All-about-Bitcoin's-key-$25,000-level

همه چیز درباره سطح کلیدی 25 هزار دلاری بیت کوین | هدف بعدی BTC کجاست؟

همه چیز به نفع قدرت مقاومت بیت کوین در حدود 25000 دلار با نزدیک شدن به پایان هفته است، اما برخی طرفدار شکسته شدن قیمت به سمت بالا و ادامه رالی صعودی هستند. 

بیت کوین در افتتاحیه وال استریت در 17 فوریه به بالای 24000 دلار صعود کرد، زیرا تجزیه و تحلیل ها به نفع “تثبیت و ادامه رالی صعودی” بود.

چارت 1 ساعت بیت کوین

بیت کوین با سطح کلیدی برای «شکستن» روند نزولی مواجه است!

داده‌های TradingView نشان می‌دهند که بیت‌کوین پس از کاهش به 23369 دلار در Bitstamp، مقداری ضرر یک شبه را بازیابی می‌کند.

این جفت ارز روز قبل به بالاترین حد خود در شش ماه گذشته رسیده است و در حال حاضر با مقاومت سختی بین دو میانگین متحرک هفتگی (MAs) و سفارشات فروش سنگین مواجه شد.

چارت هفتگی بیت کوین

اسکات ملکر، تاجر و مجری پادکست معروف به «The Wolf Of All Streets»، بر اهمیت سطوحی که گاوها با خرید بیت کوین در حفظ آن نقش دارند، تأکید کرد.

مقاومت 25212 دلار. من هفته ها به این عدد اشاره کردم. یک شکست بالاتر (به طور ایده آل بسته) برای اولین بار از 69000 دلار به بالاترین سطح می رسد.» او در مورد نمودار هفتگی در 16 فوریه توییت کرد.

این روند خرسی را از بین می برد. در حال حاضر قیمت فقط به آن ضربه زد و در کوتاه مدت کاهش یافت. زمان همه چیز را مشخص می کند!

تعیین سطوح حمایت و مقاومت بیت کوین

بررسی فعالیت در مبادلات، نظارت بر شاخص‌ها، حمایت پیشنهادی را افزایش می‌دهد و قیمت لحظه‌ای را نیز همراه خود هدایت می کند.

♦️در کنار نموداری آمده است: «منطقه خرید بدنام بیت کوین که به مدت 5 هفته دنبال می‌کردیم، دوباره به لحاظ استراتژیک در دسترس است، این بار درست بالاتر از میانگین متحرک 21 روزه».

به نظر می رسد این عملکرد قیمت یک بازی با سطوح تکنیکالی است.

داده‌های BTC/USD در دفترچه سفارشات بیت کوین در صرافی بایننس نیز نشان می‌دهد که مقاومت به 25600 دلار رسیده است – بسیار بالاتر از میانگین متحرک 200 هفته‌ای که در آگوست گذشته از حمایت به مقاومت تغییر کرد.

دفترچه سفارشات بیت کوین در صرافی بایننس

معامله گر: حمایت مهم در 22800 دلار

در همین حال، میشائل ون دی پوپ، یکی از همکاران کوین تلگراف، نسبت به این چشم انداز خوش بین بود و خواستار «تحکیم و ادامه روند صعودی» شد.

🔶او در توییتی در آن روز چنین استدلال کرد: «بیت‌کوین یک جهش بالاتر را تجربه می کند و کمی کاهش می یابد، اما این بدان معنا نیست که ما به ۱۲ هزار دلار خواهیم رفت».

نموداری که 22800 دلار را به عنوان منطقه کلیدی حفظ شده توسط گاوها نشان می دهد، در صورتی که بیت کوین در مرحله بعد قیمت های پایین تر (HL) را به ثبت برساند.

چارت قیمت بیت کوین- ون د پوپ

🔰روز قبل، ون د پوپ استدلال کرد که دوره مارس تا ژوئن باید در سرتاسر بازارهای ارزهای دیجیتال یک «جشن» باشد.

وقتی همه اطرافیان شما برخلاف نظر شما تحلیل می کنند، تعیین یک استراتژی مناسب دشوار است. این چیزی است که در این تجمع‌ها اتفاق می‌افتد،» او در مورد وضعیت فعلی احساسات ارزهای دیجیتال ادامه داد.

مردم در طرز فکر 18 ماه گذشته گیر کرده اند و فقط می توانند انتظار سقوط بیشتری داشته باشند. از این رو آنها به ثبت سفارشات فروش (Short) ادامه می دهند.

داده‌های Coinglass نشان می‌دهد که این معامله‌گران پوزیشن های خرید (Long) بودند که در کاهش قیمت در 16 فوریه ضرر کردند، زیرا سقوط بیت کوین باعث انحلال 45 میلیون دلار موقعیت شد. انحلال‌ سفارشات خرید کریپتو تقریباً به ۱۲۵ میلیون دلار رسید.

منبع: کوین تلگراف

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments