صرافی تاتائو با پشتوانه یاهو ژاپن

صرافی رمز ارز وابسته به یاهو این هفته راه اندازی می شود

یک صرافی جدید رمز ارز که شرکت آمریکایی یاهو (!Yahoo) صاحب اکثر سهام آن است قرار است پس از یک سال توسعه،هفته آینده راه اندازی شود.

این پلتفرم جدید تائوتائو (Taotao) نام دارد و روز یکشنبه در توییتر اعلام کرد که قرار است 9 خرداد (پنجشنبه) راه اندازی شود.

طبق نوشته های وبسایت تائوتائو، این صرافی یک اپلیکیشن موبایلی دارد و تحت وب نیز در دسترس است و در زمان راه اندازی امکان خرید و فروش بیت کوین (BTC) و اتریوم (ETH) وجود دارد.

این کمپانی همچنین برای کاربران علاقه مند لوریج هایی را موجود در ارزهای ریپل، لایت کوین، بیت کوین کش، اتریوم و بیت کوین ارائه می کند.

تائوتائو از سوی آژانس خدمات مالی که یک سازمان رسمی در ژاپن است، به عنوان یک کسب و کار صرافی رمز ارز مجوز دارد و این وبسایت با افتخار شماره مجوز خود در این سازمان را در وبسایتش 00001 نشان داده است.

این صرافی پیش از این ها با نام BitARG دارای مجوز و فعالیت بود که سال سال گذشته یاهو ژاپن 40 درصد از سهام آن را خریداری کرد و در آن زمان Nikkei Asian Review هدف یاهو از خرید سهام این شرکت را تلاش برای ایجاد یک پلتفرم جدید از طریق فناوری های BitARG عنوان کرد.

در وبسایت تائوتائو اعلام شده که یاهو ژاپن 40 درصد از سهام این مجموعه را داراست که در واقع صاحب زیرمجموعه ای به نام Z Corporation می شود و 60 درصد مابقی متعلق به کمپانی CMD Lab است.

کاربرانی که در وبسایت یاهو حساب کاربری دارند می توانند بدون نیاز به ثبت نام دوباره از خدمات وبسایت تائوتائو استفاده کنند.

صرافی های رمز ارز بسیاری وجود دارد که می توان به بهترین آن یعنی صرافی بایننس اشاره کرد. اما باید منتظر ماند و دید که صرافی تائوتائو در روز های آینده قرار است چه خبر های جذابی برای کاربرانش داشته باشد چرا که به نظر نمی رسد صرفا حمایت یاهو از این کمپانی باعث محبوبیت آن شود.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments