دوج کوین با چه چالش هایی مواجه است؟ | تجزیه و تحلیل Doge

دوج کوین با چه چالش هایی مواجه است؟ | تجزیه و تحلیل قیمت Doge

این واقعیت پنهانی نیست که تسلط بیت کوین [BTC] در بازار کریپتو تاثیر عمیقی بر سایر ارزهای دیجیتال و حرکت قیمت آنها دارد و در یک روند مشابه با یکدیگر پیش می روند. میم کوین محبوب یعنی دوج کوین، که به دنبال مسیر تعریف شده شاه سکه گیر کرده است، با ادغام بیت کوین برای بیش از یک ماه، فرصت مناسبی برای فرار پیدا کرده است.

دوج کوین در مسیری متفاوت

همبستگی مشترک دوج کوین با بیت کوین در زمان نگارش این مقاله به پایین ترین سطح 0.23 رسید که پایین ترین رقم از می 2021 است. در بازار صعودی، چنین توسعه ای ممکن است به نفع یک آلت کوین نباشد.

همبستگی دوج کوین و بیت کوین

با این حال، با توجه به اینکه بیت کوین توانسته بیش از 20 هزار دلار حرکت کند، ممکن است بهترین اتفاق برای کسانی است که جهت خرید دوج کوین اقدام کرده اند.

در گذشته نیز، هر بار که همبستگی دوج کوین با بیت کوین در پایین بود، روند صعودی شروع می شود. به عنوان مثال، درست زمانی که سقوط ژوئن شروع شد، بیت کوین نشانه هایی از کاهش قیمت را تا 8 ژوئن نشان داد، در حالی که دوج کوین، علیرغم فشار نزولی گسترده تر بازار، همین روند را 48 ساعت به تاخیر انداخت و نزول خود را در 10 ژوئن آغاز کرد.

چارت روزانه بیت کوین

اگر چه لازم است بدانید که جدا شدن از مسیر بیت کوین، هر بار نتیجه خوبی حاصل نمی شود و گاهی اوقات دوج کوین را در برابر نوسانات آسیب پذیر می کند، چیزی که در چند روز گذشته شاهد آن بوده است.

در شاخص قدرت نسبی (RSI)، در حالی که بیت کوین در حال ترسیم شیب تدریجی است، DOGE فقط ورود به منطقه صعودی را از دست داد و در عوض دوباره به زیر منطقه نزولی سقوط کرد. روند نزولی 14 ماهه آن همچنان به عنوان مقاومت عمل می کند و در این هفته، میم کوین 15.44 درصد سقوط کرد.

چارت روزانه دوج کوین

در اینجا، اگر دوج کوین از بیت کوین پیروی نکند، می‌تواند دوباره کاهش یابد، زیرا کندل‌ها هنوز پایین‌ تر از باندهای بولینگر هستند.

علاوه بر این، از حمایت سرمایه گذاران نیز برخوردار نیست، به همین دلیل است که ارزش بازار آن کمی بیش از یک ماه است که تقریباً منفی 60 درصد است.

ارزش بازار دوج کوین

اما تیم Dogecoin تسلیم نمی‌شود و به شدت در تلاش است تا جامعه خود را حفظ کند.

منبع: ای ام بی کریپتو

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments