تراکنش های اتریوم

تراکنش های روزانه اتریوم از مرز 1 میلیون گذشت !

تراکنش های روزانه اتریوم (ETH) که در شبکه معاملات اتریوم ثبت می شود، از مرز یک میلیون گذشت. این آمار که برای 28 ژوئن (برابر هفت تیر 98) ثبت شده است از ماه می سال 2018 بی سابقه بوده است.

داده های ارائه شده توسط Per Etherscan در تاریخ 2 ژوئن نشان دهنده یک میلیون و چهار هزار و صد و هفتاد تراکنش تایید شده بر روی بلاک چین اتریوم است. پیش از این، آخرین باری که بیش از یک میلیون تراکنش بر روی این بلاک چین ثبت شده بود، در ماه می 2018 بوده است. با این حال سطح فعلی هنوز هم به مراتب پایین تر از1349890تراکنش ثبت شده در 4 ژانویه 2018 است.

ارزش تراکنش های انجام شده بر روی بلاک چین در هر ماه تا ارزش ماه دسامبر سال 2018 میرسد. در ماه دسامبر 2018 این میزان به 115 میلیون رسید و این یک رکورد محسوب می شود. که پس از DAO هک در سال 2016 قرار گرفت.

همانطور که گزارش های ارائه شده توسط شرکت Diar بیان می کنند، حجم اتریوم در برنامه های غیر متمرکز (DApps) در ماه آوریل به رتبه بالای 776000 تراکنش اتریوم رسید. در پایان ماه آوریل شرکت صنعتی Diar، نیز اشاره کرد که معاملات انجام شده بر روی شبکه بیت کوین (BTC) در اوایل ماه جاری از اوایل سال 2017 افزایش یافته است.

DApp چیست؟

DApp مخفف برنامه غیر متمرکز یا همان decentralized application است. در بلاک چین حذف و دستکاری اطلاعات ثبت شده غیرممکن است و هیچ‌ کس قادر به کنترل آن نیست به جز اکثریت کاربران متصل شده به آن. به برنامه‌ هایی که روی بلاک چین ساخته می‌شوند برنامه غیرمتمرکز یا دی‌‌اپ (Dapp) می‌ گویند.

آنچه پیش بینی ها بیان می کند رشد ادامه دار بیت کوین است اما اینکه آلت کوین هایی مانند اتریوم باز هم رشد می کنند بایستی منتظر بود.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments