تحلیل ارز ورلد کوین | سقوط 70 درصدی ارز WLD

تحلیل ارز ورلد کوین | علت سقوط 70 درصدی ارز WLD

قیمت WLD به دلیل عرضه اولیه ممکن است تا اکتبر در محدوده 2 دلار نوسان داشته باشد.

قیمت ورلد کوین (WLD) پس از یک اولین نوسان در صرافی های رایج ارزهای دیجیتال تثبیت شده است. در 29 جولای، قیمت WLD نزدیک به 6 درصد افزایش یافت و به 2.35 دلار رسید. با این حال، این توکن 70 درصد نسبت به اوج قیمت اولیه 7.50 دلاری خود در بازار سقوط کرده است.

اکنون به نظر می رسد که در محدوده معاملاتی 2 تا 2.50 دلار حرکت رنج دارد، که به بلاتکلیفی بازار کریپتو و قیمت سایر ارزهای دیجیتال اشاره دارد.

چارت روزانه ورلد کوین

ورلد کوین (WLD) می تواند تا اکتبر حدود 2 دلار باقی بماند!

قابل ذکر است که WLD بخشی از بنیاد ورلد کوین است که توسط سام آلتمن از OpenAI در 24 جولای راه اندازی شد.

ارز ورلد کوین (WLD) دارای حداکثر عرضه 143 میلیون گردشی است که 43 میلیون آن از طریق ایردراپ به کیف پول کاربران برنامه در صورتی که هویت خود را با استفاده از یک گوی فیزیکی اسکن چشم تأیید کنند، ارسال می شود.

عرضه ورلد کوین در حال گردش از 29 ژوئیه 2023

100 میلیون توکن باقیمانده تا اکتبر 2023 به بازارسازان خارج از ایالات متحده قرض داده شده است. این بازارسازان می توانند توکن های WLD را برگردانند یا آنها را به قیمت 2 دلار + (0.04 دلار * X) خریداری کنند – که در آن X تعداد توکن های خریداری شده تقسیم بر 1 میلیون توکن است.

در نتیجه، به نظر می‌رسد قیمت WLD در محدوده قیمت 2 دلار ثابت است، که طبق تحقیقات Kaiko، می‌تواند استراتژی Worldcoin برای جذاب نگه داشتن توکن برای کاربران بالقوه باشد.

متقاعد کردن مردم برای اسکن چشمان خود برای 25 واحد توکنی که هنوز وجود ندارد می تواند چالش برانگیز باشد. اگر قیمت توکن مثلاً 0.10 دلار باشد، چالش‌برانگیزتر است. این شرکت تحلیل داده در آخرین گزارش خود گفت:

25 توکن WLD در حال حاضر کمی بیشتر از 50 دلار ارزش دارند و احتمالا تا سه ماه آینده در این محدوده باقی خواهند ماند. تا کنون، به نظر می رسد که این افراد را برای ثبت نام و اسکن ترغیب کرده است.

تحلیل تکنیکال ورلد کوین (WLD)

بر اساس گزارش Dune Analytics، تعداد کل کیف‌ پول‌های Optimism حاوی توکن‌های WLD از 24 جولای به نزدیک به 305000 افزایش یافته است.

 تعداد کل کیف‌ پول‌های Optimism حاوی توکن‌های WLD

در همین حال، حجم انتقال WLD در همان بازه زمانی کاهش یافته است. این معیارها نشان می دهد که اکثر معامله گران ترجیح داده اند توکن را نگه دارند.

حجم انتقال WLD

🔰به عنوان یک توکن تازه راه‌اندازی شده، WLD فاقد سابقه معاملاتی کافی برای انجام تحلیل بلندمدت قیمت است. با این حال، در نمودار با بازه زمانی کوتاه تر، به نظر می‌رسد که توکن Worldcoin در یک الگوی کانال صعودی در حال نوسان است.

چارت 1 ساعت ورلد کوین

از 29 ژوئن، قیمت در نزدیکی خط روند پایین کانال معامله شد و در عین حال چشم به بازگشت به محدوده 2.35 تا 2.40 دلار بود (که در نمودار بالا به عنوان “مقاومت 1” مشخص شده است)، که با خط روند بالا منطبق است.

نزدیک شدن به بالای خط روند بالا ممکن است چشم انداز WLD را برای افزایش بیشتر به سمت محدوده 2.50-2.56 دلار (مقاومت 2) در سه ماهه سوم افزایش دهد که حدود 12 درصد از سطح قیمت فعلی افزایش یافته است.

از سوی دیگر، شکستن به زیر خط روند پایین تر می تواند قیمت WLD را در محدوده 2.15-2.20 دلار قرار دهد (پشتیبانی 1). بسته شدن به زیر محدوده خط روند پایین تر، می تواند محدوده 2 تا 2.10 دلار را به عنوان هدف نزولی بعدی خود آزمایش کند، که تقریباً 10 درصد از سطوح قیمت فعلی کاهش یافته است.

منبع: کوین تلگراف

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments