اجرا رویکرد Tax2Gas در لونا کلاسیک برای رسیدن به قیمت 1 دلار…

اجرا رویکرد Tax2Gas در لونا کلاسیک برای رسیدن به قیمت 1 دلار…

با تصویب بسیاری از پیشنهادهای حاکمیتی مربوط به بروزرسانی‌ها، توکن سوزی، استیکینگ و سایر موارد، برخی از اعضای اصلی انجمن Terra Luna Classic و اعتبار دهندگان معتقدند که بازگرداندن سازندگان به زنجیره برای احیای لونا کلاسیک یک دلاری و USTC ضروری است. Tax2Gas – تبدیل مالیات به گس و حذف محاسبه هر کدام به صورت جداگانه در حال حاضر مورد بحث است.

پیشنهاد Tax2Gas لونا کلاسیک چیست؟

جامعه Terra Luna Classic در حال حاضر از افزایش کارمزد توکن سوزی به 1.5٪ حمایت می کند. هدف این پیشنهاد افزایش نرخ مالیات بر روی زنجیره به 1.5٪ است که با 0.3٪ برای تامین مالی زنجیره توسط تقسیم مالیاتی 80/20٪ فعلی، به مالیات اولیه 1.2٪ برمی گردد.

با این حال، اکثریت از افزایش مالیات توکن سوزی خودداری می‌ کنند، زیرا می‌تواند دوباره مکانیسم توکن سوزی لونا کلاسیک را در صرافی بایننس متوقف کند. پیش از این، بایننس سهم کارمزد معاملات اسپات و حاشیه ای خود را از 100 درصد به 50 درصد کاهش داد و میزان توکن سوزی کلی را کاهش داد. علاوه بر این، از بازگشت پروژه ها و توسعه دهندگان به زنجیره جلوگیری می کند. از این رو جامعه همچنان به تلاش برای بازگرداندن ابزار به زنجیره ادامه می دهد.

Solidproof.io توسعه دهندگان ارشد KYCed با ساخت زنجیره و ماژول Cosmos در تجربه توسعه یافته بلاک چین، طرح توسعه و استقرار Tax2Gas را پیشنهاد کردند. توسعه دهندگان 6 هفته برای تحقیق، توسعه و آزمایش اولیه و استقرار نیاز دارند.

در همین حال، جامعه معتقد است که Tax2Gas راه حل خوبی است و سازندگان را باز خواهد گرداند. همچنین مالیات بر توکن سوزی حجم بالایی به همراه ندارد. Tax2Gas مالیات را در گاز ادغام می کند و نیاز به رسیدگی و محاسبه جداگانه را از بین می برد. همه این تلاش ها برای رسیدن قیمت لونا کلاسیک به یک دلار است.

این پیشنهاد در رای گیری اولیه بیش از 89 درصد رای موافق را دریافت کرد. از میان 15 اعتبارسنجی که شرکت کرده‌اند، 12 اعتبارسنجی از جمله JesusIsLord، Stakesystems، LUNC Development Fund و SolidVote رای “بله”، 2 رأی “نه” و Moon Rabbit Validator به “ممتنع” رای دادند. برخی از اعضای انجمن گفتند که این پیشنهاد هر دو پیشنهاد KYC و PPJ را نقض می کند.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

3.5 2 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
4 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
میلاد
میلاد
2 ماه قبل

همه مجبوریم امیدوار کننده صحبت کنیم

رضا
رضا
2 ماه قبل

نميخام بدبين باشم ولي با يك خبر مثبت هم نميشه زياد اميدوار و خوش بين شد.

رضا
رضا
2 ماه قبل

لونا ستاره ارزهای دیجیتال خواهد شد بماند به یادگار

کیانا
کیانا
2 ماه قبل

سلام
نظر شخصی من اینه که لونا هاتون رو تا میتونید نگه دارید
صبر کنید و صبر