تشکیل جلسه برای شکل گیری شورای ماینینک بیت کوین با حضور ایلان ماسک

جلسه ای با حضور مایکل سیلور و ایلان ماسک برای تشکیل شورای ماینینگ بیت کوین برگزار شد

مدیر عامل شرکت MicroStrategy واسطه دیدار موفق بین ایلان ماسک(Elon Musk) و ماینرهای بیت کوین در آمریکای شمالی بود.

پس از آنکه با واسطه گری مایکل سیلور، یک جلسه موفق بین ایلان ماسک و چندین رهبر برجسته تجارت، برگزار شد، به نظر می رسد صنعت ماینینگ بیت کوین (BTC) آمریکای شمالی در جهت کمک به محیط زیست در حال حرکت است.

سیلور و ماسک هر دو روز دوشنبه اعلام کردند که پس از مذاکرات متعدد، شورای ماینینگ بیت کوین را تاسیس کرده اند. این شورا از چندین رهبر صنعت ماینینگ از جمله Argos Blockchain ، Blockcap ، Galaxy Digital ، Hive Blockchain ، Hut 8 Mining ، Marathon Digital و Riot Blockchain تشکیل شده است. سیلور روز دوشنبه در توئیت خود گفت که همه آنها موافقت کرده اند “شفافیت در مصرف انرژی را برای کمک به محیط زیست در سراسر جهان تسریع کنند”.

سیلور در توییتر خود نوشت:

“خوشحالم از این که دیروز جلسه ای بین ایلان ماسک و ماینر های برجسته بیت کوین در آمریکای شمالی را میزبانی کردم. ماینر ها توافق کرده اند که شورای ماین بیت کوین را برای ارتقا شفافیت استفاده از انرژی و تسریع اقدامات مفید برای محیط زیست در سراسر جهان تشکیل دهند.”

ماسک، که جزو اولین کسانی بود که در مورد ضرر های ماینینگ بیت کوین برای محیط زیست صحبت کرده بود.

در توییتر خود، گفت:

“با شرکت های ماینر بیت کوین آمریکای شمالی صحبت کردم. آنها متعهد شدند که منابع تجدیدپذیر و برنامه ریزی شده فعلی را استفاده کنند و از ماینر ها در سراسر جهان بخواهند که همین کار را انجام دهند. “

به نظر می رسد قیمت بیت کوین پس از انتشار این توییت به شدت افزایش داشته است.

همانطور که می دانید تصمیم شرکت تسلا برای توقف پذیرش پرداخت های بیت کوین(BTC) به دلیل نگرانی های زیست محیطی ممکن است دلیلی بر یکی از بدترین افت های قیمت بیت کوین باشد. 

اگرچه تصورات غلط در مورد تأثیر منفی ماینینگ بیت کوین بر محیط زیست چیز جدیدی نیست، اخبار مربوط به سرکوبی ماینر های کریپتو توسط چین با توجه به نگرانی های زیست محیطی اخیراً بر تصمیمات سرمایه گذاران تأثیر گذاشته است. همانطور که اخیراً سایت خبری Cointelegraph گزارش داده است، چندین شرکت ماینینگ چینی بیت کوین در حال حاضر عملیات خود را در این کشور پایان می دهند و به حوزه های قضایی مطلوب تری منتقل می شوند.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments