بیت کوین و اتریوم

اتریوم در آستانه حرکتی بزرگ : سقوط یا صعود؟

اتریوم یکی از سخت ترین دوره های معاملات جانبی در تاریخ خود را دیده است. ازماه می، قیمت این ارز دیچیتال از 230 تا 250 دلار معامله می شود و تنها در چند دوره کوتاه از این بازه قیمتی خارج شده است.

در طی این مدت، رابطه مستقیمی میان بیت کوین و اتریوم شکل گرفته است. خرید و فروش بیت کوین در سطح پایین تر از محدوده ترید طولانی مدت، باعث شده است که اتریوم نیز در سطح پایین ترید خود معامله می شود. تحلیلگران اعلام کرده اند که احتمالا این روند خسته کننده قیمت ممکن است به زودی در کوتاه مدت به پایان برسند.

با وجود اینکه نوسانات می‌توانند قیمت را به هر جهتی هدایت کنند اما یکی از تحلیلگران به سطح ۲۰۰ دلار چشم دوخته است.

در زمان نگارش این تحلیل، اتریوم در سطح پایین حاشیه خود در 234 دلار خرید و فروش می شود. این قیمت تقریبا در همان سطحی است که در طول هفته معاملات انجام می شده است.

در همین حال بیت کوین نیز دقیقا بالاتر از سطح پایین قیمت ترید خود در 9100 دلار خرید و فروش می شود. از آنجایی که این دو دارایی دیجیتال همبستگی زیادی با یکدیگر دارند، زمانی که بیت کوین به مرحله بعدی وارد شود، احتمالا اتریوم نیز با روند مشخص تری همسو خواهد بود.

یکی از تحلیلگران خاطر نشان می کند که این وضعیت بدون نوسان قیمت بیت کوین، به زودی تمام می شود. این تحلیلگر با اشاره به نوسانات تاریخی اتریوم، نشان می دهد که تمامی تغییرات بزرگ قیمتی مدتی در دوران تحکیم قرار داشته اند.

نمودار قیمت اتریوم

با توجه به نوسانات قریب الوقوع اتریم، یکی از تحلیلگران اعلام کرده که انتظار دارد قیمت اتریوم در این نوسانات رو به پایین حرکت کند. وی در نموداری که مطرح کرده، قیمت هدف زود هنگام اتریوم را در سطح ۲۰۰ دلاری مشخص نموده و بر مقاومت شدید قیمت در بالای سطح فعلی تاکید نموده و اعلام کرده که همین مقاومت مانع افزایش قیمت اتریوم شده است.

نمودار اتریوم

در صورت رخ دادن این کاهش قیمت، میتوان آن را به کاهش قیمت بیت کوین هم ربط داد.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments