خطر سقوط گسترده لونا کلاسیک و لونا 2 | شکایت SEC علیه دو کوان و شرکت های وابسته

خطر سقوط گسترده لونا کلاسیک و لونا 2 | شکایت SEC علیه دو کوان و شرکت های وابسته

قیمت‌های ترا (LUNA) و لونا کلاسیک (LUNC) در خطر سقوط گسترده هستند زیرا ایالات متحده شکایتی علیه بنیانگذار پروژه های لونا، Do Kwon ارائه کرد.

قیمت‌ لونا کلاسیک و لونا پس از شکایت کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) در روز جمعه علیه Do Kwon، Terraform Labs و شرکت‌های وابسته، شاهد کاهش ناگهانی بودند. این نشان می دهد که دو کوان هنوز بر LUNA و همچنین لونا کلاسیک تأثیر دارد.

قیمت لونا (LUNA) از 2.01 دلار به 1.80 دلار در چند ساعت پس از انتشار خبر شکایت SEC ایالات متحده علیه Do Kwon  کاهش یافت. قیمت LUNA تاکنون نتوانسته حرکت صعودی پس از آن ایجاد کند. قیمت در حال حاضر تحت فشار فروش در 1.89 دلار معامله می شود. حجم معاملات در 24 ساعت گذشته 30 درصد کاهش یافته است که نشان دهنده کاهش علاقه معامله گران است.

جالب اینجاست که قیمت لونا کلاسیک (LUNC) نیز در همان زمان کاهش یافت. بنیانگذار دو کوان و انجمن Terra Classic قبلاً ادعا کرده بودند که انجمن ترا کلاسیک و توسعه دهندگان از Terra جدا هستند. با این حال، به نظر می رسد که Do Kwon هنوز روی Terra Classic تأثیر دارد.

از طرفی قیمت LUNC از 0.0001757 دلار به 0.0001655 دلار در 17 فوریه کاهش یافت. قیمت در حال حاضر در 0.0001719 دلار معامله می شود. پایین ترین و بالاترین قیمت 24 ساعته به ترتیب 0.0001688 دلار و 0.0001741 دلار است. همچنین حجم معاملات در 24 ساعت گذشته 25 درصد کاهش یافته است که نشان دهنده کاهش علاقه معامله گران است. بنابراین، در بحبوحه شکایت علیه Do Kwon و شرکت‌های وابسته، فروش انبوهی در هر دو توکن رخ می‌دهد.

شکایت SEC ایالات متحده علیه دو کوان، بنیانگذار لونا

کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) شکایتی را علیه آزمایشگاه Terraform و یکی از بنیانگذاران آن Do Kwon به دلیل طراحی یک کلاهبرداری 40 میلیارد دلاری اوراق بهادار شامل LUNA و استیبل کوین الگوریتمی TerraUSD تنظیم کرد.

علاوه بر این، SEC ادعا می کند که دو کوان و شرکتش مخفیانه بیش از 10000 بیت کوین را به خارج از شرکت منتقل کرده و برخی از توکن ها را از طریق یک بانک سوئیسی به پول نقد تبدیل کرده اند. پس از بحران Terra-LUNA، دو کوان بیش از 100 میلیون دلار ارز فیات از یک بانک سوئیسی برداشت کرده است.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

1 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
شهباز
شهباز
1 سال قبل

لونا کلاسیک