معرفی سه ارز دیجیتال مقرون به صرفه زیر 1 دلار برای خرید

معرفی سه ارز دیجیتال مقرون به صرفه زیر 1 دلار برای خرید

با توجه به اینکه بسیاری از ارزهای دیجیتال هنوز با رالی صعودی بازار افزایش چشمگیری را تجربه نکرده اند، برخی از دارایی‌ های آن برجسته می‌ شوند و فرصت‌ های سرمایه‌ گذاری بهتری نسبت به سایرین برای ماه آینده ایجاد می‌ کنند که برخی از آنها هنوز با قیمت کمتر از 1 دلار معامله می شوند و برای خرید مقرون به صرفه هستند. 

در این زمینه، فینبولد عملکرد این دارایی های رمزنگاری را تجزیه و تحلیل کرده است تا به لیست سه ارز دیجیتال برسد که در حال حاضر با قیمتی کمتر از یک دلار نوسان دارند، که نشان دهنده برخی از بهترین انتخاب های خرید برای معامله گران و سرمایه گذاران کریپتو در ماه آوریل است.

خرید و فروش دوج کوین پی98

دوج کوین (DOGE)

در واقع، اولین مورد در لیست بهترین رمز ارزهای زیر 1 دلار برای خرید در ماه آوریل، دوج کوین (DOGE) است. سکه میم محبوبی که توجه نهنگ ها را به خود جلب کرده است و در حال حاضر 280 میلیون دلار ارزش DOGE را تنها در دو هفته به دست آورده اند. این تقاضا گسترده به دلیل خریداری دوج کوین در بهترین قیمت توسط سرمایه گذاران است که می تواند قیمت آن را افزایش دهد.

افزایش فعالیت نهنگ های دوج کوین
افزایش فعالیت نهنگ های دوج کوین

در حال حاضر، Dogecoin با قیمت 0.2103 دلار معامله می شود که نشان دهنده کاهش 2.8 درصدی در روز، افزایش 30 درصدی در هفت روز گذشته و پیشرفت حتی بیشتر از 62 درصد در ماه گذشته است.

خرید و فروش ریپل پی98

ریپل (XRP)

پیش‌ بینی قیمت XRP توسط تحلیلگر بازار کریپتو، Charting Guy، از طریق تصویر زیر ارائه شد که نشان می دهد قیمت ریپل در یک الگوی مثلث متقارن با سقف های پایین تر و کف های تقریبا یکسان در حال فشرده شدن است. در صورتی که قیمت پر قدرت به سمت بالا شکسته شود می تواند سود خوبی برای خریداران ریپل به همراه داشته باشد.

چارت ماهانه ریپل (xrp)

همانطور که نمودارهای اخیر نشان می دهد، قیمت XRP در 0.6234 دلار نوسان دارد که افزایش 1.95 درصدی را در 24 ساعت گذشته ثبت کرده است، همچنین در هفته گذشته با رشد 1 درصدی همراه بوده و حرکت مثبت 4.87 درصد را در طول ماه انجام داده است.

فلوکی اینو (FLOKI)

در نهایت سکه میم با تم وایکینگ ها، فلوکی اینو (FLOKI) اخیراً به دلیل رشد انفجاری خود در ماه گذشته، که پس از تصویب پیشنهادی برای سوزاندن حدود 190 میلیارد فلوکی به ارزش 2 میلیارد دلار در بازار آن (حدود 2 درصد از عرضه در گردش آن)، به اوج خود رسید.

توییت فلوکی اینو

در زمان انتشار، فلوکی اینو با قیمت 0.0002425 دلار در حال نوسان بود که نشان دهنده افزایش 0.7 درصدی در 24 ساعت گذشته، پیشرفت 4 درصدی در طول هفت روز گذشته و افزایش چشمگیر 327 درصدی در نمودار ماهانه است. 

منبع: فینبولد

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

5 2 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
رضا
رضا
1 ماه قبل

مقاله و وبلاگ مثل همیشه عالی و عامه فهم

mifi
mifi
1 ماه قبل

دوج عالیه