بهترین میم کوین ها برای سرمایه گذاری در سال 2022

بهترین میم کوین ها برای سرمایه گذاری در سال 2022 کدام اند؟

سال گذشته با ظهور نوآوری های زیاد در بازار مانند امور مالی غیرمتمرکز (DeFi)، توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) و… سالی پر رونق برای کریپتوکارنسی بود. در پی معرفی کوین های جدید سرمایه گذاران جلب تبلیغات فراوان حوالی این کوین ها که در واقع میم کوین نامیده می شوند، شده و سرمایه خود را روی آنها به نوعی شرط بندی می کردند. اگر آن شت کوین با اقبال عمومی روبرو می شد، سرمایه گذار سود خوبی به جیب  می زد و عکس آن نیز می توانست اتفاق بیفتد. افزایش سرمایه گذاری روی میم کوین ها نیز یکی از مواردی بود که در سال 2021 بسیار مرسوم بود و برای برخی از سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال، میم کوین ها بهترین فرصت برای کسب سودهای بزرگ بود. توکن‌های میم، نوعی ارز دیجیتال اند که در مدتی کوتاه محبوب کاربران می‌شوند. در حال حاضر بیش از 250 میم کوین موجود در بازار کریپتو در انتظار پول نقدی هستند که شما به سختی بدست آورده اید. پس قبل از سرمایه گذاری تحقیق و مطالعه درباره ی پروژه مورد نظرتان فراموش نشود. در ادامه به معرفی بهترین میم کوین ها برای سرمایه گذاری در سال 2022 خواهیم پرداخت.

بهترین میم کوین ها برای سرمایه گذاری در سال 2022

میم کوین ها رمز ارزهایی هستند که ارزش زیادی نداشته و یا در واقع هیچ ارزشی ندارند و برای رشد  به جوامع خود وابسته هستند. تحلیلگران مختلف از معیارهای متفاوتی برای ارزیابی میم کوین ها کمک می گیرند و در واقع شناسایی آینده دار ترین میم کوین ها کار راحتی نیست. در صورت تشخیص صحیح این توکن ها، سرمایه گذاری روی آنها سودآور خواهد بود. در ادامه تعدادی از بهترین میم کوین های بازار برای خرید و سرمایه گذاری در سال 2022 را معرفی می کنیم.

گیمینگ شیبا

گیمینگ شیبا (GAMINGSHIBA) 

GamingShiba در نوامبر 2021 راه اندازی شد و همانطور که از نام آن پیداست، این توکن نیز یک توکن با تم شیبا اینو برای گیمرها و استریمرها در سراسر جهان است. گیمینگ شیبا اولین توکنی است که یک پلتفرم استریم چند منظوره را به دنیای دیجیتال معرفی می‌کند و به گیمرها امکان می‌دهد NFT‌ها را معامله کرده، بهترین عملکرد خود را توکن کنند و آن‌ها را در بزرگترین بازارها عرضه کنند.

GAMINGSHIBA نیز یک توکن BEP-20 است که آن هم بر روی زنجیره هوشمند بایننس ساخته شده است. برخی از ابزارهای این توکن شامل بازی‌های مبنی بر کسب درآمد و استفاده به عنوان ارز بومی در بازار NFT است.

GAMINGSHIBA از حمایت اجتماعی قوی برخوردار است، اما از آنجایی که در قالب یک الگوی رفتاری است، به خاطر داشته باشید که سرمایه گذاری در آن یک قمار خواهد بود. می توانید GAMINGSHIBA را نیز از صرافی پنکیک سوآپ خریداری کنید.

کیتی اینو

کیتی اینو (KITTY)

همانطور که کوین هایی با نماد سگ مانند Dogecoin، مورد توجه زیادی قرار گرفته اند، کریپتو هایی با نماد گربه‌ نیز این روزها مورد توجه کاربران قرار گرفته اند.

میم کوین کیتی اینو در ۲۴ اکتبر ۲۰۲۱ با عرضه کلی ۱ تریلیون توکن آغاز شد. Kitty Kart اولین بازی خواهد بود که بر اساس این پروتکل ساخته می‌شود و تیم کیتی معتقد است که این بازی مسابقه‌ای سرگرم‌کننده، اما جدی خواهد بود که شامل نمایش گسترده‌ای از NFT‌های محبوب در بازی به عنوان شخصیت‌هایی مانند میمون های کسل است.

با اینکه از زمان راه اندازی کیتی اینو زمان زیادی نگذشته است توانسته حدود پنجاه هزار دلار به موسسات خیریه اهدا کند، به عنوان مثال به تازگی کمکی ده هزار دلاری برای مبارزه با بی خانمانی و کمک ده هزار دلاری دیگری به صلیب سرخ آمریکا برای کمک به آسیب دیدگان ناشی از طوفان های  اخیر کرده است.

تیم پشتیبانی کیتی اینو طرح های زیادی برای بلندمدت برنامه‌ریزی می‌کند. با این حال معلوم نیست که ارزش KITTY-USD تا چه حد در سال جاری بالا برود و خرید این میم کوین ممکن است شبیه به خرید بلیط بخت آزمایی باشد. 

بهترین میم کوین برای سرمایه گذاری در سال 2022 یوشی

یوشی (YOOSHI)

ارز رمزنگاری شده یوشی از طریق یک پلتفرم ارز غیرمتمرکز میم معروف به متاورس بازی یوشی توسعه یافته است. این میم کوین دارای یک تیم توسعه دهنده قدرتمند است که قصد دارند به هدف سرگرم کننده تر و سودآورتر کردن بازی، پلی بین بازی P2E و بازیکنان ایجاد کنند. بازیکنان میتوانند NFTها را در قالب آیتم های بازی یا دارایی ها بدست آورند. 

YooShi به تدریج به یکی از بزرگترین ارزهای دیجیتال در سراسر جهان تبدیل می شود و به دلیل مشارکت با برخی از شرکت های بزرگ و پذیرش اجتماعی بالای آن، آینده بسیار روشنی پیش رو دارد. پیش بینی قیمت YooShi برای سال 2022 بسیار خوب است و قیمت آن در حال افزایش است زیرا افراد بیشتری در حال سرمایه گذاری روی این ارز دیجیتال هستند و YooShi قطعا میم کوینی است که در آینده باید روی آن حساب کرد. بنابراین این بعید نیست که میم کوین یوشی برای سرمایه گذاری در سال 2022 مورد نظر تریدرها باشد. 

کرومون

کرومون (MOON)

CroMoon یک توکن CRC20 با عرضه کلی 1.000.000.000.000.000 است. مانند سایر توکن های CRC20 کار می کند اما برخی از ویژگی های اضافی در عملکرد انتقال آن گنجانده شده است. این ویژگی‌ها عبارتند از اکتساب کارمزد تراکنش، بازتاب و استخر نقدینگی (LP).

از نظر کارمزد هر تراکنش، 10 درصد کارمزد دارد. دارندگان پاداش های غیرفعال را از طریق بازتاب استاتیک به دست می آورند که تعادل CroMoon آنها افزایش می یابد. چند درصد از تمام کارمزد تراکنش ها به استخر نقدینگی اضافه می شود. برای متعادل نگه داشتن استخر نقدینگی 2.5 درصد به توکن CroMoon اضافه می شود. دریافت کننده واحدهای LP تیم CroMoon است. برای ایمن نگه داشتن وجوه، هر هفته نیمی از 5% جذب نقدینگی به قفسه نقدینگی اضافه می شود.

یک بار در هفته، نیمی از توکن های LP تولید شده توسط قرارداد به بخش های معادل CroMoon و CRO برداشته می شود. بخش CroMoon سوزانده می شود و CRO بلافاصله برای خرید CroMoon از بازار استفاده می شود. سپس CroMoon خریداری شده نیز سوزانده می شود.

رویدادهای AFTERBURNER یک بار در هفته به صورت کاملا تصادفی اتفاق می‌افتد و تنها پس از تکمیل فرآیند فوق به منظور جلوگیری از هرگونه دستکاری یا خرید/فروش زمان‌بندی شده اعلام می‌شود.

برنامه Afterburner باعث ایجاد هیاهو و چالش پیرامون این میم کوین می شود و در عین حال قیمت مثبت قابل توجهی ایجاد می کند. کرومون (MOON) به دلیل نوآوری ها و اصول زیربنایی خود یکی از بهترین سکه ها است و توجه سرمایه گذاران با تجربه را به خود جلب کرده است. 

دوج دش

دوج دش (DOGEDASH) 

صنعت بازی های ویدیویی از دهه 1970 وجود داشته است و در زمان پاندمی کرونا بیشتر مورد متوجه مردم قرار گرفت شدند زیرا در این دوره افراد برای فرار از واقعیت ها روی به بازی کردن آوردند و صنعت بازی به یک تجارت بزرگ تبدیل شده و بسیار سودآور است.

Super Mario Bros یکی از بازی های کلاسیک است و امروزه همچنان در صدر بازی های محبوب قرار دارد. هم بچه‌هایی که در پی ماجراجویی هستند و هم بزرگسالانی که می خواهند از زندگی پرمشغله خود دور باشند، می توانند به این بازی بپردازند. DogeDash از محبوبیت قدیمی این بازی استفاده کرده و در پی کسب سود از این نوستالژی است. برای این منظور این بازی را با المان‌های گیم‌پلی مرتبط با رمزنگاری ترکیب کرده و یک نسخه جدید از ورژن کلاسیک دهه ۹۰ بوجود آمده است. با توجه به این موارد و پتانسیل رشد بالای این میم کوین، گزینه خوبی برای سرمایه گذاری در سال 2022 است.

بهترین میم کوین برای سرمایه گذاری در سال 2022 سینت اینو

سنت اینو (SAINT)

تیم توسعه دهنده ارز سنت اینو در حال ساخت اولین پلتفرم کریپتو خیریه است. هدف این تیم این است که پلی بین موسسات خیریه و ارزهای رمزنگاری شده باشد و مردم بتوانند به راحتی برای کمک به خیریه از ارز دیجیتال استفاده کنند. امروزه برخی از موسسات خیریه، ارزهای دیجیتال را به عنوان کمک می پذیرند. هدف سنت اینو این است که پذیرش و اهدای کمک‌های مالی را برای موسسات خیریه و دارندگان ارز دیجیتال آسان کند. اولین بار معاملات مربوط به این میم کوین در اکتبر 2021 ثبت شد.

مانند هر دارایی دیگری، قیمت سنت اینو نیز تحت تعادل عرضه و تقاضا است. همچنین مقررات، پذیرش توسط شرکت‌ها و دولت‌ها، هک‌های صرافی ارزهای دیجیتال و سایر رویدادهای دنیای واقعی  بر قیمت SAINT اثر می گذارند. فعالیت نهنگ‌های میم کوین سنت اینو یعنی نهادها و افرادی که مقادیر زیادی از این کوین را دارند نیز بر قیمت آن مؤثر است. با توجه به کوچک بودن بازار سنت اینو در مقایسه با بازارهای سنتی، نهنگ های آن می توانند حرکت قیمت سنت اینو را کنترل کنند.

اسپوکی شیبا

اسپوکی شیبا (SPOOKYSHIBA)

همانطور که از نامش پیداست اسپوکی شیبا یک سکه با مضمون شیبا اینو است که در 28 اکتبر 2021 راه اندازی شد و بر روی زنجیره هوشمند بایننس ساخته شده است. برخلاف اکثر میم کوین ها، SpookyShiba در واقع نوعی ابزار برای توکن خود ارائه می دهد. این کوین دارای یک بازی کارت خراش است که کاربران در حال حاضر می توانند آن را بررسی کنند. کاربران باید SPOOKYSHIBA به ارزش 100 دلار را برای دریافت 1 خراش رایگان در روز نگه دارند. اگر کاربران بیش از 300 دلار از توکن را نگه دارند، روزانه 3 خراش رایگان دریافت می کنند. اگر آنها سه ایموجی زیر را خراش دهند، برنده NFT می شوند:

🎃 NFT افسانه ای

🦴 NFT کمیاب

💀 NFT رایج

مالکیت این NFT ها به دارندگان این امکان را می دهد تا بسته به سطح کمیاب کارت در کیف پول خود، درصدی از تراکنش های Spooky را به دست آورند.

SpookyShiba یک توکن BEP-20 است که بر روی زنجیره هوشمند بایننس ساخته شده است و می توانید آن را از پنکیک سوآپ خریداری کنید. با توجه به موارد ذکر شده و جذابیت بازی فوق برای کاربران این توکن می تواند یکی از بهترین میم کوین ها برای سرمایه گذاری در سال 2022 باشد. 

بهترین میم کوین برای سرمایه گذاری در سال 2022 نینجا فلوکی

نینجا فلوکی (NJF)

نینجا فلوکی یک ارز دیجیتال مبتنی بر بازی است که درآمد برای بازیکن ایجاد می کند. بر اساس حجم معاملات، 3 درصد از هر تراکنش بین دارندگان، دلار به دلار توزیع می شود. توزیع به طور خودکار با توجه به نسبت NinjaFloki دارندگان تخصیص می یابد. اگرچه به تاریخ مشخصی در نقشه راه اشاره نشده است، اولین نسخه نمایشی بازی به اشتراک گذاشته شد. تیم توسعه دهنده این بازی همچنان به کار برای ارتقا آن ادامه می دهند. در این پروژه 100 میلیارد توکن تامین می شود که دارندگان آن می توانند با انجام بازی ها برنده آن شوند. در توکنومیک این میم کوین 20 میلیارد توکن سوزانده شد و 5 درصد آن به تیم پشتیبان آن اختصاص داده شد. توکن NJF نقدینگی خود را در Dxsale قفل کرده است. علاوه بر این، 5 میلیارد توکن برای توزیع به عنوان پاداش در بازی و ایردراپ آن اختصاص داده شده است.

نینجا فلوکی در پی یک شوخی ایلان ماسک در مورد سگی که از نژاد شیبا اینو است و فلوکی نام دارد، آغاز شد. در نتیجه میم کوین بی ثباتی است و در صورت سرمایه گذاری روی آن دقت کنید پول زیادی را وسط نگذارید. این امکان وجود دارد که قیمت آن به شدت افزایش یابد و به همان اندازه احتمال دارد که به شدت کاهش یابد. پس به شدت مراقب باشید، شاید این کوین نیز قابلیت قرار گرفتن در جمع برترین های سرمایه گذاری در سال 2022 را داشته باشد.

جمع بندی

میم کوین ها در واقع همان شت کوین ها هستند که از نظر ارزش در جایگاه پایین تری قرار دارند. اصولا سرمایه گذاری روی آنها بسیار پرخطر است و باید دید که آن کوین با اقبال و توجه کاربران روبرو می شود یا نه. در صورت پذیرش بالا می توانند سود خوبی برای سرمایه گذاران کسب کنند. در مطلب بالا سعی کردیم بهترین میم کوین ها که ممکن است ارزش سرمایه گذاری در سال 2022 داشته باشند را معرفی کنیم، اما توجه کنید که تمام این موارد ممکن است تغییر کند و کوین های دیگری در این رتبه بندی جایگزین یکدیگر شوند. پس از قبل از هر نوع سرمایه گذاری حتما تمام جنبه ها را بررسی و مطالعه کنید.

به نظر شما بهترین میم کوین ها برای سرمایه گذاری در سال 2022 کدام اند؟

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

4.2 6 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
20 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
علی
علی
1 سال قبل

اسپوکی که معرفی کردین 100 هزار درصد پامپ شد

فرزین
فرزین
2 سال قبل

طی ۵ روز یه نفر و یا یک گروه بیش از ۹۵ درصد توکنهای شیباگیمینگ رو خریدند. تو اون رزها بطور متوسط ۱/۵ میلیون دلار این گروه یا نفر خرید داشتن؛ بنظرم بر اساس قاعده برنامه جدی براش دارن

cutter
cutter
2 سال قبل

فقط floki, امسال جز صد ارز برتر میشه. بهتون قول میدم اگه از دوج و شیبا عقب افتادین با floki به آرزوتون می رسید

استاد
استاد
2 سال قبل

هیچکدوم اندازه شیبا که توکن سوزی دائم داره و داره وارد پروژه های بزرگی میشه اینده دار نیستند. حتی اون بیبی دوج که کلاهبرداری هستش هم قراره نابود بشه.بیبی دوج کلاهبرداریه حواستون باشه، هرکس بیبی دوج بخره و بعد بفروشه جز هلدرهاش محسوب میشه چون ته کیف پولش چندتا باقی میمونه تا تعداد هلدر هاش بالا بره که این یعنی کلاهبرداری. یه روزی گندش در میاد و با مخ میخوره زمین. ملت فکر میکنن این ارزایی که ۹تا صفر داره و تازه وارد هستش مثل شیبا رشد میکنه و کلی سود میده ولی نمیدونن که شیبا بوسیله یه ادم گنده توکن سوزی بزرگی کرد که ۵۰درصدشو سوزوند و همین باعث منفجر شدن قیمتش شد. این ارزای تازه وارد با کلی صفر محکوم به نابودی هستن. اشتباه نکنید.تا زمان دارید بفروشید و همون شیبا بخرید چون شیبا تارگت ۱سنت رو اعلام کرده با کلی پروژه های بزرگی که داره واردشون میشه.فقط شیبورس قراره دوتا صفر از شیبا کم کنه.عجلهدکنید.الان وقتشه.

Kia
Kia
پاسخ به  استاد
2 سال قبل

خیلی ببخشید جناب ، همین شیبا یک زمانی ارز تازه واردی بود ؛ خوب یادمه امثال شما هیت میدادید که شیبا کلاهبرداریه ، شیبا با مخ میخوره زمین و و و …
درست مثل اون تایم که بدون توجه به هیتر ها کار خودم رو انجام دادم ، الان هم همین کارو میکنم …
بیبی دوج آینده ی روشنی داره🐕💰

مستر ترید
مستر ترید
2 سال قبل

just FLOKI INU

امیر
امیر
2 سال قبل

ببینم شما با مسولین نسبتی داری؟ آخه یه جوری میگی یا از هیجی خبر نداری یا میخای جیب مردمو خالی کنی فقط آخه بیبی دوج به این گندگی نمیبینی امسال سال بیبی دوج هست دوستان شک نکنید

آرین
آرین
2 سال قبل

بیبی دوج و شیبا
ریوشی توکن

حسین امینی
حسین امینی
2 سال قبل

تعجب میکنم اسمی از wojak نیاوردین.اینایی ک نام بردین در مقابل wojak چیزی محسوب نمیشن

Jimi1990
Jimi1990
2 سال قبل

فقط بیبی دوج ♥️♥️♥️و دیگر هیچ

اکبر
اکبر
2 سال قبل

بهترین میم کوین بیبی دوج کوین هست

سید حسن
سید حسن
2 سال قبل

هیچکدوم بدرد امسال نمیخوره
امسال فقط بی بی دوج
دوج الون
فگ
شینجا
سایتاما

مصطفی
مصطفی
2 سال قبل

دوستان کیشو اینو شت کوین خوبی است.اینده خوبی داره

مهدی
مهدی
2 سال قبل

خودتون دارین میگین جامعه طرفداری پس جامعه بی بی دوج وشیبا وفگ تون وکشو اینو و سیف مون بهترینن بقیه خیلی زمان میبره تا اینهمه طرفدار جمع کنه بی بی دوج ۱ونیم ملیون هولدر داره

امید
امید
2 سال قبل

دوستان یه نصیحت از بنده ک 3 سال هستش توی بازار هستم گوش کنید..
هیچکدوم از این کوین هایی ک گفته شده بدرد نمیخورن چون نه هولدر های انچنانی دارند نه پشتوانه قوی..
بنده سود زیادی از دوج کوین گرفتم.. واز شیبا اینو هم 7هزار درصد سود گرفتم..
الان فقط ELON و BABY DOGECOIN
خوبه.. بقیه شت هستش پولتون رو دور نریزید.. واسلام

ساتوشی
ساتوشی
پاسخ به  امید
2 سال قبل

بردن در یه قمار, دلیلی برای پیروزیهای بعدی نمی شه

سارا
سارا
2 سال قبل

دوستان نظرتون راجع به فلوکی چیه؟ پامپ نمیشه امسال؟

cutter
cutter
پاسخ به  سارا
2 سال قبل

از همشون بهتره امسال جز توکنای برتر میشه

امیر
امیر
2 سال قبل

سلام. از بیبی دوج هم غافل نشین!!!

تی ام
تی ام
2 سال قبل

Baby doge coin رو از قلم انداختید!