افزایش قیمت پلکادات

افزایش چشمگیر قیمت پولکادات (DOT)

پولکادات به بالاترین قیمت خود ناشی از حراج های پاراچین (Parachain auctions) پیش رو رسید و قابلیت هایی که پشتیبانی خواهد کرد را افزایش داد.

در اولین ساعات روز 20 فوریه ( 2 اسفند)، حجم معاملات خرید و فروش ارز پولکادات شروع به یک افزایش چشمگیر کرد که این پروتکل چند زنجیره ای را به سمت رکورد جدید خود یعنی 42.28 دلار، سوق داد.

داده های کوین تلگراف و TradingView نشان می دهد که پولکادات، در روز 19 فوریه (1 اسفند)، یک سقوط رو به پایین تا 29.36 دلار داشت و پس از آن افزایش 44 درصدی را به خود دید که آنرا به بالاترین قیمت خود رساند.

قیمت پلکادات
نمودار 4 ساعتی قیمت پولکادات به دلار – منبع: TradingView

این روند صعودی میتواند ماهیت پولکادات را فراتر از حراج های پاراچین پیش رو برساند که به شبکه آن این اجازه را میدهد تا با سایر شبکه های بزرگ دیگر مانند بیت کوین و اتریوم در ارتباط باشد.

افزایش گفت و گوها در فضای مجازی قبل از این صعود قیمت

این احتمال افزایش قیمت، در روز 16 فوریه ( 28 بهمن) طبق داده های VORTECS بر گرفته از کوین تلگراف، پیش بینی شده بود. این سیستم اختصاصی کوین تلگراف یک الگوریتم برای مقایسه شرایط بازار در گذشته و حال است که از ترکیب داده های نظیر احساسات بازار، حجم معاملات، آخرین تغییر قیمت ها و فعالیت های توییتر نشأت می گیرد.

Cointelegraph Vortecs
Cointelegraph Markets Pro – امتیاز VORTECS™ (سبز) در مقابل قیمت پولکادات

همانطور که در چارت بالا میتوان دید، امتیاز Vortecs برای قیمت پولکادات (DOT) به پیک 81 در 16 فوریه (28 بهمن) رسیده است. یعنی بیشتر از 48 ساعت قبل از افزایش قیمت رخ داده است. این داده همچنین نشان دهنده افزایش 102 درصدی توییت های پیرامون DOT می باشد که مصادف با صعود قیمت است.

معرفی پاراچین ها، به نزدیک تر شدن پولکادات به هدف خود یعنی تبدیل شدن به پلتفرمی محبوب برای تبادلات ارزی و انتقال زنجیره ای داده ها، کمک می کند. این امر همچنین پولکادات را در رسیدن به هدف بلند مدت دیگر خود که ساخت یک وبسایت خصوصی و غیر متمرکز که توسط کاربران خودش اداره میشود، یاری میکند.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments