قیمت مانا

رشد قیمت ارز مانا با محبوبیت مجدد متاورس آن | پامپ MANA ادامه دارد؟

با افزایش مجدد علاقه به متاورس و هیاهو پیرامون این حوزه، قیمت ارز مانا توکن بومی دسنترالند 75 درصد از نوسان پایین خود جهش کرد.

تأثیر فناوری بلاک چین بر انقلاب دیجیتالی در حال انجام را نمی توان نادیده گرفت چرا که ظهور Metaverse و ادغام واقعیت مجازی در حال تغییر نحوه تعامل انسان ها در مقیاس جهانی است.

یکی از پروژه‌هایی که در تلاش برای ایجاد پل بین دنیای قدیم با دنیای جدید شروع به جلب توجه کرده است، دسنترالند (MANA) است، یک اکوسیستم واقعیت مجازی (VR) که بر روی شبکه اتریوم ساخته شده است و به کاربران اجازه می‌دهد محتوای دیجیتالی را از طریق ایجاد، تعامل و کسب درآمد مدیریت کنند و به انواع تجربیات تعاملی دسترسی داشته باشند.

داده‌های کوین تلگراف و تریئینگ ویو نشان می‌دهد که طی دو هفته گذشته، قیمت ارز مانا 70 درصد از پایین‌ترین قیمت 1.70 دلار در 22 ژانویه به 2.90 دلار در روز اول فوریه رسیده است.

نمودار 7 روزه قیمت ارز مانا
نمودار 7 روزه قیمت ارز مانا

سه عاملی که آینده‌ای مثبت را برای اکوسیستم Decentraland نشان می‌دهد عبارتند از: 

  • ادغام شرکت‌های دنیای واقعی در چشم‌انداز مجازی 
  • اکوسیستم رو به رشد از افراد مشهور و تأثیرگذاران که بر اساس این پروتکل‌ وارد دنیای متاورس می شوند
  • بهبودهایی در رابط کاربری ایجاد شده است که به بهبود تجربه کلی کاربر کمک می‌کند

ادغام دنیای فیزیکی و مجازی

اگر آن را بسازی، آنها می آیند” یک عبارت معروف از فیلم میدان رویاها است و به نظر می رسد این ضرب المثل قدیمی برای دسنترالند به عنوان بستری برای کاربران روزمره و برندهای معتبر و شناخته شده جهانی کار می کند که ادعای مالکیت مجازی را دارند.

با افزایش محبوبیت توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) در سال 2021، برخی از مجموعه‌های دیجیتالی راه خود را به حراجی در خانه‌های حراج معتبری مانند ساتبی در دنیای مجازی دسنترالند پیدا کردند که در آنجا پیشنهادهای چند میلیون دلاری دریافت کردند.

Sotheby’s اکنون با ایجاد یک خانه حراج مجازی در دسنترالند که در آن به شکستن سد بین دنیای فیزیکی و دیجیتال ادامه می دهد، تبدیل به یک نقطه ثابت در اکوسیستم رمزنگاری دیجیتال شده است.

ولی این فقط خانه‌های حراجی نیستند که زمین مجازی را خریداری می‌کنند، کسب‌وکارها از بخش‌های مختلف این روند خرید زمین در دسنترالند را دنبال می‌کنند تا با نسل‌های جوان‌تر مرتبط بمانند، زیرا متاورس در حال تبدیل شدن به واقعیت است.

افراد مشهور و اینفلوئنسرها متاورس را پذیرفته اند

یکی دیگر از دلایل خوش‌بینی نسبت به آینده پروژه‌های سرزمین مجازی مانند Decentraland، پذیرش افراد مشهور و تأثیرگذارانی است که به دنبال ایجاد برندهای خود در دنیای مجازی هستند.

همانطور که هنرمندان و سازندگان مشهور حضور خود را در دنیای مجازی تقویت می کنند، پایگاه طرفداران آنها به طور فزاینده ای در معرض امکانات فناوری بلاک چین و VR قرار می گیرند، که پتانسیل ایجاد موج جدیدی از پذیرش را دارد.

اثبات این امر از رویدادهایی مانند هفته مد Metaverse در Decentraland است، که توجه شرکت هایی مانند مجله Vogue را به دلیل توانایی آن در نمایش آخرین روند مد برای مخاطبان در سراسر جهان به خود جلب کرد.

“تجربه کاربر” همچنان در حال بهبود است

عامل سومی که به جذب کاربران به Decentraland کمک می کند، بهبود تجربه کاربران و افزایش تعداد ادغام های بین پلتفرمی است.

تجربه کاربری

این پروتکل همچنین بخش “فروشگاه من” را اضافه کرده است که به همه کاربران امکان می دهد مجموعه خود را مدیریت و ردیابی کنند و برند شخصی خود را بسازند.

طبق آخرین به‌روزرسانی توسعه‌دهندگان این پروژه، برخی از به‌روزرسانی‌های آینده برای سال 2022 شامل انتشار یک کلاینت دسک‌تاپ، بهبود چت اجتماعی و صوتی، NFT‌های مرتبط به‌عنوان ابزارهای پوشیدنی، شکلک‌های نمادین، ابزارهای پوشیدنی هوشمند و نمونه اولیه برنامه تلفن همراه VR است. 

به طور کلی اصول فاندامنتال قوی و افزایش خرید ارز MANA توسط سرمایه گذاران باعث شده است که بسیاری از تحلیلگران شروع به شناسایی چشم انداز صعودی برای MANA کنند.

منبع: کوین تلگراف

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments