عرضه BTCB در بلاک چین بایننس

توکن با پشتوانه بیت کوین توسط بایننس عرضه می شود

بایننس که یکی از بزرگترین صرافی های رمز ارز است، توکنی با پشتوانه بیت کوین با علامت BTCB را در بلاک چین خودش یعنی Binance Chain عرضه خواهد کرد.

با توجه به بیانیه ای که از سوی بایننس منتشر شده، این توکن جدید BEP2 در بایننس و همچنین صرافی نامتمرکز این کمپانی یعنی Binance DEX قابل معامله است. در این صورت این چندمین دارایی با پشتوانه یک رمزارز است که کمپانی باننس قصد دارد در بایننس چین عرضه کند.

در بیانیه اشاره شده که پشتوانه BTCB کاملا بیت کوین است و رزرو آن به صورت واضح در بلاک چین عمومی قابل مشاهده است. بایننس اشاره کرده است که استفاده از بیت کوین به عنوان پشتوانه ای برای یک توکن جدید، حسابرسی را ساده تر می کند چرا که کیف پول ها برای هر کسی از طریق اکسپلورر بلاک چین عمومی در دسترس است.

بلاک چین روشی ساده تر برای حسابرسی یک رزرو رمز ارزی را می دهد تا موجودی بانک سنتی

در بایننس، امکان مبادله این توکن با بیت کوین وجود دارد که به کاربر امکان تبدیل BTCB به دارایی که پشتوانه آن است را می دهد.

در این مطلب توضیح داده شده است که ساخت توکن های با پشتوانه رمزارز در بایننس چین به کاربران صرافی نامتمرکز بایننس این امکان را می دهد تا به توکن هایی که بلاک چین خاص خود را دارند و در بایننس چین نیستند، دسترسی داشته باشند.

توییت ژانگ پنگ ژائو درباره BTCB

علاوه بر این، بایننس می گوید که افزایش تعداد توکن ها در صرافی نامتمرکز باعث افزایش حجم و نقدینگی می شود. با این وجود این کمپانی قبول می کند که چنین چیزی باعث کمرنگ شدن بحث نامتمرکز بودن در این صرافی می شود.

اگر چه این کار متمرکز تر از روش Atomic Swaps است اما ما بر این باور هستیم که این کار استفاده بسیار راحت تری را برای اکثر تریدر ها فراهم می آورد. اکثر تریدر ها نیز در حال حاضر برای نگهداری از دارایی هایشان به Binance.com اطمینان دارند.

همانطور که پیش از این گزارش دادیم، صرافی نامتمرکز بایننس دسترسی کاربران ایرانی را مسدود کرده است و به کاربران 29 کشور از جمله ایالات متحده آمریکا امکان دسترسی به خدمات خود را نمی دهد.

Ethfinex Trustless، صرافی ترکیبی متعلق به بیت فینکس و بایننس دکس اخیرا خبر راه اندازی بلاک چین های نامتمرکز اختصاصی خود را اعلام کردند.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments