در صورت شکست این حمایت می توانیم قیمت های پایین تر از 17 هزار دلار را شاهد باشیم. 

سطوح خرید و فروش نهنگ‌ها

🔴بنابراین، پلتفرم تحلیلی Whalemap به این نتیجه رسید که سطوح خرید و فروش نهنگ‌ها کلیدی است، با هدف کاهش قیمت احتمالی 12500 دلار منطقه بعدی است که حمایت می شود. 

منبع: کوین تلگراف

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments