ما از ChatGPT پرسیدیم که در سال 2024 شیبا اینو (SHIB) می تواند از دوج کوین (DOGE) سبقت بگیرد؟

ما از ChatGPT پرسیدیم که در سال 2024 شیبا اینو (SHIB) می تواند از دوج کوین (DOGE) سبقت بگیرد؟

طبق پیش بینی ربات هوش مصنوعی،ChatGPT، صعود نهایی شیبا اینو به صدر قلمرو میم کوین ها دور از ذهن نیست، اما به عوامل متعددی بستگی دارد.

🔸محبوبیت در حال افزایش شیبا اینو: شیبا در بازار میم کوین ها در حال است و ممکن است در نهایت فرصتی برای پیشی گرفتن از دوج کوین داشته باشد.
🔸تاثیرات کلیدی: عواملی مانند پیشرفت‌ های فناوری، حمایت جامعه، و تأیید افراد مشهور در تعیین موفقیت آینده SHIB بسیار مهم هستند.
🔸بازار پویا میم کوین ها: باید در نظر داشت که حوزه میم کوین ها کاملاً غیر قابل پیش بینی است و رقبای جدیدی مانند ارز بونک (BONK) و میم کوین تازه وارد dogwifhat با نماد WIF مورد توجه قرار گرفته اند.

آیا شیبا اینو (SHIB) می تواند سال آینده به اوج برسد؟

یکی از حوزه های خاص بازار کریپتو که در چند ماه گذشته رونق قابل‌ توجهی را تجربه کرده است، اکوسیستم میم کوین ها است که ارزش بازار آن به تقریباً 25 میلیارد دلار افزایش یافته است (به ازای داده‌های CoinGecko). دو توکن برتر این حوزه شیبا اینو و دوج کوین هستند.

اخیراً به لطف پیشرفت بیشتر راه حل بلاک چین لایه 2، شیباریوم، برنامه توکن سوزی شیبا به صورت پی در پی و پیشرفت های متعدد دیگر، مورد توجه قرار گرفته است. به این ترتیب، جالب است که بدانیم آیا SHIB (در حال حاضر دومین memecoin بزرگ) این شانس را دارد که در سال 2024 تاج و تخت را به دست گیرد.

ربات هوش مصنوعی ChatGPT علیرغم اشاره به ماهیت ناپایدار جایگاه، ادعا کرد که چنین سناریویی ممکن است و به عوامل متعددی بستگی دارد. چت ربات مبتنی بر هوش مصنوعی پیش بینی می کند که قدرت جامعه شیبا اینو و تحولات بالقوه آن می تواند بر محبوبیت و استفاده SHIB تأثیر بگذارد، که به نوبه خود می تواند رقابت بین این دو دارایی را افزایش دهد.

پیشرفت های تکنولوژیکی نیز به عنوان یک عنصر اصلی مشخص شد. به یاد بیاورید که شیباریوم از زمان عرضه در ماه آگوست سال جاری، نقاط عطف بی‌ شماری را پشت سر گذاشته است و برخی کارشناسان استدلال می‌کنند که توسعه آن موجب می شود سرمایه گذاران زیادی برای خرید شیبا اینو اقدام کنند که به مراتب این موجب افزایش قیمت توکن SHIB می شود.

آخرین اما نه کم اهمیت، ChatGPT به عوامل اساسی زیر اشاره کرد: محیط نظارتی، روند بازار، و تایید افراد مشهور. همچنین بهتر از یادآوری کنیم که دوج کوین، میم کوین مورد علاقه ایلان ماسک است. 

ثروتمندترین فرد جهان بارها از شایستگی های DOGE تمجید کرده است. تا حدودی انتظار می رود، این منجر به افزایش قیمت قابل توجهی برای دارایی شده است و می تواند یکی از دلایلی باشد که نشان می دهد در حال حاضر رهبر بدون رقیب اکوسیستم میم کوین ها (حداقل در حال حاضر) است.

ارزش بازار دوج کوین بیش از 13.2 میلیارد دلار است، به این معنی که رقیب آن – شیبا اینو (با ارزش بازار 6.3 میلیارد دلار) – راه درازی برای رسیدن به این جایگاه دارد. 

میم کوین های شبکه سولانا را زیر نظر بگیرید!!

بخش میم کوین ها کاملا غیرقابل پیش بینی است و شامل صدها توکن بر اساس روندهایی است که می توانند در هر زمان منفجر شوند و سلطه دوج کوین و شیبا اینو را تهدید کنند. دو دارایی از این دست که اخیراً رشد قابل توجهی را نشان داده‌اند، Bonk و WIF هستند.

🔺از ChatGPT پرسیدیم که آیا ارز بونک (BONK) بزرگترین میم کوین سال 2024 خواهد بود؟🔺

هر دوی آنها بر روی بلاک چین سولانا ساخته شده‌اند و اخیرا شاهد افزایش سرسام‌ آور قیمت‌های آن‌ها بوده‌اند (همگام با سولانا). BONK در ماه گذشته بیش از 300 درصدی افزایش یافته است و غول های بزرگی مانند بایننس و کوین بیس پشتیبانی می کند.

ارز WIF تقریباً 150 درصد در بازه زمانی هفتگی افزایش یافته است و همچنین توجه شرکت کنندگان رمز ارز را به خود جلب کرده است. برخی از آن‌ها، از جمله آرتور هیز (از بنیان‌گذاران BitMEX)، با انتشار عکس‌هایی در X که در آن کلاه به سر می‌گذارند (با ذکر نام دارایی) به شوخی به موفقیت توکن اشاره کرده‌اند.

همچنین باید در نظر داشت که قلمرو میم کوین ها می‌تواند شاهد پروژه های جدید باشد. برخی از برنامه های آینده ممکن است بر اساس یک روند رایج باشد و بنابراین از رهبران فعلی پیشی بگیرد. با این حال، جالب است بدانیم که آیا هیاهو در حوزه میم کوین ها در سال آینده ادامه خواهد داشت و کدام توکن در صدر قرار خواهد گرفت.

منبع: کریپتو پوتیتو

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

2.8 5 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
5 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
مهدی
مهدی
4 ماه قبل

ارز دوج وشیبا هردوشون برای ایلان ماسکه و با ایجاد دو جناه و بازار گرمی هردوتا رو تا صدها برابر میکنه
پس بهتره ما هم دنباله روی کنیم.

مهسا
مهسا
4 ماه قبل

امکانش کم ست بتونه جایگزین بشه

آرش
آرش
4 ماه قبل

چت جی بی تی خیلی غلط کرد. گول این اراجیف و نخورین.

مهدی
مهدی
4 ماه قبل

با سلام
دو میم کوین محبوب سولانا
Silly Analos
و ارزهای CAW Paw cal KISHU INU و SHIB محبوب
تو این رالی تا1000برابر جای رشد دارنند.

سولانا کریپتو نژاد
سولانا کریپتو نژاد
4 ماه قبل

Chatgpt ………… زیاد میگه