عملکرد چشمگیر برترین توکن های هوش مصنوعی به دنبال راه اندازی Sora 

عملکرد چشمگیر برترین توکن های هوش مصنوعی به دنبال راه اندازی Sora 

برخی از برترین توکن‌های مرتبط با هوش مصنوعی مانند GRT، NEAR و AGIX پس از راه‌اندازی Sora OpeanAI جهشی را نشان دادند که توجه جهانی را به خود جلب کرد.

در میان هیجان اخیر که با راه‌اندازی OpenAI’s Sora به وجود آمد، توکن‌ های مبتنی بر هوش مصنوعی شاهد رشد چشمگیری بوده اند. این پامپ توجه بسیاری از سرمایه گذاران و علاقه مندان به بازار ارزهای دیجیتال به خود جلب کرد، زیرا برخی از مشهورترین توکن های مبتنی بر هوش مصنوعی، GRT، NEAR و AGIX شاهد افزایش قیمت خارق العاده ای بودند. راه اندازی اخیر Sora در وهله اول توسعه انقلابی قلمرو هوش مصنوعی را به نمایش گذاشت و باعث افزایش توکن های هوش مصنوعی فوق الذکر و بسیاری دیگر شد.

در همین حال، افزایش قیمت نیز منعکس کننده احساسات صعودی حاکم بر بازار گسترده تر ارزهای دیجیتال در روزهای اخیر است. به نظر می‌ رسد پیش‌ بینی یک ETF اتریوم و هاوینگ بیت‌کوین در درجه اول این احساسات صعودی را تحریک می‌ کند.

ارز گراف (GRT)

قیمت ارز دیجیتال گراف (GRT) در 24 ساعت گذشته 24.19 درصد افزایش یافت و در حال حاضر با قیمت 0.2645 دلار معامله می شود. راه اندازی Sora، توجه بسیاری از سرمایه گذاران را به خود جلب کرد و در صورت همسو شدن با داده های مشتقات، نشانه روند صعودی توکن بود. داده های کوین مارکت کپ حاکی از افزایش 21 درصدی به این توکن در 24 ساعت گذشته است که در آن حجم معاملات 104 درصد افزایش یافته است. این یک جو صعودی را برای GRT در سراسر فضای ارزهای دیجیتال به تصویر کشید و افکار صعودی بیشتری را برای این توکن ایجاد کرد. 

چارت روزانه ارز گراف
چارت روزانه ارز گراف

نیر پروتکل (NEAR)

NEAR توکن بومی پروتکل نیر طی 24 ساعت گذشته جهش 3.69 درصدی را تجربه کرده است و در حال حاضر با قیمت 3.54 دلار معامله می شود. حتی داده‌ های مشتقات NEAR روند صعودی را در قیمت ارزهای دیجیتال ایجاد کرده است. براساس داده های کوین تلگراف حجم معاملات نیر پروتکل 29.36 درصد افزایش یافته است. 

در همین حال، این شبکه اخیراً برای کاربران کیف پولی که به توکن NEAR از طریق Lava دسترسی دارند، یک شبکه غیر متمرکز از ارائه‌ دهندگان API که به توسعه‌ دهندگان در ساخت برنامه‌های بومی web3 کمک می‌ کنند، پاداش می‌دهد.

چارت روزانه ارز نیر پروتکل (NEAR)

ارز هوش مصنوعی AGIX

قیمت ارز سینگولاریتی‌ نت (AGIX) طی 24 ساعت گذشته افزایش باور نکردنی 23 درصدی را ثبت کرد و در حال حاضر با قیمت 0.5654 دلار معامله می‌ شود. پامپ قابل توجه توکن همچنین یک روند صعودی را نشان می دهد. با این حال، کاهش حجم مشتقات حاکی از آمادگی بازار برای ورود به فاز اصلاح است.

چارت روزانه ارز سینگولاریتی‌ نت (AGIX)

در پایان، پس از راه‌اندازی پلتفرم تبدیل متن به ویدئو Sora، توکن‌های مبتنی بر هوش مصنوعی شاهد تجمعی بودند که پتانسیل عظیم رشد و توسعه در مدار هوش مصنوعی را به نمایش گذاشتند. به نظر می رسد نمودارهای بازار GRT، NEAR و AGIX به طور گسترده مورد توجه علاقه مندان بازار کریپتو قرار گرفته است، زیرا آنها انتظار دارند با توسعه هوش مصنوعی در آینده شاهد افزایش قیمت ها باشند.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

5 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
4 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
هامون
هامون
2 ماه قبل

کار این سورا چیه؟؟

nima
nima
2 ماه قبل

اگه NEAR بتونه سطح مقاومتشو بشکنه خیلی بیشتر از اینام اقزایش پیدا میکنه

سمیه
سمیه
پاسخ به  nima
2 ماه قبل

قطعا رشد خوبی رو خواهد داشت