ارز دیجیتال ارزان برای سرمایه گذاری

بهترین ارز دیجیتال ارزان برای سرمایه گذاری با سرمایه اندک کدام است؟

اگر به تازگی وارد بازار ارزهای دیجیتال شده اید احتمالا حس از دست دادن فرصت ها را با نگاه به قیمت های سرسام آور ارز های برتر بازار تجربه کرده اید. بسیاری از سرمایه گذاران و تریدرها معتقدند که باید همان چند سال پیش در این بازار با خرید بیت کوین سرمایه گذاری میکردند و اکنون اصطلاحا از قطار سودآوری این دارایی ها عقب مانده اند. اما رشد پیوسته بازار و راه اندازی رمز ارزها جدید این امکان را برای سرمایه گذاران تازه وارد فراهم کرده است که با خرید ارزهای ارزان و پتانسیل دار، فرصت کسب سود داشته باشند. در همین راستا در این مقاله به برخی از گزینه های در دسترس به عنوان بهترین ارز دیجیتال ارزان برای سرمایه گذاری پرداخته ایم. پس اگر میخواهید با سرمایه اندک وارد بازار شوید و از رمز ارزها سود کسب کنید، در ادامه با ما همراه باشید.

چگونه ارزهای دیجیتال ارزان و سودآور برای سرمایه گذاری را پیدا کنیم؟

اگرچه با نگاهی به قیمت بیت کوین و اتریوم در بازار ممکن است سرمایه گذاری در این ارزها را غیر ممکن جلوه دهد اما اگر کمی لیست قیمت ارز دیجیتال را بالا و پایین کنید می توانید ارزهایی را ببینید که با وجود پروژه و پتانسیل قوی قیمت خیلی بالایی ندارند.

برای انتخاب ارز دیجیتال ارزان برای سرمایه گذاری سه دسته در مقابل شما قرار دارند:

  • شت کوین ها و میم کوین ها با قیمتی های کسری از یک پنی که معمولا پشتوانه ای ندارند.
  • توکن های جدید و نوظهور که تازه وارد بازار شده اند.
  • توکن های پشتوانه دار که به دلیل عرضه بالا ارزان هستند.

اگر قصد سرمایه گذاری در شت کوین های آینده دار را دارید باید توجه داشته باشید که این ارزها ریسکی و پر نوسان هستند و هرگز نباید سرمایه های زیادی را صرف این دارایی ها کنید. نکته دیگری که باید در نظر داشته باشید این است که پیدا کردن جدیدترین شت کوین ها و سرمایه گذاری سریع در آنها به شما کمک میکند تا به سود های انفجاری این دارایی ها برسید. توصیه می شود که شت کوین ها را در کف بخرید و اگر شت کوینی پامپ شده است آن را رها کنید و به دنبال سایر گزینه ها بروید.

خرید توکن های نوظهور در عرضه اولیه و یا حتی در اوایل لیست شدن در صرافی ها می توانید به عنوان یکی از بهترین روش های خرید ارز دیجیتال ارزان برای سرمایه گذاری سودآور محسوب شود. به عنوان مثال در اوج هیاهو و محبوبیت متاورس در اواخر سال 2021 پروژه های متعددی وارد این حوزه شدند که توکن های آنها با رشد های قابل توجه سرمایه گذاران را شوکه کردند. اگر قصد سرمایه گذاری در متاورس را دارید توصیه می شود مقاله توکن های متاورس با قیمت کمتر از 0.1 دلار را مطالعه نمایید.

در نهایت توکن های پشتوانه دار بسیاری هستند که به دلیل عرضه بالا و یا حتی مساعد نبودن شرایط بازار فعلا قیمت کمی دارند. بهترین مثال برای این دسته از ارزها کاردانو است. توکن بومی کاردانو با نماد ADA علی رغم توسعه مداوم این پلتفرم هنوز رشد چندانی نداشته است و پتانسیل بالایی برای افزایش قیمت در آینده دارد.

بهترین ارز دیجیتال ارزان برای سرمایه گذاری

پس از مقدمه بالا در ادامه برخی از بهترین ارزهای دیجیتال ارزان برای سرمایه گذاری سود آور را معرفی میکنیم. 

کاردانو

کاردانو (ADA)

کاردانو یک پلتفرم بلاک چین است که با هدف میزبانی قراردادهای هوشمند و برنامه های غیر متمرکز با هزینه کم و سرعت بالا معرفی شده است. اگر چه کاردانو تا اینجای کار رکورد چشمگیری داشته است و بیش از 20 میلیون تراکنش را بدون توقف پردازش کرده است، با این حال ارز بومی آن همچنان به عنوان یک ارز دیجیتال ارزان در میان سرمایه گذاران و تریدرها شناخته می شود. جایگاه کاردانو در میان ارزهای برتر مارکت کپ نشان دهنده علاقه سرمایه گذاران و پتانسیل رشد این ارز است. در زمان نگارش این مقاله ارز ADA با قیمت حدودی  1.1 دلار خرید و فروش می شود.

ماتیک

پالی گان (MATIC)

پالی گان به عنوان راهی برای گسترش اتریوم به یک سیستم چند زنجیره ای ساخته شده است.  Polygon می‌تواند راه‌حلی باشد که توسعه‌دهندگان برای استقرار برنامه‌های غیرمتمرکز سریع‌تر، کارآمدتر و کم‌هزینه‌تر نیاز دارند و ارز MATIC به عنوان امیدوارکننده‌ترین توکن «لایه دو» شناخته می شود. ارز ماتیک در حال حاضر با قیمت حدودی 1.7 دلار خرید و فروش می شود و در میان 15 رمز ارز برتر مارکت کپ قرار دارد.

دسنترالند ارز دیجیتال ارزان برای سرمایه گذاری

دسنترالند (MANA)

ارز MANA توکن پشت یک بازی واقعیت مجازی مبتنی بر بلاک چین اتریوم به نام دسنترالند است. دسنترالند به عنوان یک دنیای مجازی سه بعدی توصیف می شود که در آن کاربران زمینی را می خرند که در آن محتوا را توسعه دهند و کسب درآمد کنند، کالاها و خدمات را خریداری کنند و از سایر املاک بازدید کنند. این پروژه به عنوان یکی از پروژه های برتر متاورس پتانسیل بالایی بر رشد همگام با این حوزه دارد. از سوی دیگر قیمت پایین توکن در مقایسه با سایر رقبا آن را به بهترین ارز دیجیتال ارزان برای سرمایه گذاری در حوزه متاورس تبدیل میکند. خرید ارز مانا در حال حاضر با قیمت حدودی 3 دلار امکان پذیر است.

شیبا اینو

شیبا اینو (SHIB)

شیبا اینو یکی از محبوب ترین میم کوین های بازار است که با الهام از دوج کوین ساخته شده و به موفقیت های بسیاری در ماه های گذشته دست پیدا کرده است. بیشتر جذابیت Shibu Inu به عنوان یک ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری از این واقعیت ناشی می شود که این یک میم کوین با حمایت یک جامعه رو به رشد است. با در نظر گرفتن برنامه های شیبا اینو برای ورود به حوزه توکن های NFT و گیمینگ و از طرفی لیست شدن این توکن در صرافی های برتر بازار، SHIB پتانسیل بالایی برای رشد در آینده دارد.  در حال حاضر خرید و فروش ارز شیبا در حدود 0.00002323 دلار انجام می شود و در میان 20 ارز برتر بازار از نظر مارکت کپ قرار دارد.

بیبی دوج

بیبی دوج کوین (Babydoge)

یکی از ارزهای دیجیتال ارزان برای سرمایه گذاری ارز بیبی دوج است. اگر چه این ارز یک میم کوین است ولی با توجه به برنامه های گسترده توسعه و محبوبیت قابل توجهی که در میان تریدرها و سرمایه گذاران به دست آورده است میتواند آینده درخشانی داشته باشد. اگر بیبی دوج مانند شیبا اینو در بایننس لیست شود قیمت آن رشد قابل توجهی خواهد داشت. از طرف برنامه های این توکن در حوزه توکن های ان اف تی و متاورس نیز گسترده و جالب توجه است.

گالا

گالا (GALA)

گالا یکی دیگر از ارزهای دیجیتال ارزان برای سرمایه گذاری است. وعده های گالاورس و توسعه فعالیت های این ارز در حوزه متاورس و گیمینگ تضمین کننده پتانسیل این توکن در بازار ارزهای دیجیتال است. گالا در سال 2021 یکی از پر بازده ترین توکن های دیجیتال بوده است و سرمایه گذاران و هولدرهای بسیاری را به سود های قابل توجه رسانده است. اگر روند انفجاری سال 2021 یک بار دیگر تکرار شود این ارز چشم انداز روشنی برای سرمایه گذاری دارد. ضمن این که اهداف و تیم توسعه قوی ای نیز همراه آن است.

ریپل

ریپل (XRP)

اگرچه ریپل در حال حاضر درگیر شکایتی است که توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده ارائه شده است، که ادعا می کند در معاملات اوراق بهادار ثبت نشده شرکت داشته است، قیمت XRP، در حالی که نوسان داشت، تقریباً 135٪ در سال گذشته افزایش یافته است – اما هنوز هم می توانید آن را با قیمت کمتر از 1 دلار خریداری کنید. علاوه بر این، یک دادخواست جدید توسط یک گروه ناظر دولتی مبنی بر اینکه مقامات SEC نسبت به ریپل و XRP تعصب دارند و تضاد منافع دارند، می تواند به حل و فصل شکایت علیه ریپل به نفع سرمایه گذاران کمک کند. در این صورت با توجه به کاربردها و پشتوانه ریپل این ارز می تواند رشد قابل توجهی در بلند مدت داشته باشد. ریپل در میان 10 ارز برتر بازار از نظر مارکت کپ رتبه بندی می شود و در حال حاضر در محدوده 0.6 دلار نوسان میکند.

دوج کوین

دوج کوین (ِDOGE)

دوج کوین به عنوان قدیمی ترین میم کوین بازار به عنوان یک شوخی ایجاد شد، اما برای همه کسانی که اکنون از آن سود می برند کاملا واقعی شده است. دوج کوین به عنوان یک ارز مردمی به صورت مداوم در حال پذیرش توسط کسب و کارهای مختلف در سراسر جهان است. از طرف دیگر ایلان ماسک مهمترین تاثیر گذار بازار رمز ارزها همواره از این ارز حمایت کرده و میکند. اگر چه در حال حاضر دوج کوین ماه ها است که عملکرد جالبی نداشته است اما برای دانستن اینکه آیا می تواند از رکود خارج شود یا نه، باید توجه کرد که بسیاری از سرمایه گذاران این کاهش را به عنوان یک فرصت خرید به جای نشانه ای از ترس می بینند. دوج در حال حاضر در حدود 0.14 دلار نوسان میکند و در میان 15 ارز برتر از نظر مارکت کپ قرار دارد.

گراف ارز دیجیتال ارزان برای سرمایه گذاری

گراف (GRT)

گراف (The Graph) یک پروژه فناوری ارز دیجیتال و بلاک چین است که در چیزی به نام «شاخص سازی» تخصص دارد. در ابتدایی‌ترین شکل آن، این بدان معناست که The Graph به شبکه‌های بلاک چین اجازه می‌دهد تا داده‌های اضافی خود را فهرست‌بندی کنند تا سیستم بیش از حد کار نکند. به این ترتیب، حداقل 25 بلاک چین در حال حاضر از پروتکل The Graph برای این منظور استفاده می کنند.  خرید ارز گراف با قیمت فعلی  حدود 0.4 دلار به عنوان یک ارز دیجیتال ارزان برای سرمایه گذاری در نظر گرفته می شود.

ای کش ارز دیجیتال ارزان برای سرمایه گذاری

ای کش (XEC)

ای کش یکی از ارزهای دیجیتال ارزان و پتانسیل دار بازار است که در سال 2021 عملکرد قابل توجهی را از خود نشان داد. این ارز خود را ارز رمزنگاری شده ای می نامد که برای استفاده به عنوان پول نقد الکترونیکی طراحی شده است. خرید ارز XEC اگرچه در حال حاضر با نوسان در حدود قیمت 0.00008465 از اوج خود فاصله بسیاری دارد، ولی به عنوان یکی از با پتانسیل ترین ارز های دیجیتال ارزان برای سرمایه گذاری در نظر گرفته می شود.

جمع بندی

علاوه بر موارد ذکر شده صد ها ارز دیجیتال ارزان برای سرمایه گذاری وجود دارند که میتوانند سرمایه گذاران را به سود برسانند. مدیریت ریسک و سرمایه و ایجاد یک سبد سرمایه گذاری متنوع، متشکل از دارایی های مختلف میتواند موفقیت شما در بازار را تضمین کند.

اگر شما هم ارز دیگری می شناسید که ارزان و برای سرمایه گذاری مناسب است، پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه ها با سایر سرمایه گذاران به اشتراک بگذارید.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

4.1 10 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
9 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
علیرضا
علیرضا
2 سال قبل

پای نتورک

سارا
سارا
2 سال قبل

Baby dogفراموش نشه😍

م فائزی
م فائزی
2 سال قبل

باسلام…لطفابه لیست خود ارزهای گالا،بیبی دوج،اریوا،یوشی ودوج الون مارس روهم اضافه کنید.باتشکر

آخرین ویرایش2 سال قبل توسط م فائزی
حسن
حسن
2 سال قبل

سلام ارزهای نوظهور با پتانسیل رشد مانند NOSHITوWSGو1NFTپر سود باشید

مهرداد
مهرداد
2 سال قبل

سلام ارز TOP . FEGوسیفمون خیلی مستعد رشد هستن

ع.ع
ع.ع
2 سال قبل

پس بی بی دوج وفگ کو؟

بهروز شیردل بالکانلو
بهروز شیردل بالکانلو
2 سال قبل

به نظر من در سال جدید ارز خوب و سود دهی بالا گالا و تموچین و سیف مون جدید انشااله همگی پر سود باشید عزعزان

رضا
رضا
2 سال قبل

وینک بهترین و ارزانترین ارز

mohammad anwar
mohammad anwar
2 سال قبل

به نظر من از پالیگان و xrp نباید ساده عبور کنیم اینها آینده درخشان داره در کینارش ترون یا TRX هم بگیرین که من خودم در سبدم دارم