راه اندازی شیباریوم تا 7 روز آینده | شایعه یا واقعیت؟

راه اندازی شیباریوم تا 7 روز آینده | شایعه یا واقعیت؟

Shytoshi Kusama، توسعه‌دهنده اصلی شیبا اینو گفت نسخه بتا شیباریوم تا 7 روز آینده پخش می‌شود؟ آیا این واقعیت دارد یا شایعه دیگری در راه است؟

از ابتدای فوریه 2023، مردم با پاپ کورن آماده نشسته اند. اما اخیراً رسانه‌های اجتماعی مملو از شایعاتی شدند مبنی بر اینکه Shytoshi Kusama تایید کرده است که نسخه بتا شیباریوم ظرف یک هفته منتشر خواهد شد.

نسخه بتا شیباریوم تا هفته آینده راه اندازی می شود؟

برخی از تحلیلگران برجسته SHIB روز شنبه ویدیویی را به اشتراک گذاشتند که نشان می‌دهد Shytoshi Kusama، توسعه‌دهنده اصلی شیبا اینو راه‌اندازی شیباریوم را تایید کرده است و او بلاک چین لایه 2 را در هفت روز آینده منتشر خواهد کرد.

شایعات در رسانه‌های اجتماعی از طریق توییت‌ها و ری توییت‌ها از کنترل خارج شدند، اما زمانی که جامعه SHIB منبع اعلامیه را درخواست کرد، منبعی برای این اطلاعیه وجود نداشت. زیرا شیتوشی کوساما هیچ وبلاگی منتشر نکرده یا انتشار شیباریوم را در تلگرام، Discord یا دیگر کانال های رسانه های اجتماعی تایید نکرده است.

اما زمانی که اکوسیستم شیبا یکی از پخش‌کنندگان این اخبار، YourPOP را به انجام شایعه‌سازی متهم کرد، شیتوشی پاسخ داد: “درست می‌گوید، شما باید از او عذرخواهی کنید.

♦️بنابراین، اخبار منتشر شده در توییتر مبنی بر راه اندازی شیباریوم در هفت روز آینده گیج کننده است.

افزایش 8 درصدی قیمت توکن BONE

بر اساس داده های کوین مارکت کپ، قیمت BONE در 24 ساعت گذشته 8 درصد افزایش یافته است. با ارزش بازار 371,988,307 دلار و حجم معاملات یک روزه با 3.9 درصد افزایش، یکی از برندگان برتر در میان بزرگترین ارزهای رمزنگاری میم است.

در همان زمان، قیمت شیبا اینو همچنان در لبه تیغ باقی مانده است، زیرا با قیمت 0.00001317 دلار معامله می شد و در معاملات 24 ساعته کمتر از 1 درصد افزایش یافته است. این ارز با ارزش بازار 7,248,311,891 دلار، سیزدهمین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار است.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

5 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
ستار
ستار
1 سال قبل

نمیدونم هرکسی چیزی میگه انشالله که رشد بکنه