آیا لونا کلاسیک بهتر از دوج کوین و شیبا اینو عمل می کند؟ | احتمال افزایش قیمت LUNC

آیا لونا کلاسیک بهتر از دوج کوین و شیبا اینو عمل می کند؟ حمایت و مقاومت بعدی LUNC کجاست؟

مکانیسم توکن سوزی لونا کلاسیک توسط صرافی های برتر مانند بایننس اتخاذ شده است، تاکنون این پلتفرم حدود 12.5 میلیارد توکن Luna را از بین برده است.

علیرغم طرح مالیاتی توکن سوزی جدید و کاهش عرضه LUNC، در حال حاضر از اکثر آلتکوین ها و میم کوین ها مانند دوج کوین و شیبا اینو بهتر عمل نکرده است.

♻️تحلیلگران معتقدند قیمت LUNC می تواند در کوتاه مدت شاهد تغییر روند باشد.

لونا کلاسیک (LUNC) توسط نزدیک به 40 برنامه غیرمتمرکز (dApps) پشتیبانی می شود و این لیست همچنان در حال افزایش است. بزرگترین صرافی جهان از نظر حجم، نرخ توکن سوزی بالاتر LUNC را اعلام کرد و تحلیلگران بر این باورند که این دارایی می تواند به زودی از دوج کوین و شیبا اینو پیشی بگیرد. آنها همچنین براساس تحلیل doge معتقدند کسانی که اقدام به خرید دوج کوین کرده اند باید در فکر ذخیره سود و فروش آن باشند. 

توکن سوزی عظیم لونا کلاسیک در ماه دسامبر

بایننس نرخ توکن سوزی لونا کلاسیک خود را به روز کرد و اعلام کرد که پس از حذف پنجمین دسته از کارمزدهای معاملاتی جفت معاملات اسپات و مارجین LUNC از گردش، این عمل به جای هفتگی به صورت ماهانه انجام می شود. آخرین سوزاندن هفتگی بایننس 1.5 میلیارد LUNC را از بین برد.

کاهش بزرگ بعدی LUNC در تاریخ 1 دسامبر 2022 انجام خواهد شد. بایننس تاکنون 12.5 میلیارد توکن لونا کلاسیک را سوزانده است، عرضه خود را کاهش داده و آنها را برای همیشه از گردش خارج کرده است. کارمزدهای معاملاتی جمع‌آوری‌شده به بایننس یو اس دی (BUSD)، یو اس دی تتر (USDT) و بایننس کوین (BNB) با نرخ ارز لونا کلاسیک قبل از توکن سوزی برنامه‌ ریزی‌شده تبدیل می‌شود.

یادداشت بایننس

صرافی متمرکز MEXC، LUNC DAO، کاربران صرافی کوکوین دیگر نهادهای کلیدی هستند که مقادیر زیادی LUNC را از بین می برند. به طور معمول، حذف یک دارایی از عرضه در گردش، فشار فروش روی آن را در سراسر مبادلات کاهش می دهد. انتظار می رود این امر در بلندمدت قیمت LUNC را بالاتر ببرد زیرا پویایی عرضه مستقیماً بر قیمت تاثیر می گذارد.

نرخ توکن سوزی لونا کلاسیک

مقایسه عملکرد لونا کلاسیک در مقابل DOGE و SHIB

🛑در حالی که اجرای توکن سوزی توسط نهادهایی مانند بایننس و سایر صرافی ها حجم عظیمی از LUNC را از گردش خارج کردند. این نتوانسته است قیمت LUNC را بالاتر ببرد و میم کوین هایی مانند Dogecoin و شیبا اینو در حال حاضر عملکرد بهتری از Luna Classic دارند.

کارشناسان روند قیمت Luna Classic را ارزیابی کرده و اهداف بلند مدتی را برای دارایی تعیین کرده اند. Telegaon، یک وب سایت پیش بینی قیمت ارزهای دیجیتال، پیش بینی کرد که حداقل و حداکثر قیمت LUNC در سال 2025 0.0089 دلار و 0.028 دلار خواهد بود. تحلیلگران فنی عملکرد قیمت LUNC را تجزیه و تحلیل کردند و میانگین قیمت 0.015 دلار را برای دارایی تعیین کردند.

منابع خبری در کوین پدیا، فین‌تک و ارزهای دیجیتال به عملکرد آینده لونا کلاسیک خوش‌بین نیستند. Coinpedia معتقد است که LUNC می تواند به بالاترین سطح 0.002846 دلار و 0.001094 دلار در سال 2025 برسد. میانگین قیمت دارایی 0.001776 دلار خواهد بود.

دفاع گاوهای لونا کلاسیک در برابر افت قیمت

لونا کلاسیک در حال حاضر با قیمت 0.000242 دلار در مبادلات معامله می شود و در هفته گذشته 5 درصد سود برای دارندگان به همراه داشته است. تحلیلگران در NewsBTC نمودار قیمت LUNC/USDT را ارزیابی و استدلال کردند که اگر گاوها دارایی را به بالای میانگین متحرک نمایی 21 روزه در 0.000277 دلار برسانند، تغییر روند در Luna Classic محتمل است.

🔰تا زمانی که قیمت لونا کلاسیک بالاتر از سطح کلیدی 0.000277 دلار باقی بماند، این رمز ارز می تواند سود بیشتری برای دارندگان به همراه داشته باشد و احتمال افزایش کمک در آینده وجود دارد.

چارت 4 ساعت لونا کلاسیک

اگر این رالی صعودی باطل شود، Akash Girimath، تحلیلگر FXStreet معتقد است که قیمت لونا کلاسیک می تواند 50 درصد کاهش یابد و به سطوح کم حجم در 0.000176 دلار و 0.000142 دلار برسد. Girimath نمایه حجمی Luna Classic را ارزیابی کرد و اشاره کرد که آلتکوین بالای نقطه کنترل (POC) در 0.000292 دلار نوسان می کند. این بالاترین سطح حجم معامله از 24 آگوست است. از آنجایی که گاوهای لونا کلاسیک نتوانستند از حجم POC دفاع کنند، احتمال کاهش تا 0.000234 دلار وجود دارد.

چارت قیمت لونا کلاسیک

در بازار نزولی در حال انجام، با کاهش تسلط بیت کوین، آلت کوین ها و میم کوین ها در مرکز توجه قرار دارند. بنابراین، با بهبود قیمت، Luna Classic احتمالاً سودهایی را برای دارندگان به همراه خواهد داشت که قبل از پایان سال 2023 اتفاق می افتد. 

منبع: اف ایکس استریت

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

3.7 3 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments