چرا امروز قیمت رمز ارزها افزایش یافت؟ | رشد اتریوم و سایر آلت کوین ها

چرا امروز قیمت رمز ارزها افزایش یافت؟ | رشد اتریوم و سایر آلت کوین ها

شنبه یک روز وحشیانه برای معاملات در بازار کریپتو بوده. این در حالی است که اتریوم به سرعت حدود 10٪ جهش کرد و این سودها راه خود را به سایر ارزهای دیجیتال باز کرده است. اتریوم از پایین ترین سطح خود به اوج 19.5 درصد رشد کرده است. در این میان سرمایه گذارانی که اقدام به خرید سولانا (SOL) و رمز ارز Arweave کرده اند در روز گذشته به ترتیب 5٪ و 10 درصد افزایش یافته است.

به نظر می‌رسد دلیل این رشد قیمت، خریداران بزرگی هستند که به نام نهنگ‌ها نیز شناخته می‌شوند و میزان خرید را افزایش داده اند. شرکت تجزیه و تحلیل بلاک چین IntoTheBlock روز جمعه گزارش داد که 1 درصد از دارندگان اتریوم پس از برنامه ریزی آزمایشی بروز رسانی “ادغام” برای سپتامبر، این رمز ارز را به سبد خرید خود اضافه کرده اند.

بروز رسانی ادغام انتقالی از مکانیزم اجماع اثبات کار به اثبات سهام است، به این معنی که جریان درآمد برای تایید تراکنش‌های بلاک چین از استخراج‌کنندگانی که محاسبات را انجام می‌دهند به سهامدارانی می‌رسد که به سادگی اتریوم خود را استیک می‌کنند. گمانه زنی های امروز می تواند این باشد که سرمایه گذارانی اقدام به خرید اتریوم کرده اند تا آن را طی فرآیند استیکینگ قفل کنند و سپس از بازار خارج کنند.

این احتمال وجود دارد که سایر ارزهای رمزپایه روند اتریوم را دنبال می کنند زیرا سرمایه گذاران به دنبال نهنگ ها وارد بازار شدند. در یک بازار پر نوسان مانند کریپتو، مومنتوم می تواند به شتاب بیشتر در معاملات منجر شود.

به نظر نمی رسد که حرکت امروز ناشی از تغییر اساسی واقعی در بازار ارزهای دیجیتال باشد، اما به طور کلی اخبار خوبی وجود دارد. اگر بروزرسانی Merge در پاییز امسال تکمیل شود، هزینه ها را کاهش دهد و سرعت تراکنش در اتریوم را افزایش دهد، به طور کلی برای صنعت کریپتو صعودی خواهد بود. اتریوم بیشترین توسعه دهندگان را دارد و بسیاری از ارزهای دیجیتال به سادگی توکن هایی در شبکه بلاک چین اتریوم هستند، بنابراین یک بلاک چین پایه سریعتر که تمام ویژگی های منحصر به فرد را شامل می شود، برای همه خوب است.

با این اوصاف، حرکت امروز عمدتاً برای سرمایه‌ گذاران کریپتو در بلندمدت پر سر و صدا است. حرکتی که به سرعت اتفاق می افتد می تواند به سرعت محو شود و ما شاهد محو شدن برخی از پامپ ها تاکنون بوده ایم.

چیزی که در چند ماه آینده باید مراقب آن باشید، تغییر محیط نظارتی و ادامه انحلال توسط وام دهندگان ارزهای دیجیتال است. تعیین قوانین نظارتی در واقع می‌تواند در بلندمدت به صنعت کمک کند، و اگر ورشکستگی و انحلال وام دهندگان پایان یابد، می‌تواند به طور کلی خبر خوبی برای بازارهای کریپتو باشد.

ما همچنان نسبت به ارزهای دیجیتال و پتانسیل آنها در فناوری خوشبین هستیم. بلاک چین یک دفتر کل منحصر به فرد برای داده ها و توسعه دهندگان است که می تواند از این قابلیت استفاده کنند و فرصت های جدیدی را برای نوآوران ایجاد کند. این نوآوری به ارزهای رمزنگاری شده کمک می کند، اما در طول مسیر یک حرکت پر از دست انداز خواهد بود.

منبع: فول دات کام

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

3 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
احسان شمس
احسان شمس
1 سال قبل

با سلام. ترجمه متن بسیار ضعیف است. گویا متن اصلی را داخل گوگل translate انداخته و بدون هیچ باز خوانی منتشر کرده اید

پرستو کاشانی
پاسخ به  احسان شمس
1 سال قبل

با سلام و احترام و تشکر از توجه شما. به منظور سرعت در انتشار اخبار ممکن است گاهی مواردی از این قبیل اتفاق بیفتد. انتقادات سازنده کاربران بدون شک تیم محتوا پی 98 را در جهت خدمترسانی هرچه بیشتر کمک میکند.