همکاری ریپل و مانی گرام

سرمایه گذاری 50 میلیون دلاری ریپل در مانی گرام در طی همکاری این دو کمپانی

شبکه انتقال پول بزرگ مانی گرام وارد یک همکاری استراتژیک با کمپانی پرداخت بر پایه بلاک چین، ریپل شده است.

به عنوان بخشی از یک قرارداد دو ساله، این دو کمپانی در پرداخت های خارج مرز هایشان و تبدیل ارز با ارز دیجیتال با یکدیگر به همکاری می پردازند.

در طی این همکاری مانی گرام می تواند 50 میلیون دلار از ریپل در ازای سهمی که ریپل در شبکه مانی گرام دارد، برداشت داشته باشد.

ظاهرا مانی گرام قرار است از محصول xRapid ریپل که خدماتی برای پرداخت سریع است، استفاده کند که از طریق این سرویس می تواند پرداختی را با یک واحد ارزی ثبت کرد و در مقصد در سریع ترین زمان با واحد ارزی دیگری دریافت کرد.

در استفاده از توکن ریپل، XRP برای چنین ارسال هایی، سیستم ایکس رپید ریپل می تواند سریعتر از هر سیستم سنتی و غیرسنتی دیگری ارسال داشته باشد.

از طریق محصول xRapid ریپل ما این توانایی را داریم تا دارایی به دلار آمریکا را به واحد ارزی مقصد با سریع ترین زمان انتقال دهیم که این باعث می شود در مدیریت نقدینگی خود انقلابی عمل کنیم.

الکس هولمز رئیس و مدیر عامل مانی گرام

طبق گفته مانی گرامی، این سرویس دهنده دومین کمپانی بزرگ پرداخت در جهان است که در بیش از 200 کشور فعالیت دارد. اغلب فعالیت کاری مانی گرام در بازار جهانی پولی است و ارزش این بازار حدود 600 میلیارد دلار برآورد شده است.

در ماه مارس، بانک فدرال هند، بانکی خصوصی تجاری با ریپل برای استفاده از شبکه اش به منظور دسترسی به نقدینگی در خارج از کشور به همکاری پرداخت. این همکاری در طی قصد این بانک برای به کارگیری فناوری های تازه در شبکه بانکی صورت گرفت و دو پلتفرم جداگانه هم در امارات متحده عربی برای انجام پرداخت به هند راه اندازی شد.

اوایل این ماه، ریپل شعبه ای در برزیل راه اندازی کرد تا بتواند مرز های کاری خود را تا آمریکای لاتین گسترش دهد.

ظاهرا قرار است مدیر عامل سابق زیرشاخه برزیلی Warranty Group مدیریت این شعبه را برعهده بگیرد.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments