میم کوین های انفجاری سولانا

6 میم کوین انفجاری سولانا برای خرید در این ماه (می 2024)

به لطف سرعت فوق العاده سریع تراکنش و کارمزدهای پایین، سولانا به عنوان فعال ترین پلتفرم بلاک چین برای میم کوین ها تبدیل شده است. در این مقاله، در مورد بهترین میم کوین های سولانا در سال 2024 صحبت می‌کنیم.

بهترین میم کوین های سولانا برای خرید در سال 2024

قبل از خواندن این مقاله در نظر داشته باشید که، سرمایه گذاری روی میم کوین‌هاممکن است خطرناک‌ترین نوع سرمایه‌گذاری باشد.

بیشتر میم کوین های سولانا نقشه راه یا هیچ ابزاری برای فهمیدن پایه و اساس انها، یا وبسایت رسمی شرکتی ندارند. علاوه بر خود توکن‌ها، پروژه‌ها معمولاً فقط از وب‌سایت‌ها و در پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی تشکیل شده‌اند. تیم هایی که این توکن ها را راه اندازی کرده اند، عموماً یا کاملاً ناشناخته هستند یا از نام مستعار استفاده می کنند.

در حالی که اخیراً هیجان زیادی برای میم کوین ها و توکن ها وجود داشته است، این میم کوین های نسبتاً جدید، اگر احساسات نسبت به میم کوین ها به طور کلی منفی شود، می توانند به راحتی سقوط کنند زیرا آنها هیچ ثباتی ندارند.

پس، قبل از انجام هر گونه سرمایه گذاری، مطمئن شوید که وضعیت مالی خود را به دقت در نظر بگیرید و هرگز بیش از تمکن مالی خود، سرمایه گذاری نکنید.

خرید و فروش تتر پی98

1. کت این داگز ورلد (MEW)

یک میم کوین نسبتا جدید سولانا است که یک گربه را به عنوان عکس اصلی آن نشان می دهد. این توکن هیچ نقشه راه یا ابزاری ندارد، اما اخیراً به یک توکن موفق در میان میم کوین ها تبدیل شده است. تیم میو (MEW) به طور عمومی برنامه‌ای برای دادن ویژگی یا ابزار اضافی به توکن بومی خود ندارد.

 کت این داگز ورلد (MEW)

مجموع عرضه این توکن 88.8 میلیارد است،که احتمالاً نشانه ای از نماد شانس و کامیابی شماره 8 در فرهنگ چینی است. نام “MEW” به این دلیل انتخاب شده است که عموم میم کوین های معرفی شده در بازار ارزهای دیجیتال سگ هستند و مالک ان قصد داشته موقعیت منحصر به فرد آن را به عنوان یک گربه در میان سگ ها برجسته کند.

نمودار قیمت توکن میو (MEW)

میو (MEW) در جامعه کریپتو جذابیت قابل توجهی به دست آورده است، همانطور که در صرافی های بزرگ ارزدیجیتال مانند بای بیت (Bybit) ، کو کوین(KuCoin) و او کی ایکس (OKX) لیست شده است. همچنین یکی از فعال‌ترین توکن‌هایی است که در صرافی‌های غیرمتمرکز مبتنی بر سولانا(Solana) معامله می‌شود و می‌تواند به یکی از بهترین میم کوین‌های سولانا تبدیل شود.

2. جو بودن (BODEN)

جو بودن (BODEN) یک توکن میم سولانا است که طلسمی را در حال تقلید از جو بایدن، رئیس جمهور فعلی ایالات متحده است. توکن بودن (BODEN )نقشه راه، هیچ گونه ابزار یا حتی یک وب سایت ندارد، زیرا تنها حضور رسمی پروژه از طریق حساب های کاربری در توییتر و تلگرام است.

جو بودن (BODEN)

با وجود این،  بودن (BODEN) توانسته است به ارزش بازاری شمالی 250 میلیون دلاری برسد و حتی در صرافی‌های متمرکز خاص مثل ال بانک( LBank) فهرست شده است. با این وجود، بودن (BODEN) در حال حاضر عمدتاً در ردیوم دکس (Raydium DEX)  معامله می شود.

بودن (BODEN) نمونه ای از میم کوین های مرتبط با سیاست است، ژانری که محبوبیت زیادی پیدا کرده است. این پدیده که گاهی اوقات به آن پولیتیفای (PolitiFi) نیز می گویند، بعد از شهرت توکن هایی مانند، دولند ترمپ(doland tremp)،  ترمپ (TREMP) و  مگا ترامپ (MAGA TRUMP) معروف شده است.

نمودار قیمت توکن(BODEN)

میم کوین های ژانر پولیتیفای (PolitiFi) معمولاً دارای طنز خام و توهین‌آمیز، کلمات عمداً غلط املایی و شخصیت‌های کارتونی ساده برای مسخره کردن سیاستمداران محبوب و سیستم سیاسی گسترده‌تر هستند.

3.داگ ویف هت (WIF)

داگ ویف هت (WIF) یک میم کوین است که در نوامبر 2023 روی بلاک چین سولانا راه اندازی شد و به علت هیجان  سرمایه گذاران در زمانی که سولانا رو به رشد بود، از یک رالی چشمگیر در آن سال بهره برد.

داگ ویف هت (WIF)

داگ ویف هت (Dogwifhat) درست مانند سایر میم کوین هایی که اخیراً موفق شده‌اند، یک رویکرد مینیمالیستی را اتخاذ می‌کند این توکن هیچ نقشه راهی ندارد. نام تجاری آن برگرفته از تصویر سگی است که کلاهی بر سر دارد، این عکس به روش‌های مختلف ویرایش می‌شود تا الگوهای رفتاری جدیدی ایجاد کند.

نمودار قیمتی توکن (WIF)

شوخ طبعی این پروژه بر اساس الگوهای رفتاری اینترنتی خاص است و اغلب سرمایه گذاران را در بازارهای ارزهای دیجیتال به خنده می‌آورد.

4.بونک(BONK)

بونک (BONK) یک میم کوین است که در اواخر سال 2022 در بلاک چین سولانا ( Solana) شروع به کار کرد و با ارسال توکن‌های رایگان به جامعه سولانا (Solana) به سرعت توجه را به خود جلب کرد. پروژه بنک (Bonk) ادعا می کند که به دنبال کاهش تأثیر سرمایه گذاری خطرپذیر بر اکوسیستم سولانا و توانمندسازی کاربران عادی است.

بونک (BONK)

اگرچه بونک یک میم کوین است، اما شاهد ادغام های متعدد در بخش های مختلف از جمله بازی، قمار، امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) و توکن های غیرقابل تعویض (NFT) بوده است.

در جامعه بونک (Bonk)، چندین بازی توسعه داده شده است که به کاربران اجازه می‌دهد توکن بونک (BONK) را از طریق بازی خرج کنند و درآمد کسب کنند. علاوه بر این، دارندگان این توکن می‌توانند از ان در پلتفرم‌های مختلف DeFi برای تولید بازده، بازی در بخت‌آزمایی بدون ضرر و شرکت در فعالیت‌های دیگر استفاده کنند.

از بسیاری جهات، بونک اولین میم کوین ساخته شده بر پایه سولانا است. که با ورود داگ ویف هت به میم کوین ها در حال حاضر رتبه ی دوم از بزرگترین میم کوین های سولانا را دارد.

5.بوک اف میم(BOME)

بوک اف میم (BOME) یک پروژه ارز دیجیتال آزمایشی است که هدف آن ترکیب فرهنگ میم، فناوری‌های ذخیره‌سازی غیرمتمرکز و تجارت سوداگرانه است. این پروژه ادعا می کند که هدف آن ایجاد یک مجموعه دیجیتال از فرهنگ میم های اینترنتی به نام بوک اف میم به معنی کتابچه میم کوین ها است، که هر میم به طور دائم بر روی بلاک چین حک شده است.

بوک اف میم (BOME)

خود توکن  بوم (BOME) بر روی بلاک چین سولانا صادر می شود و این پروژه از آرویو (Arweave) به عنوان بستر ذخیره سازی غیر متمرکز پروتکل IPFS خود استفاده می کند. این پروژه همچنین ادعا می کند که توسعه بلاک چین بیت کوین از طریق کتیبه ها در دست اقدام است.

ابن پروژه یک پیش فروش را انجام داد که در آن 50 درصد از عرضه توکن به شرکت کنندگان فروخته شد. مابقی عرضه به صندوق جامعه (20 درصد) و استخرهای نقدینگی (30 درصد) توزیع شد.

نمودار قیمت توکن بوم (BOME)

توکن بوم(BOME) از زمان راه‌اندازی خود با لیست شدن در برخی از صرافی‌های پیشرو در عرصه ارزهای دیجیتال، از جمله، بای بیت (Bybit)، کو کوین (kucoin) بایننس (Binance) کریپتو دات کام (Crypto.com) ، موفقیت چشمگیری داشته است. این توکن حتی برای مدت کوتاهی از ارزش قیمتی یک میلیارد دلار فراتر رفت.

6.ون(WEN)

ون (WEN) یک میم کوین است که بر روی بلاک چین سولانا (Solana) راه اندازی شد و از پروژه مالی غیرمتمرکز ژوپیتر الهام گرفته است.

ون (WEN)

طبق این پروژه، هدف اولیه ون (WEN) کمک مثبت به جامعه سولانا است. برای دستیابی به این هدف، بخش قابل توجهی از عرضه توکن ون (WEN) از طریق ایر دراپ رایگان توزیع شد. این ایردراپ برای کاربرانی که در یک دوره شش ماهه مشخص با صرافی غیرمتمرکز ژوپیتر تعامل داشتند، خریداران گوشی هوشمند سگا (Saga) و دارندگان NFT های خاص باز بود.

نمودار قیمتی توکن (WEN)

از 700 میلیارد توکنی که برای توزیع در نظر گرفته شده بود، بیش از 400 میلیارد آن توضیع شد و مابقی سوزانده شد.

اگرچه ون در درجه اول یک میم کوین است، اما کاربرد جزئی نیز دارد. این به عنوان نشانه ای عمل می کند که نشان دهنده مالکیت یک NFT کسری است که توسط “میو”  نام مستعار توسعه دهنده اصلی پروژه ژوپیتر ایجاد شده است.

جمع بندی

شش میم کوین برتر بر پایه سوالانا معرفی شدند که هرکدام کاربردها و ویژگی های متفاوتی دارند. هنگام معامله میم کوین ها در نظر داشته باشید که ممکن است در هر زمان ارزششان کاهش پیدا کند، زیرا دارای پایه‌های بنیادی بسیار ضعیف هستند.

شما کدام میم کوین بر پایه سولانا را برای سرمایه گذاری ترجیح میدهید؟ 

نظرات خود را در بخش دیدگاه ها با سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: کوین کدکس

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
مشتری
مشتری
6 روز قبل

ارزهای دیجیتال با اوضاع فعلی که دارند جز گرفتاری در باتلاق رکود ضرر زیان و خسارت و اتلاف وقت و پول مردم هیچ سود و خیری ندارند والسلام