منتظر بیت کوین 40 هزار دلاری هستید؟ | BTC در سطح بحرانی قرار دارد!

منتظر بیت کوین 40 هزار دلاری هستید؟ | BTC در سطح بحرانی قرار دارد!

به گفته Filbfilb Decentrader، جدای از حمایت و مقاومت، همه چیز مربوط به چرخش سالانه قیمت بیت کوین است.

تحقیقات جدید میگوید بیت کوین (BTC) در یک نقطه “پیوت” قرار دارد و با نیروهای کلان روبرو است که می توانند بر عملکرد آن در “ماه های آینده” تاثیر بگذارند.

در آخرین به روز رسانی بازار خود در 8 آوریل، مجموعه معاملاتی Decentrader خواستار توجه بیشتر به قیمت “پیوت سالانه” بیت کوین شد.

همه نگاه ها به پیوت سالانه است

بیت کوین پس از دو بار آزمایش مجدد در ماه جاری برای حمایت 43000 دلاری، احساسات بازار را تحت تاثیر قرار داد و مسیر خود را نزدیک به 50000 دلار تغییر داد.

حرکت به زیر 46200 دلار – قیمت شروع برای سال 2022 – به خصوص سخت بود، زیرا سقف مقاومت قیمت BTC را از اول ژانویه مشخص کرده بود.

با بازبینی مجدد سطوح پایین تر، درخواست هایی برای 40000 دلار یا حتی پایین تر در حال ظهور است، اما برای Decentrader، منطقه ای برای نگه داشتن گاو نر از قبل اینجاست. این به شکل پیوت سالانه بستگی دارد، سطح قیمتی که در سال 2022 در حدود 43500 دلار است و تاکنون ادامه داشته است.

تحلیلگر Filbfilb توضیح داد: “بیت کوین از Pivot سالانه رد شد، سطحی که در هیچ یک از بازارهای نزولی چرخه 4 ساله گذشته شکسته نشده است.”

این، اگرچه بسیار محتمل است، اما برای گاوهای نر که تزریق هوپیوم داشتند و سطح حمایت/مقاومت هفتگی در حدود 43 هزار دلار را شکستند، ناامید کننده بود.

پیوت سالانه بیت کوین

اگر سناریوی کنونی واقعاً یک فاز “بازار نزولی” برای BTC/USD را نشان دهد، نزدیک شدن به بالاتر از پیوت، به ویژه در بازه‌های زمانی بالاتر، نه تنها صعودی بلکه یک رویداد تاریخی غیرعادی خواهد بود.

Filbfilb افزود : “یک شکست بالاتر از پیوت سالانه می تواند شکستی از هنجار چرخه 4 ساله باشد و این نشان دهد که بیت کوین در مسیر قیمت های بسیار بالاتر خواهد بود، اما برای جلوگیری از شکست مجدد، سطح هفتگی باید توسط گاوها حمایت شود.

افزایش لیکوییدیتی

با نگاهی فراتر از پیوت به نظر می‌رسد قرارداد های آتی با سیاست‌های بانک مرکزی مرتبط هستند، زیرا تورم و اقدامات برای مبارزه با آن تشدید می‌شود.

تحلیلگران موافق هستند که کاهش ترازنامه فدرال رزرو ایالات متحده احتمالاً سهام و دارایی ها را تحت فشار قرار می دهد و بنابراین بیت کوین جذابیت خود را از دست می دهد.

Filbfilb با این مخالفت‌های قدرتمند موافقت کرد و استدلال کرد که اقدام فدرال رزرو می‌تواند بر عملکرد قیمت BTC «برای ماه‌های آینده» تاثیر بگذارد.

اما اینکه بیت کوین چقدر می تواند پایین بیاید، ممکن است به جذب نقدینگی بستگی داشته باشد. احساساتی که از طریق نرخ های تامین مالی مشتقات نشان داده شده است، علیرغم تضعیف عملکرد قیمت لحظه ای، همچنان به روند صعودی خود ادامه می دهد و شانس انحلال قرارداد های فروش را افزایش می دهد.

داده‌های منبع نظارت زنجیره‌ای Coinglass نشان می‌دهد که این هفته شاهد بزرگترین انحلال از ژانویه بودیم.

میزان نقدینگی بازار ارز دیجیتال

Filbfilb نوشت، نقدینگی هم بالاتر و هم پایین تر از قیمت نقدی به این معنی است که پتانسیل کاهش در هر جهت بالا باقی می ماند و هدف صعودی بالقوه همچنان در شمال 50000 دلار است.

منبع: کوین تلگراف

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments