علت افزایش قیمت دوج کوین امروز | اشاره ایلان ماسک به دوج پس از خرید توئیتر

علت افزایش قیمت دوج کوین امروز | اشاره ایلان ماسک به دوج پس از خرید توئیتر

دوج کوین (DOGE) یکی از برندگان همه جانبه در میان بزرگترین ارزهای رمزنگاری شده صنعت در ماه گذشته است که قیمت آن تقریباً دو برابر شده است.

برخلاف BTC و ETH که به نظر می رسد ثروت آنها به عوامل اقتصاد کلان، نرخ سوختن و تعادل تبادل متمرکز مرتبط است، به نظر می رسد جذابیت دوج کوین از جامعه، شخصیت (ایلان ماسک) و فرصت برای سودهای بزرگ در یک دوره زمانی سریع نشات می گیرد.

این هفته، سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال طیف وسیعی از شاخص های اقتصادی را ارزیابی خواهند کرد. در ایالات متحده، کمیته بازار آزاد فدرال (FOMC) آخرین تصمیم خود را در مورد نرخ بهره اعلام کرد که به طور گسترده انتظار می رود افزایش 75 واحد پایه داشته باشد. اداره آمار کار آخرین داده های شغلی خود را در حالی منتشر می کند که موسسه مدیریت عرضه گزارش تولید اکتبر خود را منتشر می کند.

با این حال، دوج کوین احتمالاً بیشتر تحت تأثیر گفته‌ها و اقدامات مالک توییتر، میلیاردر و حامی DOGE، ایلان ماسک، خواهد ماند.

به نظر می رسد فعالیت غیرمعمول آخر هفته برای خرید دوج کوین توسط سرمایه گذاران، موجب شده است تا این رمز ارز علیرغم همبستگی هایش، از همتایان خود (بیت کوین و اتریوم) فاصله بگیرد.

خرید و فروش دوج کوین

تحلیل دوج کوین براساس چارت قیمت

افزایش دوج کوین همراه با نقدینگی های بیش از حد و یک فشار کوتاه احتمالی است که ممکن است سرمایه گذاران را نیز متوقف کند. روند اخیر ممکن است DOGE را به یک نامزد کوتاه کوتاه جذاب برای معامله گرانی تبدیل کند که به حرکت قیمت اعتقاد ندارند. برای کسانی که این طرز فکر را دارند، یک هدف قیمت بالقوه ممکن است 7 سنت باشد که در آن فعالیت معاملاتی قابل توجهی در گذشته رخ داده است.

🔺در چه صورت قیمت دوج کوین به 1 دلار می رسد؟🔺

DOGE همچنین 60 درصد بالاتر از میانگین متحرک 20 روزه خود معامله می کند و به طور قابل توجهی از محدوده بالای باندهای بولینگر خود که قبل از خرید توییتر در حدود 7 سنت بود، عبور کرده است.

شاخص قدرت نسبی (RSI) برای DOGE در حال حاضر به طور قابل توجهی به منطقه اشباع خرید رسیده است و عدد 88.60 را نشان می دهد که بالاترین میزان آن از آوریل 2021 است.

چارت قیمت دوج کوین

علت پامپ قیمت دوج کوین چیست؟

ایلان ماسک حواسش را جمع کرده و آن طور که معلوم است به زودی دوج کوین (DOGE) به پلتفرم توییتر می آید. ایلان ماسک در توییت اخیر خود عکسی از نژاد سگ شیبا اینو با تیشرت توییتری به اشتراک گذاشت. بنابراین، این گمانه زنی های مداوم را تقویت می کند که او می تواند به زودی پرداخت های DOGE را به پلتفرم رسانه اجتماعی تازه خریداری شده خود بیاورد.

توییت ایلان ماسک

این اولین بار پس از معامله توییتر است که ایلان ماسک علناً در مورد میم کوین مورد علاقه خود DOGE صحبت می کند. این توییت به اندازه کافی کار کرده است تا یک بار دیگر قیمت دوج کوین را بالا ببرد. تا زمان انتشار، DOGE با افزایش 20 درصدی به قیمت 0.1470 دلار با ارزش بازار 18.3 میلیارد دلار معامله می شود.

تحلیل دوج کوین براساس چارت هفتگی نشان می دهد که در حال حاضر این رمز ارز محبوب با بیش از 125٪ سود معامله می شود. از زمان تجمع در آخر هفته، علاقه اجتماعی به این ارز دیجیتال به طور قابل توجهی افزایش یافته است. همانطور که ارائه دهنده داده های زنجیره ای Santiment گزارش می دهد:

با وجود اینکه قیمت ارزهای دیجیتال پس از یک تعطیلات آخر هفته کاهش یافته است، دوج کوین همچنان در 24 ساعت گذشته 20 درصد افزایش یافته است. تسلط اجتماعی دوج کوین شاخص اصلی این افزایش قیمت بوده است، زیرا جهش های تبلیغاتی ازدحام سرمایه گذاران را در شبکه بالا برده است و ترس آنها برای خرید DOGE به پایین ترین حد خود رسیده است.

شاخص تسلط اجتماعی دوج کوین

ایلان ماسک و دوج کوین

طی چند سال گذشته، ایلان ماسک از حامیان سرسخت دوج کوین بوده است. در واقع، ماسک معتقد است که Dogecoin برای انجام پرداخت‌های روزانه به صورت رمزنگاری بهتر از بیت‌کوین است.

حمایت ماسک از Dogecoin در گذشته منجر به پامپ های متعددی شده است. حتی با توییت اخیر، قیمت DOGE مستقیماً در عرض چند دقیقه 15 درصد افزایش یافت. بسیاری از تحلیلگران بازار معتقدند که با خرید ایلان ماسک توییتر، پرداخت های DOGE به زودی به پلتفرم رسانه های اجتماعی می رسد.

DOGE یک رالی خارق العاده برگزار کرده است و در حال حاضر در سطوحی که آخرین بار در می 2022 قبل از سقوط بازار مشاهده شده بود، معامله می شود. چارلز هاسکینسون، بنیانگذار کاردانو نیز علاقه خود را برای وارد کردن DOGE به توییتر نشان داده است.

او نوشت:

Dogecoin بالاخره یک کاربرد دارد. اگر ایلان تصمیم بگیرد از آن برای توییتر استفاده کند، به طور خودکار 200 میلیون کاربر پذیرفته خواهد شد. این بسیار واقعی تر از میم ها است.

🎯علاوه بر این، او همچنین گفت که Dogecoin می تواند به عنوان یک زنجیره جانبی ADA عمل کند و ادغام را به صورت رایگان انجام می دهد.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments