کیف پول ارز SFP

کیف پول ارز SFP | معرفی بهترین کیف پول ارز سیف پال کدام است؟

ارز سیف پال (SafePal) که با نماد SFP شناخته می شود، رمز اصلی کیف پول SafePal است. اگر در این رمز ارز سرمایه گذاری کرده اید و قصد دارید توکن های SFP خود را در جایی امن نگهداری کنید با ما تا پایان این مطلب همراه باشید تا با بهترین و امن ترین گزینه ها برای ساخت کیف پول ارز SFP آشنا شوید.

بهترین کیف پول ارز SFP کدام است؟

همانطور که می دانید، 2 نوع کیف پول برای ذخیره سازی دارایی های دیجیتال وجود دارد:

  1. نرم افزاری
  2. سخت افزاری

در ادامه به معرفی هر دو ولت های نرم افزاری و سخت افزاری برای ذخیره سازی توکن SFP خواهیم پرداخت.

💠 خدمات خرید و فروش ارز SFP توسط سایت پی 98 به صورت لحظه ای و با فرایند خودکار در 24 ساعت شبانه روز در اختیار کاربران قرار گرفته است. به منظور آشنایی بیشتر با ارز سیف پال (SFP) می توانید به مقاله معرفی این رمز ارز از طریق لینک مشخص شده مراجعه نمایید.

کیف پول های نرم افزاری ارز SFP

نام کیف پولنوع کیف پولامنیتپلتفرم های پشتیبانی شده
سیف پالنرم افزاری و سخت افزاری ⭐⭐⭐⭐ موبایل (اندروید و آی او اس)
تراستنرم افزاری ⭐⭐⭐⭐موبایل (اندروید و آی او اس)
متامسک نرم افزاری⭐⭐⭐موبایل (اندروید و آی او اس)
افزونه مرورگر
کوینومی نرم افزاری⭐⭐⭐⭐دسکتاپ/ موبایل (اندروید و آی او اس)
اکسودوس نرم افزاری⭐⭐⭐⭐دسکتاپ/ موبایل (اندروید و آی او اس)
آیم توکن نرم افزاری⭐⭐⭐موبایل (اندروید و آی او اس)
بایننس چین نرم افزاری⭐⭐⭐تحت وب

🟪 سیف پال (Safepal): همانطور که اشاره شد ارز SFP توکن بومی پلتفرم کیف پول سیف پل است بنابراین شما می توانید با ساخت کیف پول سیف پال توکن های SFP خود را در جایی امن ذخیره کنید.

🟪 تراست (Trust Wallet): شما این امکان را دارید تا از تمامی کوین ها و توکن های خود در یک کیف پول تراست واحد و امن نگهداری کنید. همچنین می توانید از این والت در سیستم عامل های iOS و Android استفاده کنید.

🟪 متامسک (MetaMask): کیف پول متامسک یک ولت نرم افزاری می باشد که به هر دو صورت تحت وب و موبایلی در دسترس است. متامسک به منظور ورود امن به کاربر یک کلید می دهد و هرچه که برای مدیریت دارایی های دیجیتالی نیاز است را در دسترس کاربران قرار می دهد.

🟪 کوینومی (Coinomi): کیف پول کوینومی یک ولت نرم افزاری چند ارزی و بسیار امن برای بیت کوین، آلت کوین ها و توکن ها است که به عنوان بهترین کیف پول ارز SFP به حساب می آید.

🟪 اکسودوس (Exodus): از اکسودوس والت می توان به عنوان ولت ارز سیف پل و یک برنامه همه جانبه به منظور ایمن سازی، مدیریت و مبادله دارایی های بلاک چین استفاده کرد.

🟪 آیم توکن (imToken): کیف پول نرم افزاری آیم توکن یک ولت رایگان رمزنگاری برای گوشی های موبایل است که می توان آن را هر دو نسخه ی iOS و Android در اختیار داشت.

🟪 بایننس چین (Binance Chain): بایننس چین ولت در واقع کیف پول ارز دیجیتال رسمی صرافی بایننس (Binance) به منظور دسترسی به بایننس اسمارت چین (Binance Smart Chain)، بایننس چین (Binance Chain) و شبکه اتریوم می باشد. این کیف پول دارای امنیت بالایی است و یکی از مزایای این والت ارز SafePal این است که از طریق این والت می توان با هزاران پروژه و قرارداد هوشمند در بلاک چین‌ های گوناگون تعامل برقرار کرد. از کیف پول تحت وب بایننس چین ولت می توان در مرورگرهای کروم، فایرفاکس و بریو (Brave) استفاده کرد.

کیف پول های سخت افزاری ارز SFP

نام کیف پولنوع کیف پولامنیتقیمت
ترزور وانسخت فزاری⭐⭐⭐⭐⭐$55.00
ترزور مدل تی سخت فزاری ⭐⭐⭐⭐⭐$169.99
لجر نانو اس سخت فزاری ⭐⭐⭐⭐⭐$59.99
لجر نانو ایکس سخت فزاری ⭐⭐⭐⭐⭐$119.00

🟨 ترزور وان (Trezor One): کیف پول سخت افزاری ترزور را می توان برای ذخیره سازی و مدیریت بیت کوین و آلت کوین ها استفاده کرد. این والت ارز SafePal به عنوان گزینه ای بسیار امن برای ذخیره سازی توکن های SFP محسوب می شود. تعداد کوین هایی که این کیف پول پشتیبانی می کند 204 عدد می باشد. قیمت این کیف پول ارز سیف پل حدود 55 دلار می باشد.

🟨 ترزور مدل تی (Trezor Model T): ترزور مدل تی را می توان یک ولت SFP دیگر به حساب آورد. این کیف پول سخت افزاری صفحه لمسی رنگی دارد و از کوین های بیشتری (209) پشتیبانی می کند. قیمت این کیف پول 169.99 دلار می باشد. همانطور که گفتیم این کیف پول سخت افزاری امن ترین والت ارز سیف پال می باشد.

🟨 لجر نانو اس (Ledger Nano S): این والت امن ترین ولت ارز SFP است. همانطور که در توصیف کیف پول های سخت افزاری گفته شد، کیف پول سخت افزاری لجر بسیار امن است و برای دارایی های دیجیتال همچون بیت کوین، اتریوم و آلت کوین ها مورد استفاده قرار می گیرد. لجر به علت ویژگی های ایمنی بالایی که دارد برای ذخیره دارایی های رمزنگاری شده و ایمن سازی پرداخت های دیجیتالی استفاده می شود. این کیف پول از 227 ارز رمزنگاری شده پشتیبانی می کند و قیمت آن 59.99 دلار است.

🟨 لجر نانو ایکس (Ledger Nano X): این کیف پول سخت افزاری ارز SafePal امکان خرید و مدیریت امن رمز ارز ها را در یک برنامه واحد در اختیار کاربران قرار می دهد. با استفاده از این کیف پول این تنها خود شما هستید که مسئول دارایی هایتان می باشید و می توانید از آن در هرجایی که هستید استفاده کنید. قیمت این کیف پول 119 دلار است و از 227 رمز ارز پشتیبانی می کند.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments