تکلیف بیت کوین های شما، پس از مرگ چیست؟

هنگام مرگ چه اتفاقی برای بیت کوین شما می افتد؟ | یک سرویس جدید آن را برای خانواده و دوستان ذخیره می کند

انتقال رمزنگاری خود به دوستان یا خانواده برای برخی نگران کننده بوده است، اما یک صرافی ادعا می کند که آنها راه حل را دارند.

وقتی معامله‌گران بیت‌کوین (BTC) از بین می‌روند، اگر به دیگران اجازه دسترسی به کیف پول خود را ندهند، بیت کوین آنها ممکن است برای همیشه در بلاک چین گم شود. با این حال، یک پروژه صرافی میخواهد گزینه دیگری را به معامله گران ارزهای دیجیتال بدهد.

در سال 2020، یک مطالعه نشان داد که بسیاری از سرمایه‌گذاران کریپتو نگران این هستند که پس از فوت دارایی‌های دیجیتالی آنها چه اتفاقی می‌افتد. 89 درصد از پاسخ دهندگان در مورد اینکه آیا دارایی هایشان پس از مرگشان به خانواده یا دوستانشان داده می شود ابراز نگرانی کردند.

جیتو کاتاریا، مدیر عامل صرافی مالی دیجیتال (DIFX) در مصاحبه با کوین تلگراف، بر اهمیت راهی برای انتقال رمز ارز به عزیزان در صورت مرگ تاکید کرد. به گفته کاتاریا، پروژه آنها یک برنامه نامزدی مبتنی بر بلاک چین ایجاد کرده است که به کاربران امکان می دهد در صورت فوت صاحب کیف پول، «افراد، خانواده و دوستان مورد اعتماد خود را به عنوان ذینفع کیف پول های رمزنگاری خود انتخاب کنند».

کریپتو اینجاست که بماند و داشتن این ویژگی برای امنیت آینده دیجیتال ضروری است. اگر شما مانند من یک معامله گر مشتاق ارز دیجیتال هستید، مطمئن هستم که این فکر به ذهنم خطور کرده است که چه کسی کریپتو شما را به ارث خواهد برد.

مدیر عامل صرافی همچنین گفت که یک سیستم مبتنی بر بلاک چین تضمین می کند که مشروعیت ذینفعان تأیید شده و مورد تردید قرار نمی گیرد. در مقایسه با دادن کلیدهای خصوصی و اعتبار دسترسی، Kataria معتقد است که این کار کارآمدتر و امن تر است.

در حالی که این ویژگی ممکن است مورد علاقه بسیاری باشد، معامله گرانی که تمرکز زدایی را ترجیح می دهند ممکن است چندان هیجان زده نباشند. با این حال، کاتاریا معتقد است که تمرکز “کلید پذیرش انبوه” است. او همچنین گفت که:

متمرکز شدن همچنین برای بسیاری از پروژه‌های صنعت کریپتو چهره و مسئولیت‌پذیری ایجاد می‌کند. این امر باعث می شود که سازمان در خدمات خود ثبات داشته باشد و بازارهای مالی سنتی بیشتری را جذب کند.

DIFX این ویژگی را همراه با یک هویت شرکتی جدید در نمایشگاه Crypto Expo دبی در حال اجرا نشان داد. این برنامه به عنوان راهی برای صرافی عمل می کند تا به هدف خود که بیشتر مصرف کننده محور باشد، دست یابد. کاتاریا گفت که این راهی برای رهایی مشتریان از دلهره است.

منبع: کوین تلگراف

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments