بهترین سکه های میم برای خرید در شروع سال 2024

بهترین سکه های میم برای خرید در شروع سال 2024

میم کوین ها در حال حاضر در میان پر تقاضا ترین توکن ها در بازار ارزهای دیجیتال قرار دارند. برخی از برجسته‌ ترین میم‌ کوین‌ ها که به دلیل نوسان‌ پذیری زیاد خود مشهور هستند، در ماه‌های اخیر افزایش خیره‌ کننده بیش از 10000 درصدی را تجربه کرده‌ اند. سرمایه گذاران ثروت قابل توجهی را با دستیابی استراتژیک میم کوین مناسب در لحظات مناسب به دست آورده اند.

با توجه به اینکه بازار ارزهای دیجیتال در سال 2024 تحولات قابل توجهی را تجربه می کند که باید این دستاوردها را ادامه دهد، سرمایه گذاران ممکن است به دنبال گزینه های ارزان تری باشند که آنها را با دنیای ارزهای دیجیتال آشنا کند.

خرید دوج کوین از پی98

دوج کوین (DOGE)

دوج کوین (DOGE)، سکه پیشگام میم، در سال 2013 به عنوان یک شوخی بازیگوش معرفی شد. اگرچه کد منبع مشابه بیت‌ کوین (BTC) را به اشتراک می‌گذارد، اما محدودیتی در مورد تعداد توکن‌های DOGE قابل استخراج ندارد.

چارت سالانه دوج کوین
چارت سالانه دوج کوین

با وجود توکنومیک به ظاهر نامطلوب برای حفظ ارزش، بسیاری از کسانی که برای خرید دوج کوین اقدام کرده اند و به این پروژه علاقه مند هستند، به دوج کوین به عنوان یک ارز بالقوه آینده نگاه می کنند. این توکن انتقال پول جهانی آنی و بسیار مقرون به صرفه را تسهیل می کند و آن را به گزینه ای جذاب تبدیل می کند. حرکت سریع توکن ها بین کیف پول ها حتی ممکن است بهتر از بیت کوین باشد.

در حال حاضر، Dogecoin با بیش از 13 میلیارد دلار، جایگاه دهمین ارز دیجیتال بزرگ را بر اساس ارزش بازار دارد. میانگین حجم معاملات روزانه بیش از 450 میلیون دلار را تجربه می کند.

در زمان انتشار، دوج کوین با قیمت 0.09232 دلار معامله می شود که نشان دهنده کاهش 0.54 درصدی در 24 ساعت گذشته است در حالی که قیمت آن 21.26 درصد از ابتدا سال تا به امروز بهبود یافته است.

خرید شیبا از پی98

شیبا اینو (SHIB)

شیبا اینو (SHIB)، که در ابتدا به عنوان “قاتل دوج کوین” معرفی می‌شد، محبوبیت پایداری را به عنوان یک ارز دیجیتال میم از خود نشان داده است. در سال 2021، این سکه با رسیدن به بالاترین سطح تاریخ 0.000080 دلار توجه گسترده ای را به خود جلب کرد و در همان زمان سرمایه گذاران بی تجربه زیادی که رویای یک شبه میلیاردر شدن را داشتند، برای خرید شیبا اینو اقدام کردند.

چارت سالانه شیبا اینو
چارت سالانه شیبا اینو

در حالی که از آن زمان تا کنون 90 درصد از بالاترین سطح تاریخی خود کاهش یافته است، ارزش بازار قابل توجهی 6.3 میلیارد دلاری را حفظ کرده است. شیبا اینو در حال حاضر به عنوان شانزدهمین ارز دیجیتال بزرگ بر اساس ارزش بازار، دومین ارز دیجیتال بزرگ در دسته میم کوین است و پس از Dogecoin قرار دارد.

ارزش SHIB در طول دوره بازار نزولی با تاثیر قابل توجهی روبرو شد، اما ممکن است یک تغییر مثبت در آینده این پروژه رخ دهد. تیم توسعه دهنده شیبا اینو اخیراً شبکه شیباریوم را معرفی کرده که یک بلاک چین طراحی شده برای تسهیل تراکنش های سریع و مقرون به صرفه است.

راه اندازی شبکه شیباریوم علاوه بر این، راه را برای استیکینگ شیبا اینو هموار می کند، توسعه ای که پتانسیل افزایش ارزش کلی توکن را دارد.

در زمان نگارش این مقاله، SHIB با قیمت 0.00001068 دلار معامله می شد که در 24 ساعت گذشته 0.6 درصد کاهش داشت. با این حال، از سال تا به امروز 28 درصد سود داشته است.

🔺پیش بینی قیمت فلوکی اینو در سال 2025🔺

فلوکی اینو (FLOKI)

فلوکی (FLOKI) به عنوان یکی از میم کوین های متعدد با الهام از موفقیت SHIB در سال 2021 ظاهر شد و بر موج روند شیبا با مضمون اینو سوار شد.

چارت سالانه فلوکی اینو
چارت سالانه فلوکی اینو

فلوکی در درجه اول با سرگرمی همراه است، فاقد هر گونه سودمندی ذاتی است. با این وجود، هنوز نتوانسته است علاقه مندان به میم را از پذیرش مشتاقانه آن باز دارد. پس از راه‌ اندازی، این توکن افزایش قابل‌ توجهی را تجربه کرد و در عرض چند هفته 7000 درصد پامپ شد و به حجم معاملات قابل توجهی به ارزش 225 میلیون دلار رسید.

شاهد کاهش قابل توجهی نسبت به اوج های قبلی خود بوده است. با این حال، این نشانه دارای پتانسیل قابل توجهی است. با ارزش بازار بیش از 340 میلیون دلار، بدیهی است که سرمایه گذاران همچنان به ابراز علاقه و حمایت قوی از FLOKI ادامه می دهند.

طبق اطلاعات بازیابی شده در 25 دسامبر، فلوکی 0.00003644 دلار قیمت گذاری شده است که بر اساس اطلاعات بازیابی شده در 25 دسامبر، 1.42 درصد افزایش در 24 ساعت گذشته را نشان می دهد و در عین حال 298.26 درصد به ارزش آن در 365 روز گذشته اضافه می کند.

با در نظر گرفتن همه چیز، دارایی‌ های مذکور اخیراً انعطاف‌ پذیری و پیشرفت‌ های مثبتی را از خود نشان داده‌اند که حاکی از احتمال سود بیشتر در سال آینده است. با این وجود، پویایی در این صنعت می تواند غیرقابل پیش بینی باشد و بر اهمیت انجام تحقیقات فردی کامل تأکید دارد.

منبع: فینبولد

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

3.8 6 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
5 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
کیانا
کیانا
4 ماه قبل

سودهای جذاب رو در پروژهای هوش مصنوعی جستجو کنید.مثل ارز neuric

شهاب
شهاب
4 ماه قبل

میم کوین بی بی دوج هم از پلتفرم قویی داره

سمیه
سمیه
4 ماه قبل

اگه درست و اصولی روی این میم کوین ها سرمایه گذاری کنیم امکان دریافت سود های خوبی هستیم

محمد
محمد
پاسخ به  سمیه
4 ماه قبل

الان بهترین گزینه توکن های 1catوmiceهستند

سعید
سعید
پاسخ به  سمیه
4 ماه قبل

Bonk ارز برتر ۲۰۲۴ میشه شک نکنید