دلیل افزایش ناگهانی قیمت دوج کوین اخیرا چه بود؟ | مشارکت ایلان ماسک و DOGE

دلیل افزایش ناگهانی قیمت دوج کوین اخیرا چه بود؟ | ساخت یک برنامه همه کاره توسط ایلان ماسک

هیچ سلبریتی دیگری به اندازه ایلان ماسک تأثیر زیادی بر دوج کوین (DOGE) ندارد، که صرفا به دلیل فعالیت توییتر است. هر زمان که ماسک از این میم کوین محبوب نام می برد، قیمت DOGE بلافاصله پامپ می شود. در واقع، بخش بزرگی از محبوبیت Dogecoin را می توان به ایلان ماسک نسبت داد. پس از طلسم اشاره های مداوم در مورد memecoin در سال گذشته، در زمان های اخیر یک آرامشی در روند حرکت آن وجود داشته است. قیمت DOGE در چند وقت اخیر تا حد زیادی در حدود سطح 0.058 دلار در نوسان بوده است.

ایلان ماسک و دوج کوین 

پس از انتشار اخباری مبنی بر اینکه ایلان ماسک برای اولین بار در ماه آوریل توییتر را تصاحب می کند، کشش و نوسانات زیادی برای قیمت دوج کوین ایجاد شد. این خبر بسیاری از مردم را به این فکر انداخت که آیا ایلان ماسک پرداخت Dogecoin را در توییتر فعال می کند. در آخرین مورد، با قصد ماسک برای خرید توییتر با قیمت پیشنهادی اصلی، جامعه DOGE خوشحال شد. با این حال، هیچ اشاره رسمی نه از سوی ماسک و نه تیم Dogecoin در مورد برنامه های پرداخت DOGE وجود نداشت.

روز جمعه، مدیر اجرایی تسلا با یک طراح Dogecoin تعامل داشت. او به یک توییت هوشمندانه از DogeDesigner، یک رابط کاربری و طراح گرافیک در بنیاد Dogecoin پاسخ داد. با توجه به علاقه مجدد او به خرید توییتر و چشم انداز آینده دوج کوین، این یک پیشرفت جالب است. ماسک اخیراً در توییتی پیشنهاد کرده است که خرید توییتر به برنامه‌های آینده او برای ساخت یک «اپلیکیشن همه کاره» کمک می‌کند.

خرید توییتر تسریع کننده ای برای ایجاد X، برنامه همه کاره است.

افزایش ناگهانی قیمت DOGE

پس از انتشار اخباری مبنی بر تمایل ماسک برای خرید توییتر با قیمت پیشنهادی اولیه، قیمت DOGE بلافاصله و به صورت ناگهانی 8 درصد افزایش یافت. با توجه به پلتفرم ردیابی قیمت کوین مارکت کپ در زمان نگارش، قیمت دوج کوین در 24 ساعت گذشته 1.21 درصد کاهش یافته و با قیمت 0.06160 دلار معامله می شود. اگر قرارداد خرید توییتر توسط ایلان ماسک در روزهای آینده با موفقیت انجام شود، قیمت DOGE ممکن است در مدت کوتاهی سر به فلک بکشد.

چارت 4 ساعت دوج کوین

داده‌های درون زنجیره‌ای نشان می‌دهد که نهنگ‌های DOGE پس از آغاز مذاکرات جدید معامله توییتر، حدود ۱ میلیارد Dogecoin را انتقال داده‌اند. دوج کوین به عنوان بزرگترین میمکوین و یک ارز رمزپایه که بر اساس ارزش بازار در رتبه 10 قرار دارد.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments