ان اف تی در بازار فیلم

فروش فیلم جدید آنتونی هاپکینز، برنده اسکار، به عنوان NFT در پلتفرم جدید Vuele

فیلم جدید آنتونی هاپکینز با نام تماس صفر ‘Zero Contact‘ قرار است در ماه آینده در بازار Vuele ان اف تی عرضه شود.

فیلم جدید آنتونی هاپکینز که به عنوان برنده اسکار شناخته شد، توکنایز خواهد شد و در بازار NFT آینده با عنوان فیلم های “Vuele” به فروش می رسد.

هاپکینز 83 ساله کارنامه ای مشهور داشته و برنده دو جایزه اسکار و دو جایزه امی شده است که در فیلم های برجسته ای از جمله سکوت بره ها (Silence of the Lambs)، مرد فیل (The Elephant Man)، حق امتیاز ثور (Thor franchise) و پدر (The Father) بازی کرده است.

این فیلم بلند جدید او “تماس صفر” نام دارد و توسط شرکت مستقل امور مالی و تولید فیلم، Enderby Entertainment تولید شده است.

به گفته اندربی، داستان پنج شخصیت از سراسر جهان را دنبال می کند “فقط به واسطه ارادتشان به فناوری تیتان فینلی هارت (هاپکینز) به یکدیگر مرتبط می شوند.”

این پنج شخصیت یک اختراع مخفی توسط فناوری تیتان را کشف می کنند و برای از کار انداختن آن همکاری می کنند زیرا “یا راه حلی برای مشکلات بشر می باشد یا پایان زندگی روی زمین” است.

Zero Contact از راه دور و  در 17 سرزمین مختلف در زمان پیک های ابتدایی بیماری همه گیر جهانی در سال 2020 تولید شد و این تولید به استفاده از Zoom برای فیلمبرداری صحنه ها بستگی داشت. فیلمنامه توسط Cam Cannon نوشته شده است و قرار است از اواخر ژوئیه تا اوایل آگوست در Vuele پخش شود.

ریک داگدیل تهیه کننده / کارگردان فیلم گفت:

همه چیز در مورد این فیلم غیر متعارف است، از نحوه فیلمبرداری آن با استفاده از زوم و تولید از راه دور، تا پخش آن.”

داگدیل خاطرنشان می کند که اندربی تصمیم به راه اندازی فیلم از طریق NFT گرفته است زیرا این فناوری بنیادی شرکت را قادر می سازد تا “کمبود در نسخه های فیلم را ایجاد و از دزدی ادبی محافظت کند.”

بازار خرید Vuele مرکز پخش و مشاهده فیلم است و کاربران این پلتفرم می توانند محتوا را با ارز رمزپایه یا فیات خریداری کنند. به نظر می رسد Zero Contact تنها پروژه اعلام شده در این مرحله است و این شرکت مشخص نکرده است که بازار در کدام بلاک چین ساخته شده است. وب سایت Vuele اظهار داشته است:

اعضا امکان خرید و تماشای فیلم های بلند و محتوایی که بسیار مورد جستجو قرار میگیرند را دارند، از جمله فیلم های پشت صحنه و هرگز دیده نشده، جایزه های مازاد، پرسش و پاسخ اختصاصی، فیلم متحرک و موارد دیگر.

به نظر می رسد روند رو به رشدی از تولیدات سینمایی و تلویزیونی وجود دارد که یا از فناوری بلاکچین استفاده می کنند یا روی روایت های رمزنگاری متمرکز هستند.

به گزارش کوین تلگراف در 8 ژوئیه، یک برنامه تلویزیونی واقع نما بر محور کاربران رمزنگاری که دسترسی به کیف پول های دیجیتال خود را از دست داده اند در حال ساخت است. این مجموعه، از متخصصان رمز ارز و امنیت سایبری برای کمک به کاربران در تلاش برای دستیابی به منابع مالی خود مشاوره میگیرد.

در اوایل این ماه، شرکت تولید کننده AMM Global یک سری 12 قسمته را با عنوان “Crypto Keepers” اعلام کرد که برای سال 2022 ساخته می شود، داستان متمرکز بر NFT ها و رقابت بین توسعه دهندگان از هنگ کنگ و آمریکا برای ایجاد یک ارز دیجیتال جدید است.

در ماه ژوئن، شرکت فاکس اعلام کرد که یک صندوق خلاقانه 100 میلیون دلاری برای NFT ها جهت همراهی شرکت NFT جدید خود با آزمایشگاه های خلاق بلاک چین در نظر گرفته است.

آزمایشگاه های خلاق بلاک چین بازارهای اختصاصی NFT را برای نمایش های شراکتی، مانند یک سری انیمیشن جدید با نام “Krapopolis” از ریک و مورتی، خالق مشترک Dan Harmon فراهم می کند.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments