بیبی دوج از پلتفرم NFT مجهز به هوش مصنوعی رونمایی کرد!

این ابزار هوش مصنوعی به جامعه بیبی دوج اجازه می دهد تا از پتانسیل خلاقانه خود بهره برده و توکن های غیرقابل تعویض منحصر به فرد (NFT) ایجاد کند.

در تلاش مستمر برای تنوع بخشیدن به اکوسیستم خود، Baby DogeCoin یک تولید کننده تصویر هوش مصنوعی راه اندازی کرده است. ژنراتور تصویر هوش مصنوعی که اوایل این ماه اعلام شد، اکنون فعال است. این آخرین نوآوری از بسیاری از نوآوری های Baby Doge است و به کاربران کمک می کند تا از پتانسیل خلاقانه خود بهره ببرند.

تکامل پلتفرم NFT بیبی دوج

بیبی دوج کوین جدیدترین سرمایه گذاری خود را معرفی کرده است: یک تولید کننده تصویر هوش مصنوعی. این ابزار هوش مصنوعی که در 19 سپتامبر رونمایی شد، به کاربران این امکان را می‌دهد تا از پتانسیل خلاقانه خود بهره ببرند و NFT‌های منحصربه‌ فردی ایجاد کنند.

تکامل پلتفرم NFT بیبی دوج

🎯پیش بینی قیمت بیبی دوج در سال 2025 و چشم انداز آن در آینده🎯

کاربرانی که با Baby Doge AI Image Generator سروکار می شوند، می توانند امتیازاتی را کسب کنند که به عنوان سوخت برای ایجاد NFT آنها عمل می کند. این اعتبارات کاربران را قادر می سازد تا NFT های خود را مستقیماً از طریق پلتفرم Baby Doge ضرب کنند. هر سکه بیبی دوج معادل 1 اعتبار است.

با پلتفرم جدید، کاربران می‌توانند الگوهای 2 بعدی، سه بعدی NFT و BabyDoge تولید شده توسط هوش مصنوعی را ایجاد کنند. یک جنبه جالب این است که بخشی از هزینه‌های ایجاد شده از این فعالیت‌های NFT به سوزاندن توکن‌های Baby Doge اختصاص می‌یابد، در نتیجه کمیاب بودن سکه را مانند توکن سوزی بیبی دوج افزایش می‌دهد و به طور بالقوه بر ارزش آن تأثیر می‌گذارد.

توییت بیبی دوج

بن (ben)، یکی از اعضای اصلی تیم BabyDoge در بیانیه ای تلگرامی اعلام کرد:

از یک NFT ساده تا یک حس سه بعدی! سفر Baby Doge همچنان ادامه دارد که به یک شخصیت فریبنده تبدیل می شود. این ارز دیجیتال اکنون یک بعد کاملا جدید، آماده است تا قلمرو دیجیتال را مانند قبل فتح کند. منتظر بمانید. آماده برای ماجراهای بیشتر!

با این حال، این اولین حضور بیبی دوج در فضای NFT نیست. در آوریل سال گذشته، BabyDoge اولین مجموعه NFT خود را با 10000 توکن منحصر به فرد رونمایی کرد.

قابل توجه است که در میان این پیشرفت‌های مهم، بیبی دوج با چالش‌هایی از جمله هک صرافی کوینکس مواجه شد که منجر به ضرر و زیان‌های تخمینی 2 تا 3 میلیون دلاری برای دارندگان توکن BabyDoge شد.

منبع: بی اس سی نیوز

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments