پیش بینی قیمت کاردانو در سال 2023 و سرمایه گذاری در ADA

پیش بینی قیمت کاردانو در سال 2023 و سرمایه گذاری در ADA

کاردانو قطعاً یکی از آن پروژه‌هایی است که پتانسیل فوق‌العاده‌ای به غیر از یک دارایی که برای سود معامله می‌شود، دارد. کاردانو که بر اساس تحقیقات دانشگاهی بررسی شده ساخته شده است، جامعه ای قوی را در طول سال ها گرد هم آورده است.
تجزیه و تحلیل تکنیکال و جاه طلبی های تیم آن، ADA را به یکی از برترین ارزهای رمزنگاری شده در جهان تبدیل کرده است. بیایید نگاهی دقیق‌تر به موضوع و پروژه ارز دیجیتال ADA بیندازیم و به پیش بینی قیمت کاردانو در سال 2023 بپردازیم. 
♦️لطفاً به خاطر داشته باشید که مانند هر ارز دیجیتال دیگر، تقریباً غیرممکن است که پیش‌بینی قیمت کاردانو 100٪ دقیق باشد. ما ذکر می کنیم که حداقل قیمت و حداکثر قیمت ADA به طور بالقوه چه عددی در سال جاری می تواند باشد اما این داده ها فقط به صورت تقریبی و براساس حدس و گمان است.

چه چیزی موجب افزایش قیمت کاردانو در سال 2023 می شود؟

چه چیزی موجب افزایش قیمت کاردانو در سال 2023 می شود؟

در کوتاه‌ مدت، قیمت‌ ارزهای دیجیتال می‌توانند بین سطوح حمایت و مقاومت بدون توجه به آنچه در پشت صحنه اتفاق می‌افتد در نوسان باشند. معامله گران نوسانی به سادگی به عملکرد قیمت نگاه می کنند، تحلیل تکنیکال را اعمال می کنند و براساس نمودار معامله می کنند.

نهنگ‌ها همچنین می‌توانند قیمت توکن‌ها را برای یافتن نقدینگی دستکاری کنند – مناطقی که معامله‌گران به فکر ذخیره سود هستند، مجبور به فروش وحشتناک یا انحلال می‌شوند – یک آبشار انحلال از موقعیت‌های خرید به آنها اجازه می‌دهد تا سفارش‌های بزرگ را پر کنند، سپس با جذب فشار فروش، قیمت دوباره بالا می‌رود.

از طرفی سرمایه گذاران بلند مدت باید بیشتر نگران تحلیل های بنیادی مانند افزایش آدرس ها در شبکه و ارزش کل قفل شده (TVL) باشند که نشان دهنده پذیرش انبوه پروژه های رمزنگاری است.

مشارکت های مالی

مدیر عامل بنیاد کاردانو، فردریک گرگارد، در اواسط سال 2021 اظهار داشت که پروژه بلاک چین کاردانو قصد دارد تا 50 بانک و 10 شرکت Fortune 500 را طی سال‌های آینده وارد کند.

گرگارد ارائه‌ای رسمی در کانال‌های رسانه‌های اجتماعی عمومی Cardano از جمله این ویدیوی یوتیوب بارگذاری کرد و در مورد اینکه چگونه می‌خواهد موسسات بانکی را قادر به استفاده از توکن ابزار آن کند، صحبت کرد.

پیش بینی قیمت کاردانو در سال 2023

پیش بینی قیمت کاردانو در سال 2023

از لحاظ تاریخی، کاردانو در پیاده‌ سازی بروزرسانی‌های اساسی در نقشه راه خود یا دیدن مزایای آن‌ها کند بوده است. همین امر علاقه سرمایه گذاران را نسبت به خرید کاردانو کمتر کرده است.

جامعه کاردانو همچنین هدف FUD (ترس، عدم اطمینان و شک) در رسانه های اجتماعی بوده است. بنیانگذار چارلز هاسکینسون زمانی اظهار داشت:

شما این را در صنایع دیگر نمی بینید. شما در فیزیک یا زیست شناسی، یا اختراع تلفن همراه یا هر چیز دیگری، نمی بینید که یک صنعت، میزان نفرت و شرمساری که صنعت ما برای یکدیگر دارد را شامل می شود.

Investor Place در یک بینش بازار هشدار داده است که ممکن است یک رکود نیز در راه باشد، که برای بازارهای مالی به خصوص ریسک دارایی‌هایی مانند آلت کوین‌ها، نوید خوبی نخواهد داشت. در بازارهای نزولی قیمت سکه همچنان در واکنش به بروز رسانی اخبار مثبت افزایش نمی یابد.

در نزولی ترین حالت، اگر کاردانو به زمان بیشتری برای انباشت قبل از چرخه صعودی بعدی نیاز دارد، می تواند وارد بازار نزولی بلندمدت دیگری در محدوده زیر 0.5 دلار شود. مزیت آن این است که هرچه انباشت طولانی تر باشد، حرکت رو به بالا انفجاری تر اتفاق خواهد افتاد.

بسته شدن کندل ماهانه بالای 0.7 دلار سیگنال قوی از ادامه روند صعودی خواهد بود. اگر موفق به شکستن 1 دلار در سال 2023 شود، برای تست مجدد ATH تا پایان سال 2023، گاوها تسلط بازار را به دست می گیرند. در مجموع، کاردانو می تواند محدوده مقاومت 0.7 تا 1 دلار را تا پایان سال 2023 تست کند.

آیا کاردانو، اتریوم بعدی است؟

آیا کاردانو، اتریوم بعدی است؟

در نزولی ترین حالت، توسعه اتریوم 2.0 می تواند هزینه های گاز و سرعت تراکنش اتریوم را بهبود بخشد و برخی از موارد استفاده کاردانو را حذف کند. سایر آلتکوین‌ها و پروژه‌های رمزنگاری لایه 1 نیز می‌توانند با ADA برای «قاتل اتریوم» رقابت کنند، به عنوان مقال سولانا (SOL).

همچنین تمام پروژه های آلت کوین می توانند توسط توسعه دهندگان رها شوند. برخلاف بیت کوین، که خالق آن ساتوشی ناکاموتو یک راز است، آلت کوین ها معمولاً مرده اند و زمانی که توسعه دهندگان آنها به پروژه های دیگری رفتند، هرگز بهبود نمی یابند – به عنوان مثال لایت کوین. از زمانی که چارلی لی موسس آن را ترک کرد و توکن های LTC خود را در حدود 400 دلار فروخت، چهار سال است که در بازار نزولی در مقابل بیت کوین قرار داشته است.

کاردانو هنوز 4000٪ بالاتر از قیمت معاملاتی اولیه خود است – برخی آلتکوین ها 90٪ کاهش یافته اند که در بازار کریپتو بی سابقه نیست. این نوع سقوط قیمت می تواند Cardano را به 0.02 دلار بازگرداند، اگرچه با توجه به طیف وسیعی از پروژه‌های رمزنگاری که روی Cardano اجرا می‌شوند، بعید به نظر می‌رسد که این اتفاق بیفتد.

این به یک رویداد قو سیاه نیاز دارد که کل بازارهای رمزنگاری را تحت تأثیر قرار دهد، و حتی آن‌ها می‌توانند موقتی باشند – پس از «سقوط کووید» در مارس 2020 که در آن بیت‌کوین به 4000 دلار کاهش یافت، کریپتو ظرف چند ماه به بالاترین حد خود رسید.

یک دیدگاه این است که هرچه یک دارایی کریپتو پایین‌تر رود، میزان رشد قیمت آن در دوره صعودی بعدی بیشتر خواهد بود – تا زمانی که مدت‌ها نقد شوند و تعداد بیشتری از دارایی را می‌توان در اختیار دارندگان نگه داشت که قیمت‌های پایین را خریداری می‌کنند و هرگز نمی‌فروشند. سقوط چشمگیر قیمت ارزهای دیجیتال ممکن است محرکی باشد که به آن اجازه می دهد به اوج های جدید برسد.

پیش بینی قیمت کاردانو در سال 2023 بر اساس منابع معتبر

پیش بینی قیمت کاردانو در سال 2023 بر اساس منابع معتبر

کاردانو علیرغم داشتن رقابت زیاد، یک ارز دیجیتال بسیار محبوب است. در زمان نگارش این مقاله، همچنان یکی از 10 ارز دیجیتال برتر جهان از نظر ارزش بازار است.

بیشتر پیش بینی های قیمت کاردانو در سال 2023 از نظر بسیاری از کارشناسان و منابع معتبر صعودی است. به هر حال، تمام ویژگی‌های یک پروژه رمزنگاری موفق را دارد: یک تیم عالی، یک جامعه حامی، و یک روند تکنیکالی قوی.

برخی از سرمایه گذاران نیز هستند که از این سکه ناامید شدند زیرا فکر می کنند نتوانسته است به وعده های خود عمل کند. با این حال، به نظر می رسد که آنها یک اقلیت هستند، و اکثر هولدرها معتقدند که قیمت آتی ADA از ATH قبلی آن پیشی خواهد گرفت.

⁉️در اینجا برخی از پیش بینی های قیمت کاردانو در سال 2023 بر اساس نظرات کارشناسان وجود دارد.

پیش بینی قیمت کاردانو در سال 2023 از نظر سایت ولت اینوستور

Wallet Investor نسبت به کاردانو صعودی است و روند مثبتی را برای قیمت آتی سکه ADA مشاهده می کند. این پلتفرم انتظار دارد که ارز دیجیتال ADA ارزش خود را در کمتر از یک سال دو برابر کند.

پیش بینی قیمت ADA در سال 2023 از نظر سایت تریدینگ بیست

در حالی که TradingBeasts نسبت به ADA نیز صعودی است، اما در انتظارات خود محافظه کارتر و محتاط تر هستند. بر اساس پیش‌بینی قیمت کاردانو (ADA) این پلتفرم، بعید است که دارایی دیجیتال قیمت خود را در سال جاری دو برابر کند.

پیش بینی قیمت ارز کاردانو در سال 2023 از نظر سایت دیجیتال کوین پرایس

مانند Wallet Investor، سایت دیجیتال کوین پرایس نیز فرض می کند که کاردانو می تواند به 5 دلار برسد. با این حال، به گفته آنها، این اتفاق در سال 2031 رخ خواهد داد. این پلتفرم انتظار دارد که قیمت سکه ADA امسال به آرامی افزایش یابد.

پیش بینی قیمت ارز ADA در سال 2023 از نظر سایت گاو کپیتال

Gov Capital بلندپروازانه ترین پیش بینی ADA را دارد: این پلتفرم فکر می کند سکه پتانسیل رسیدن به 10 دلار را در سال جاری دارد. آنها همچنین رشد بیش از 100 درصدی را برای سکه ADA در سال آینده پیش بینی می کنند.

سوالات متداول

آیا قیمت کاردانو در سال 2023 بالا می رود؟

دلیل اصلی روند مثبت در توکن های ADA می تواند پاداش ها و مزیت DeFi باشد که با عرضه کافی اضافه شده است. کاردانو در طول زمان به رشد فوق العاده خود ادامه داده است. سرمایه گذاری در کاردانو ممکن است “فرصت میلیاردر شدن بعدی” پس از اتریوم باشد. موارد استفاده از بلاک چین کاردانو و به روز رسانی های مکرر شبکه ممکن است به رشد آن کمک کند.

کاردانو سرمایه گذاری خوبی در سال 2023 است؟

بله، بسته به مهارت های تحلیل تکنیکال شما و میزان سرمایه گذاری عاقلانه شما در ارز دیجیتال کاردانو. نوسانات قیمت بزرگترین مانع برای سرمایه گذاران کریپتو است، شما باید تحقیقات خود را انجام دهید و هیچ پیش بینی را به عنوان توصیه سرمایه گذاری در نظر نگیرید.

آیا کاردانو می تواند جایگزین اتریوم باشد؟

نه، کاردانو را نمی توان یک قاتل اتریوم در نظر گرفت زیرا اتریوم یک رمز ارز غالب است. کاردانو پلتفرم مشابهی با اتریوم ارائه می‌کند اما در پیروی از رویکرد پژوهش محور برای طراحی متفاوت است. این پتانسیل را دارد که ETH را پشت سر بگذارد، اما می توانیم ADA را به عنوان یک نسخه به روز در نظر بگیریم.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments