شرکت خدمات مالی ویزا و ساخت اکوسیستمی برای سهولت استفاده از رمز ارزها

ساخت یک اکوسیستم به منظور افزایش کاربرد رمز ارز ها توسط شرکت خدمات مالی ویزا (Visa)

شرکت خدمات مالی ویزا (Visa) قصد دارد اکوسیستمی ارائه دهد که دسترسی به ارزهای دیجیتال را آسان تر می کند. 

به گزارش CNBC، مدیر مالی ارشد ویزا، Vasant Prabhu، به تازگی گفته است که این کارت اعتباری جهانی (ویزا کارت) در حال ساخت اکوسیستمی می باشد که کاربرد و دسترسی رمز ارز ها را افزایش دهد. 

ما در تلاش بسیار هستیم تا اکوسیستمی بسازیم که ارز های دیجیتال را بیشتر شبیه دیگر ارز ها کند و کاربرد آن را هم افزایش دهد. 

در حالی که موضوع نوسانات، همچنان به عنوان یک مشکل مطرح است، این مدیر ارشد مالی ادعا می کند مردم برای خرید مايحتاج خود که معمولا با ارز فیات هزینه آن را پرداخت می کردند، شروع به استفاده از رمز ارز ها کرده اند. 

این غول خدمات مالی، در شش ماهه اول سال 2021، معاملات رمز ارزها معادل یک میلیارد دلار را به ثبت رساند. 

طبق گزارش u.today, مدیرعامل ویزا، Al Kelly، چند ماه قبل، پیش بینی کرده بود که کریپتوکارنسی ها این توانایی را دارند که شدیدا به یک ارز رسمی و همه گیر، تبدیل شوند. 

در همین حین، مدیر عامل مستر کارت (Master Card) یعنی Ajay Banga سال هاست که از منتقدین بیت کوین (BTC) به شمار می آید و رمز ارزهای بانک مرکزی را در اولویت می داند. 

مجموع مارکت کپ تمام بازار ارزهای دیجیتال، در حال حاضر (زمان تنظیم خبر) با 58 درصد ریزش نسبت به زمان اوج خود، معادل 1.45 تریلیون دلار می باشد. 

کوین بیس که بزرگترین صرافی آمریکای شمالی می باشد، در سال 2020 در آمریکا، یک ویزا دبیت کارت راه اندازی کرد و به مشتریان خود این فرصت را داد که بازپرداخت خود را به استلار (Stellar)، لومن (Lumen) و بیت کوین (Bitcoin) دریافت کنند. 

در ماه دسامبر (آذر) شرکت بلاکفای (Blockfi) هم در اقدامی مشابه، به کاربران خود این فرصت را داد تا پاداش های خود را به واحد BTC دریافت کنند. 

طبق گزارش Business Insider, شرکت خدمات مالی ویزا قصد دارد که با همکاری با بیش از 50 شرکت دیگر، این امکان را برای مشتریان فراهم آورد که بتوانند در تعامل با تقریبا 70 میلیون بازار در سراسر جهان، ارزهای دیجیتال خود را خرج کنند و خرید های خود را با ان انجام دهند. 

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments