آخرین دستاوردهای لونا کلاسیک برای پیشنهاد حاکمیت اصلی و غیرمتمرکز شدن

آخرین دستاوردهای لونا کلاسیک برای پیشنهاد حاکمیت اصلی و غیرمتمرکز شدن

جامعه ترا لونا کلاسیک یک پیشنهاد کلیدی را برای تقویت حاکمیت و غیرمتمرکز شدن در پلتفرم Commonwealth تصویب کرد. با تصویب پیشنهاد ارائه شده توسط اعتبار سنجی ترا، Happy Catty Crypto، مدیران فعلی Commonwealth باید حق رای خود را لغو کنند. Commonwealth یک پلتفرم همه‌ جانبه برای جامعه یک توکن است که سرمایه گذاران برای بحث، رأی و تأمین مالی پروژه‌ها با هم مشورت می کنند.

تصویب پیشنهاد کلیدی توسط انجمن لونا کلاسیک

پیشنهاد 11653 که به “تقویت حاکمیت و تمرکز زدایی در Commonwealth” مربوط می شود، رسماً توسط انجمن لونا کلاسیک تصویب شد.

این پیشنهاد 94 درصد رای موافق را به دست آورد. در همین حال، 3 درصد رای «ممتنع» و بقیه اسن پیشنهاد را رد کردند و نظر منفی داشتند. بنابراین، جامعه از پیشنهاد بهبود حاکمیت و غیرمتمرکز شدن در پلتفرم Commonwealth حمایت کرد. 

از میان 40 اعتبارسنجی LUNC که رای دادند، 25 اعتبارسنجی مانند Allnodes، 1maxfee، TCB، JESUSisLORD، StakeBin و Lunanauts این پیشنهاد را تایید کردند.

هدف این پیشنهاد رسیدگی به نگرانی‌های مربوط به انتقال اخیر از Agora به Commonwealth است که بدون رای‌ گیری و شفافیت جامعه اتفاق افتاد. این انتقال توسط ادوارد کیم، رکس و بیلبو بگینز بدون دخالت جامعه مدیریت شده است. این امر باعث شد که رکس و بیلبو بگینز رهبر شوند، که خلاف اصول اصلی غیرمتمرکز بودن یک شبکه است.

طبق این پیشنهاد، توسعه دهنده اصلی L1TF به نام Vinh Nguyen باید تا زمانی که پیشنهاد جدیدی برای رهبر شبکه در آینده تصویب شود، مدیریت را بر عهده بگیرد. کیف پول Station متعلق به جامعه دکمه Commonwealth را ادغام می کند، بنابراین کاهش اتفاقات ناعادلانه بسیار مهم است.

🔺چه شرایطی برای لونا کلاسیک 1 دلاری باید فراهم باشد؟🔺

قیمت LUNC در میان آخرین اخبار افزایش می یابد؟

قیمت لونا کلاسیک پس از ناکامی در حفظ سطح 0.000090 دلار، زیر سطح حمایت 0.000082 دلار معامله می شود. قیمت LUNC در 24 ساعت گذشته 2.34 درصد کاهش یافت و در حال حاضر با قیمت 0.000079 دلار معامله می شود. پایین ترین و بالاترین قیمت در 24 ساعته به ترتیب 0.000079 دلار و 0.0000824 دلار است.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments