قابلیت های جدید پی98 نوروز 98

قابلیت های جدید پی98 و ساعت کاری جدید – آگهی شماره چهار

با نزدیکی به آغاز سال نو خورشیدی (سال 98) و گذشت یک سال و سه ماه از شروع به کار سامانه پی98 ضمن تبریک پیشاپیش سال نو قصد داریم تا قابلیت های جدید اضافه شده به سامانه پی98 و یک سری تغییرات صورت گرفته در سیستم مالی و همچنین ساعت کاری این مجموعه را به اطلاع شما برسانیم.

پی98 از ابتدا با هدف ارائه خدمات پرداخت ارزی و ساده سازی ارائه این گونه خدمات به کاربران ایرانی به راه افتاد و از حدودا یک سال پیش که شروع به کارکرد تغییرات زیادی را به خود دیده و با موانعی هم روبرو شده است.

خوشبختانه تا به حال با بهره گیری از تیم کارشناس و دلسوز توانسته ایم تا این موانع را از سر راه برداریم و همچنان در ارائه خدمات پرداخت ارزی در حوزه های مختلف پیشگام بمانیم و روز به روز پیشرفت خود را گسترده تر کنیم.

از شما کاربران گرامی وبسایت پی98 که ما را تا به اینجا همراهی کردید و کم و کاستی های خدمات این مجموعه را نیز به ما گزارش دادید، سپاسگزاریم!

این بار هم با خبر افزوده شدن قابلیتی جدید به سامانه پی98 آمده ایم که در ادامه به توضیح کامل آن خواهیم پرداخت اما بهتر است ابتدا به تغییرات ایجاد شده در ساعت کاری مجموعه به ویژه در مورد تعطیلات عید نوروز بپردازیم.

ساعت کاری جدید پی98

پشتیبانی کاربران وبسایت پی98 از ابتدا به صورت 24 ساعته از طریق سیستم تیکتینگ بوده است.

کارشناسان به صورت تلفنی در طی ساعت کاری مجموعه نیز از ساعت 9 صبح الی 17 پاسخگوی شما بوده اند.

اما حالا به منظور افزایش میزان رضایت مندی مشتریان گرامی و پاسخگویی به سوالات مشتریان پشتیبانی تلفنی از ساعت 9 صبح تا 22 جوابگوی شما هستند.

البته از آنجایی که خوشبختانه بخشی وسیعی از خدمات وبسایت پی98 کاملا خودکار شده و نیاز به دخالت کارشناسان ندارد، کاربران این وبسایت کمتر نیاز به تماس تلفنی پیدا می کنند.

در ایام نوروز و روز های تعطیل این مناسبت پشتیبانی تلفنی از ساعت 10 صبح تا 16 و پشتیبانی از طریق تیکت دائما پاسخگوی شما خواهد بود.

لازم به گفتن است که درخواست ها و سفارشات مطابق معمول و بدون تاخیر، پردازش می شوند.

خرید آنی رمز ارز

پیش از این که خرید رمز ارز هایی مانند دوج کوین به صورت خودکار امکان پذیر بود و میزان مورد نظر به صورت آنی به کیف پول شما منتقل میشد، اما از این پس خرید تمامی رمز ارز از طریق پی98 به صورت خودکار و با انتقال آنی انجام می شود.

تسویه حساب آنی

علاوه بر امکان خرید آنی رمز ارز ها، تسویه حساب ها در پی98 نیز به صورت خودکار صورت می گیرد و در صورت فروش به پی98 و درخواست پرداخت مبلغ به حساب شما یا کیف پول پی98 واریز می شود.

شارژ کیف پول پی98

در مورد استفاده از مزیت تسویه حساب آنی به نکات زیر توجه کنید.

  • برای تسویه حساب خودکار می بایست حساب شما کاملا وریفای شده باشد
  • در استفاده از این قابلیت 1 درصد کارمزد بانکی حذف می شود
  • مشکلاتی از جمله قطع شدن درگاه پرداخت را نخواهید داشت
  • اتلاف زمانی جهت انتقال مبالغ به حساب شما صورت نمی گیرد
  • مشتریانی که سابقه خرید دارند می توانند به ازای هر کارت بانکی وریفای شده روزانه تا سقف 4 میلیون تومان کیف پول خود را برای خرید ها شارژ کنند.
  • امکان خرید با سقف 4 میلیون تومان فقط برای کاربران با سابقه خرید بالا فراهم است و افزایش سقف مجاز شما به صورت خودکار انجام می شود

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments