پامپ قیمت بیت کوین تا 21.500 دلار جعلی است! | معامله گران چه می گویند؟

پامپ قیمت بیت کوین تا 21.500 دلار جعلی است! | معامله گران چه می گویند؟

سوء ظن ها در مورد قدرت آخر هفته زمانی ایجاد می شود که معامله گران 17500 بیت کوین را در کمتر از 24 ساعت به بایننس ارسال می کنند.

بیت کوین (BTC) در 17 جولای در بحبوحه هشدارهایی مبنی بر اینکه معامله گران نباید به اقدامات فعلی قیمت بیت کوین اعتماد کنند، به بالاترین حد یک هفته ای رسید.

چارت یک ساعت بیت کوین در صرافی Bitstamp
چارت یک ساعت بیت کوین در صرافی Bitstamp

رکورد شکنی جریان ورودی بایننس در چند هفته اخیر

داده های TradingView نشان می دهد که قیمت بیت کوین در Bitstamp به 21600 دلار رسیده است که بهترین عملکرد آن از یکشنبه گذشته است.

این جفت ارز در آخر هفته شاهد پیشرفت جدیدی بود، با این وجود، وضعیت فعلی معاملات نشان میدهد که سناریو کلاسیک شکست های صعودی غیر واقعی و با نقدینگی و حجم کم، همچنان بیت کوین را در آخر هفته همراهی خواهد کرد.

با توجه به اینکه بیت‌کوین در چنین شرایطی به سمت بالا و پایین حرکت می‌کند، نمی‌توان باور داشت که مسیر فعلی با نزدیک شدن به تعطیلات هفتگی ادامه خواهد داشت.

حساب کاربری محبوب رسانه اجتماعی Il Capo of Crypto در آن روز با اشاره به روایت‌های توییتر Crypto به دنبال‌کنندگانش گفت: «اجازه ندهید خطا CT دیدگاه شما را از وضعیت واقعی تغییر دهد».

نگران این پامپ جعلی و فیک نباشید. هنوز کاملاً غیرواقعی است، به زودی خواهید دید که چرا.

به نظر می رسد که معامله گران نیز برای خروج از بازار آماده می شدند، زیرا صرافی اصلی Binance شاهد افزایش جریان ورودی در 24 ساعت تا زمان نگارش این مقاله بود.

طبق داده‌هایی که هنوز از پلتفرم تحلیل زنجیره‌ای CryptoQuant جمع‌آوری می‌شود، در 17 جولای، ورودی‌ها به 17500 بیت کوین نزدیک شد که بیشترین میزان در یک روز از 22 ژوئن است.

نمودار ورودی بیت کوین به بایننس
نمودار ورودی بیت کوین به بایننس

با این وجود، برخی از مفسران در مورد چشم انداز کوتاه مدت خوش بین بودند. مایکل ون د پوپ، یکی از همکاران کوین تلگراف، که خواستار دریافت 21200 دلار برای شکستن برای ادامه روند صعودی شده بود، با رشد یک شبه بازار به آرزویش رسید.

او قبل از این حرکت توضیح داده بود: “به طور کلی، قدرت هنوز وجود دارد و من فرض می‌کنم روند صعودی بیشتری در حال رخ دادن است. فعلاً 21 هزار دلار یک مقاومت حیاتی است.

همانطور که کوین تلگراف گزارش داد، اهداف صعودی بالقوه شامل 22000 دلار و میانگین متحرک 200 هفته ای در حدود 22600 دلار بود.

در همین حال، آخرین داده‌های دفترچه سفارشات بایننس از طریق منابع تحلیلی Material Indicators، دیوار جدیدی از پشتیبانی خرید را نشان می‌دهد که در نقطه 21200 دلاری به ارزش 20 میلیون دلار جمع شده است.

دفترچه سفارشات بیت کوین در صرافی بایننس
دفترچه سفارشات بیت کوین در صرافی بایننس

بسته شدن کندل هفتگی

در بازه های زمانی هفتگی، بسته شدن 17 جولای پتانسیل قابل توجهی را داشت. بیت کوین با قیمت 21300 دلار نه تنها دومین کندل هفتگی “سبز” خود را به ثبت میرساند، بلکه بالاترین بسته شدن هفتگی آن از اوایل ژوئن را نیز خواهد داشت.

چارت هفتگی بیت کوین
چارت هفتگی بیت کوین

با این حال، یک فاصله 500 دلاری بین این نتیجه و ادامه روند نزولی قرار دارد، زیرا بسته شدن کندل 10 جولای در حدود 20850 دلار بود.

معامله‌گر و تحلیلگر معروف Rekt Capital در آن زمان اشاره کرد که این رویداد در کنار «کاهش حجم خرید»، بالاترین سطح خود را برای هفته ثبت کرد.

منبع: کوین تلگراف

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments