سرنوشت بایننس کوین چه می شود؟ ارز BNB تا کجا می تواند سقوط کند؟

سرنوشت بایننس کوین چه می شود؟ ارز BNB تا کجا می تواند سقوط کند؟

بایننس کوین (BNB) در بحبوحه درگیری صرافی بایننس و SEC رالی صعودی کوتاه مدت خود را حفظ کرده است، اما احتمال سقوط 30 درصدی همچنان قابل پیش بینی است.

ارزش بازار BNB از 5 ژوئن که کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) علیه بایننس شکایت کرد، بیش از 7 میلیارد دلار کاهش یافته است.

تحلیل تکنیکال بایننس کوین 

تاثیر شکایت SEC بر بایننس تا کنون قابل توجه بوده است و BNB تقریباً 15 درصد از هفته تا به امروز کاهش یافته است.

مارکت کپ بایننس کوین

در 6 ژوئن، SEC از دادگاه ناحیه واشنگتن دی سی درخواست کرد تا دارایی های بایننس ایالات متحده در سراسر جهان را مسدود کند. این دستور، در صورت تصویب، احتمالاً صرافی را مجبور خواهد کرد که «ارز فیات و دارایی‌های رمزنگاری شده سپرده، نگهداری، معامله و جمع‌ آوری شده توسط مشتریان» را در پلتفرم ایالات متحده خود به کشور بازگرداند.

در همین حال، واحد تجاری بایننس در ایالات متحده معاملات چندین جفت ارز از جمله بیت کوین، تتر و بایننس USD را متوقف کرد.

از نظر تئوری، این رویدادها با توجه به اینکه به عنوان یک توکن کاربردی در اکوسیستم بایننس گنجانده شده است، خطر تحریک احساسات خرید بایننس کوین (BNB) را در افراد ایجاد می کند.

با این حال، تکنیک‌ها تصویر بالقوه متفاوتی را حداقل در کوتاه‌ مدت ترسیم می‌کنند. جفت BNB/USD برای یک جهش کوتاه مدت آماده به نظر می رسد، با توجه به اینکه در اطراف سطح حمایت بحرانی معامله می شود و شاخص قدرت نسبی روزانه آن (RSI) وارد منطقه «اشباع فروش» زیر 30 شده است.

چارت روزانه قیمت بایننس کوین

در این مورد، قیمت بایننس کوین احتمالاً سطح مقاومت خط روند نزولی خود را نزدیک به 280 دلار به عنوان هدف صعودی بعدی خود در ماه ژوئن خواهد دید که حدود 7 درصد نسبت به سطوح قیمت فعلی افزایش یافته است.

🔺از سوی دیگر، بسته شدن قیمت BNB به زیر سطح روند صعودی چند ماهه خود به این معنی است که 240 دلار باید به عنوان یک هدف نزولی بالقوه در ماه ژوئن مورد توجه قرار گیرد. با کاهش حدود 10 درصدی نسبت به سطوح قیمت فعلی، این سطح خارج از سناریوی شکست الگو کنج صعودی (بنفش) به نظر می رسد.

آیا بایننس کوین در سال 2023 به 180 دلار می رسد؟

تحلیلگر بازار مستقل TraderSZ معتقد است که BNB می تواند به دلیل درگیری صرافی بایننس-SEC به پایین ترین سطح سال 2022 یعنی 180 دلار سقوط کند.

جالب توجه است، شکست مداوم یک الگوی مثلث نزولی برای قیمت BNB، همین را نشان می دهد.

الگو های مثلث کنج نزولی معمولاً به عنوان الگوهای ادامه نزولی در یک روند نزولی کلی در نظر گرفته می شوند. کار آنها معمولا زمانی تمام می شود که قیمت به زیر خط روند پایین تر خود برسد و قیمت به اندازه حداکثر ارتفاع آنها کاهش یابد.

چارت هفتگی قیمت بایننس کوین

در نتیجه، BNB در معرض خطر سقوط به سمت هدف مثلثی خود در حدود 180 دلار در سال 2023 قرار دارد که حدود 30 درصد از سطح قیمت فعلی کمتر است.

منبع: کوین تلگراف

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

5 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
ارمان
ارمان
4 ماه قبل

من مقداری بایننس کوین داشتم ومتاسفانه ضرر کردم امیدوارم جبران شه با حرکت صعودی