پشتیبانی بایننس از ریپل و کردیت کارت

پشتیبانی بایننس از خرید با ریپل و کردیت کارت

کیف پول رسمی صرافی بزرگ بایننس، Trust Wallet حالا از توکن ریپل و کردیت کارت برای خرید پشتیبانی می کند. این کمپانی خبر اضافه شدن این قابلیت را دیروز به طور رسمی منتشر کرد.

کیف پول Trust Wallet پارسال در ماه جولای توسط بایننس به کار گرفته شد.

طبقه خبر رسمی، کاربران از حالا می توانند ریپل را از طریق Trust Wallet ارسال، دریافت، تبدیل و نگهداری کنند.

این کیف پول در حال حاضر از توکن های بیت کوین، اتریوم، لایت کوین، بیت کوین کش، توکن های ERC20، ERC223 و ERC721 پشتیبانی می کند.

در طی همکاری بایننس با کمپانی Simplex، کیف پول بایننس حالا از کردیت کارت و دبیت کارت برای خرید ریپل، بیت کوین، بیت کوین کش، لایت کوین و اتریوم پشتیبانی می کند.

با انتشار Trust Wallet Core که کتابخانه ای نرم افزاری و متن باز و مالتی پلتفرم است، حالا توسعه دهندگان هم این امکان را دارند الان اپلیکیشن و کیف پول های نامتمرکز بسازند.

علاوه بر این، ویکتور رادچنکو، سازنده Trust Wallet اشاره کرده است که این کتابخانه به توسعه دهندگان مستقل امکان یکپارچه سازی بلاک چین های جدید را با کیف پول می دهد.

اواخر ژانویه، بایننس از طریق استفاده از Simplex امکان خرید با کردیت کارت و دبیت کارت را فراهم کرد.

کیف پول رسمی بایننس قرار است با Binance DEX و کیف پول سخت افزاری لجر نانو اس نیز یکپارچه شود.

Binance DEX صرافی نامتمرکز همتا به همات است که بر روی Binance Chain کار می کند که البته هنوز Binance Chain در مرحله آزمایشی خود است.

اواخر نوامبر پارسال هم خبری منتشر شد حاکی از این که صرافی نامتمرکز Bhex توانسته با پشتیبانی صرافی های همچون Huobi و OKCoin مبلغی حدود 15 میلیون دلار سرمایه جمع آوری کند.

بایننس در ایران طرفداران بسیاری دارد و با وجود اخطار بایننس مبنی بر امکان مسدود شدن دارایی های کاربران ایرانی، همچنان از این سرویس دهنده استفاده می کنند.

بنابراین امکان معامله با ریپل و کردیت کارت می تواند خبری خوبی برای کاربران ایرانی باشد.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments