خرید بلیط جام جهانی 2018 روسیه توسط Pay98

خرید بلیط جام جهانی 2018 روسیه از Pay98

جام جهانی فوتبال، یکی از جذاب ترین رخداد های ورزشی محسوب شده و افراد بسیاری را به خود جذب می نماید. همچنین جام جهانی، پربیننده‌ ترین رویداد ورزشی جهان است؛ تا جایی که بازی فینال جام جهانی ۲۰۰۶ در کشور آلمان را ۷۱۵٫۱ میلیون نفر در سراسر دنیا به صورت زنده تماشا کردند. در این مقاله در رابطه با نحوه خرید بلیط جام جهانی 2018 روسیه در ایران مباحثی را مطرح کرده و تمام نکاتی که باید در این زمینه بدانید را به شما خواهیم گفت تا به راحتی و بدون دغدغه بتوانید بلیط مسابقه مورد نظر خود را خریداری و از تماشای بازی های جام جهانی، لذت ببرید.

علاوه بر اینکه فوتبالیست ها برای حضور در جام جهانی رقابت می کنند، علاقه مندان به فوتبال و افراد عادی نیز از جمله کسانی هستند که آرزو دارند از نزدیک شاهد مسابقات تیم ملی مورد علاقه خود باشند. تیم ملی فوتبال ایران نیز از جمله راه یافتگان به جام جهانی 2018 روسیه بوده و طبیعتاً ایرانیان زیادی خواهان مسافرت به روسیه و تماشای مسابقات تیم ملی کشورمان از نزدیک می باشند. جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸، بیست و یکمین دورهٔ جام جهانی فوتبال است که از ۱۴ ژوئن ۲۰۱۸ تا ۱۵ ژوئیه ۲۰۱۸ در کشور روسیه برگزار خواهد شد.

آموزش خرید بلیط جام جهانی 2018 روسیه از Pay98

بلیط جام جهانی 2018 روسیه

بهترین راه برای خرید بلیط جام جهانی 2018 روسیه، مراجعه به وب سایت رسمی فیفا و خرید بلیط مسابقه مورد نظر و انتخاب جایگاه می باشد. اما این پروسه به دلیل نیاز به داشتن Credit card (یا کارت اعتباری بین المللی)، ممکن است برای بسیاری از افراد دشوار بوده و بنابراین نتوانند به سادگی بلیط خود را تهیه کنند. به همین دلیل برای سهولت خریدهای خارجی در اکثر کشورهای دنیا، شرکت هایی وجود دارند که با استفاده از اعتبارات بین المللی خود اقدام به خرید بلیط جام جهانی از وب سایت فیفا نموده و آن را در اختیار کاربران خود قرار می دهند. این امر باعث می شود که افراد برای خرید بلیط جام جهانی به مشکلی برخورد نکرده و با استفاده از کارت های بانکی معمول و پول رایج کشور خود، اقدام به خرید بلیط جام جهانی نمایند.

وب سایت Pay98 از جمله وب سایت هایی است که توسط آن می توانید اقدام به خرید بلیط جام جهانی 2018 روسیه نموده و به این ترتیب بدون هیچ نگرانی و سختی، بلیط مورد نظر شما را در اختیارتان قرار می دهد. این وب سایت با استفاده از اعتبارات بین المللی خود بلیط درخواستی شما را خریداری نموده و رسید آن را همراه با تأییدیه وب سایت فیفا، برای شما ارسال خواهد کرد. تنها کاری که لازم است برای خرید بلیط جام جهانی 2018 روسیه انجام دهید این است که در وب سایت Pay98 ثبت نام کرده و پس از انتخاب بازی مورد نظر و جایگاهتان، بلیط خود را خریداری نمایید.

مرحله دوم فروش بلیط های جام جهانی از تاریخ 22 اسفند 1396 آغاز شده و تا 14 فروردین 1397 ادامه خواهد داشت. از لینک زیر می توانید به بخش خدمات ویزا کارت در وب سایت Pay98 وارد شوید:

خرید بلیط از وب سایت Pay98

پس از ثبت نام و فعالسازی حساب کاربری خود، وارد فرم درخواست سفارش شوید. پس از ورود، دکمه سفارش خرید با ویزا کارت را انتخاب کنید. مشخصات خود را طبق توضیحات مندرج در تصویر زیر وارد نمایید:

پرداخت با ویزا کارت در پنل کاربری Pay98

فیلد شماره (1) : قیمت بلیط را به دلار وارد نمایید. سپس مبلغ قابل پرداخت به تومان برای شما نمایش داده خواهد شد.

فیلد شماره (2) : لینک وب سایتی که مایل هستید بلیط را از آن خریداری کنید، وارد نمایید. در این آموزش وب سایت رسمی فیفا مرجع خرید بلیط جام جهانی 2018 روسیه است.

آموزش ثبت سفارش خرید با ویزا کارت از طریق Pay98

فیلد شماره (3) : چنانچه در وب سایت فیفا دارای حساب کاربری هستید، نام کاربری و کلمه عبور خود را برای ما ثبت کنید.

فیلد شماره (4) : در این بخش شما باید مسابقه مورد نظر، جایگاه انتخابی خود در ورزشگاه و تاریخ و ساعت برگزاری آن را وارد نمایید.

فیلد شماره (5) : در انتها یک اسکرین شات از صفحه مورد نظر و جایگاه انتخابی در ورزشگاه تهیه کرده و به همراه مشخصات ذکرشده در بالا، برای ما پیوست کنید.

پس از تکمیل اطلاعات و پرداخت مبلغ مربوطه، سفارش شما توسط همکاران ما انجام خواهد شد و در کمتر از 5-6 ساعت بلیط مورد نظر به آدرس ایمیل شما ارسال خواهد شد.

قیمت خرید بلیط جام جهانی 2018 روسیه

قیمت بلیط های مسابقات جام جهانی، از دیگر مواردی است که هنگام خرید بلیط باید به آن توجه داشته باشید. قیمت مسابقات با یکدیگر متفاوت بوده و هر جایگاهی نیز از قیمت متنوعی برخوردار است. ارزان ترین بلیط ها مربوط به مسابقات گروهی می باشد که قیمت آن بین 105 تا 210 دلار، بسته به جایگاهی که در استادیوم انتخاب می کنید، متفاوت است. گران ترین بلیط ها نیز مربوط به بازی فینال بوده که بسته به جایگاه انتخابی در استادیوم، بین 455 تا 1100 دلار متفاوت است. در زیر تصویری از قیمت های بلیط های مسابقات جام جهانی، که توسط وب سایت رسمی فیفا در دسترس قرار گرفته، ارائه شده است که با استفاده از آن می توانید به مقایسه قیمت ها و جایگاه ها بپردازید. توجه داشته باشید که در ستون چهارم، قیمت بلیط ها به واحد پول روسیه یعنی روبل محاسبه شده که فقط شهروندان روسی قادر به خرید آن خواهند بود.

قیمت بلیط مسابقات جام جهانی 2018 روسیه
قیمت بلیط مسابقات جام جهانی 2018 روسیه؛ منتشرشده در وب سایت رسمی FIFA

همانطور که در تصویر مشاهده می کنید، قیمت بلیط ها در بازی های مختلف و جایگاه های متنوع ارائه شده است که در زیر به توضیح آن ها پرداخته ایم:

  • ردیف 1 : بازی افتتاحیه بین روسیه و عربستان – بین 220 تا 550 دلار
  • ردیف 2 : بازی های گروهی – بین 105 تا 210 دلار
  • ردیف 3 : بازی های یک هشتم نهایی – بین 115 تا 245 دلار
  • ردیف 4 : بازی های یک چهارم نهایی – بین 175 تا 365 دلار
  • ردیف 5 : بازی های نیمه نهایی – بین 285 تا 750 دلار
  • ردیف 6 : بازی رده بندی برای سوم و چهارمی – بین 175 تا 365 دلار
  • ردیف 7 : بازی فینال – بین 455 تا 1100 دلار
نمایش جایگاه ها در ورزشگاه کازان
نمایش جایگاه ها در ورزشگاه Kazan Arena که میزبان مسابقه دوم ایران در مقابل اسپانیا می باشد

تاریخ و مکان بازی های تیم ملی ایران در جام جهانی 2018 روسیه

تاریخ و مکان بازی های تیم ملی ایران در جام جهانی 2018 روسیه

علاوه بر اینکه بسیاری از هواداران تیم های مختلف از طریق تلویزیون ها و نرم افزارهای پخش زنده، مسابقات جام جهانی را دنبال می کنند؛ بسیاری از افراد نیز دوست دارند بلیط مسابقات تیم ملی کشورشان را خریداری نموده و از نزدیک شاهد مسابقات باشند. به همین دلیل در این بخش تاریخ و مکان بازی های تیم ملی کشورمان را که با تیم های ملی اسپانیا، پرتغال و مراکش هم گروه شده است را قرار خواهیم داد. بازی اول ایران در مقابل مراکش انجام خواهد شد. به همین ترتیب در ادامه با اسپانیا و سپس با پرتغال بازی خواهیم نمود و به این ترتیب مرحله گروهی به پایان خواهد رسید. در زیر، تاریخ بازی ها و مکان برگزاری بازی به همراه نام استادیوم مربوطه آورده شده است که با استفاده از آن می توانید به سادگی بازی های دلخواه خود را انتخاب کرده و اقدام به خرید بلیط جام جهانی 2018 روسیه نمایید.

  1. بازی اول در تاریخ 25 خرداد 97 ساعت 19:30 به وقت تهران / در ورزشگاه سنت پترزبورگ شهر سنت پترزبورگ / ایران و مراکش
  2. بازی دوم در تاریخ 30 خرداد 97 ساعت 22:30 به وقت تهران / در ورزشگاه کازان شهر کازان / ایران و اسپانیا
  3. بازی سوم در تاریخ 4 تیر 97 ساعت 22:30 به وقت تهران / در ورزشگاه موردویا شهر سارانسک / ایران و پرتغال

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
8 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
بهرام
بهرام
5 سال قبل

سلام چطور میشه وضعیت بلیط های باقیمانده بازیهارو دونست؟الان مثلا من میخوام برای یکی از بازیهای نیمه نهایی درخواست بدم ولی نمیدونم بلیط مونده یا نه؟

سهراب تقی زاده
سهراب تقی زاده
پاسخ به  بهرام
5 سال قبل

درود, با پشتیبانی Pay98 تماس بگیرید لطفا دوست عزیز و روزها و بازی هایی که مد نظرتون هست رو قید کنید. اگر امکان خرید میسر باشه در اسرع وقت براتون تهیه میشه.

هادی
هادی
6 سال قبل

با سلام
آیا امکان خرید گروهی بلیط مثلا (100عدد) برای تورها یا گروهها توسط مجموعه شما وجود دارد؟

آرتین
آرتین
پاسخ به  هادی
6 سال قبل

درود، امروز آخرین موعد خرید بلیت هست. در صورت تمایل با پشتیبانی وبسایت به صورت تلفنی تماس بگیرید و امکان این موضوع رو بررسی کنید. در حال حاضر بلیت بازی های
ایران مراکش و اسپانیا فقط کتگوری 1 با قیمت 210 دلار
ایران پرتقال هم کتگوری 1 با قیمت 210 و همچنین کتگوری 2 با قیمت 165 دلار موجود هست.

Ali Yaghoubi
Ali Yaghoubi
6 سال قبل

من که بلیط بازی ایران و اسپانیا رو از طریق سایتتون خریدم و همه مراحل بسیار ساده و با سرعت بود! مرسی از تیم پشتیبانی پی98 🙂

Yasi BT
Yasi BT
6 سال قبل

واقعا مرسی از خدمات عالی و سریع پی98، بازی ایران مراکش میبینمتون 🙂 به امید صعود از مرحله گروهی برای تیم ملی ایران

محمدسحرخیز
محمدسحرخیز
6 سال قبل

میشه از طریق پرداخت با بیت کوین هم بلیط تهیه کرد؟

سهراب
سهراب
پاسخ به  محمدسحرخیز
6 سال قبل

بلیط های رسمی جام جهانی 2018 قابلیت خرید با بیت کوین را ندارند، اما هتل ها و بلیط پرواز های داخلی کشور روسیه با BTC قابل خریداری هستند. توصیه میکنم مطلب چیپ ایر (Cheap Air) را در این زمینه مطالعه نمایید.