سقوط قیمت اتریوم به زیر 3000 دلار | همچنان پتانسیل صعودی وجود دارد

سقوط قیمت اتریوم به زیر 3000 دلار | همچنان پتانسیل صعودی وجود دارد

قیمت اتریوم در اوایل آوریل پس از شکست سطح 3500 یک روند نزولی را در پیش گرفت. در 36 ساعت گذشته، قیمت رمز ارز ETH به زیر 3000 دلار پس از پیش بینی ها از FOMC سقوط کرد.

اکوسیستم کریپتو نگران جلسه رئیس فدرال در روز پنجشنبه بود که پایان خوبی نداشت. برای مهار تورم، فدرال رزرو پس از مقاومت در برابر تورم در طول سال 2021، تحت فشار برای افزایش نرخ بهره بوده است.

روز پنجشنبه، بیانیه جروم پاول، رییس فدرال رزرو، زنگ خطر را در سراسر بازارهای جهانی به صدا درآورد. او گفت که افزایش نیم واحدی نرخ بهره در نشست بعدی فدرال رزرو در ماه مه روی میز خواهد بود. به گزارش رویترز، پاول در بحث اقتصاد جهانی در نشست‌های صندوق بین‌المللی پول گفت: با توجه به اینکه تورم تقریباً سه برابر هدف 2 درصدی فدرال رزرو است، پس بهتر است کمی سریعتر حرکت کنیم.

چه چیزی در انتظار اتریوم است؟

نمودار حجم اجتماعی

نظرات فدرال رزرو در نهایت به سقوط ETH افزوده است. از نمودار حجم اجتماعی بالا، به وضوح قابل مشاهده است که چگونه علاقه به اتریوم در رسانه های اجتماعی کاهش یافته است. با این حال، آدرس‌های فعال روزانه علیرغم اخبار فدرال رزرو، که نشانه خوبی برای جامعه اتریوم نیست، اما خیلی بد هم نیست، حفظ شده است. 

 آدرس‌های فعال روزانه اتریوم

چرا؟ به این دلیل است که هیچ افتی در تعداد کاربران در بلاک چین وجود نداشته است و زمان بسیار مهمی برای جامعه اتریوم است که بر روی آن کار کند.

از نظر تکنیکالی، مقدار شاخص قدرت نسبی (RSI) در اینجا نشان دهنده ضعف در نمودارها با مقدار 42.79 (در زمان انتشار) است. این هنوز مقداری با منطقه اشباع فروش فاصله دارد، بنابراین ممکن است اصلاح بیشتری نسبت به سطوح فعلی مشاهده شود.

این ما را به این سوال می‌رساند: آیا سرمایه‌گذاران باید هودل کنند یا تا زمانی که هنوز فرصت وجود دارد، اقدام به فروش کنند؟

سرمایه گذاران ETH به دلیل هزینه گس کاهش یافتند!

افزایش گس اتریوم یکی از نگرانی های اصلی بسیاری از پروژه ها در بلاک چین بوده است. اتریوم به عنوان یکی از گران ترین ها، با انتقادات زیادی مواجه شده است. این باعث شده است تا کاربران به سمت بلاک چین های مقیاس پذیرتر و ارزان تر مانند پالی گان و سولانا روی بیاورند. پروژه جدید دیگری به نام Bitgert نیز به عنوان یک رقابت بالقوه برای اتریوم در حال افزایش است.

چارت گس اتریوم

اتریوم با درک مسائل مربوط به هزینه گاز در بلاک چین، کاهش هزینه گاز را در اوایل آوریل اعلام کرد. این منجر به یکی از بزرگترین کاهش هزینه گاز در بلاک چین شد. میانگین هزینه های گاز در حال حاضر در پایین ترین سطح 30 روزه است و به سرمایه گذاران دلیلی برای تشویق در این مواقع نامطمئن می دهد.

منبع: ای ام بی کریپتو

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments