معرفی 3 میم کوین انفجاری که این هفته باید زیر نظر داشته باشید!

معرفی 3 میم کوین انفجاری که این هفته باید زیر نظر داشته باشید!

سکه های میم در حال گذراندن دوران سرخوشی خود هستند. در اینجا سه مورد برتری که ارزش تماشای این هفته را دارند آورده شده است.

در یک افزایش ناگهانی قیمت، میم کوین Dogwifhat مبتنی بر سولانا با نماد اختصاری WIF در روز سه شنبه 46 درصد رشد کرد و بیش از 120 میلیون دلار حجم معاملات در چندین صرافی از جمله DEX ثبت شد. میم کوین WIF در زمان انتشار با قیمت 0.54 دلار معامله می شود که شاهد افزایش 208 درصدی حجم معاملات است.

با این حال، این سرخوشی فقط برای WIF نیست – سایر سکه‌ های میم محبوب نیز با کندل های سبز معامله می شوند و در 24 ساعت گذشته سودهای عظیمی را نشان می‌ دهند که شاید ارزش زیر نظر گرفتن در طول هفته را داشته باشند.

ارز BONK، یکی دیگر از میم کوین های مبتنی بر سولانا، در روز دوشنبه و اوایل سه‌ شنبه با افزایش 18 درصدی، در قیمت 0.00001396 دلار معامله می شود.

این میم کوین ها در حال انفجار هستند!

به طور کلی، به نظر می‌ رسد که بازار میم کوین ها پس از مدتی مجدداً مورد توجه قرار گرفته است. به عنوان مثال، طبق داده‌های CoinGecko، ارز دیجیتال پپه قورباغه 50 درصد افزایش یافته است و با قیمت 0.000002142 دلار معامله می‌ شود. در حال حاضر حجم معاملات PEPE رشد 388 درصدی را تجربه کرده است.

🔺معرفی 5 میم کوین با عملکردی بهتر از بیت کوین در سال 2024

به نظر می‌ رسد WIF، PEPE و BONK سه سکه برتر برای تماشا در روزهای آینده باشند، اما سایرین نیز دستاورد های قابل توجهی دارند.

فلوکی اینو که در ابتدا به عنوان یک میم کوین شروع به نوسان کرد و اکنون اکوسیستم فلوکی را تقویت می کند، یکی دیگر از برترین سودآوران است که 19 درصد افزایش یافته و در حال حاضر 0.00004336 دلار قیمت دارد.

جالب توجه است، ارز دیجیتال MAGA با نماد اختصاری TRUMP، یک سکه میم با الهام از شعار سیاسی “آمریکا را دوباره بزرگ کنید” که توسط رئیس جمهور سابق ایالات متحده، دونالد ترامپ رایج شد، تقریباً 85 درصد در هفته منفجر شد.

در همین حال دو ارز دیجیتال برتر بازار- شیبا اینو و دوج کوین- نیز در حال معامله هستند، اما سود آنها در مقایسه با موارد فوق کمتر است.

شیبا اینو و دوج کوین طی 24 ساعت گذشته به ترتیب 10 و 14 درصد افزایش یافتند.

💥با این حال، رفتار اخیر قیمت دوج کوین شباهت های جالبی را با عملکرد آن در سال 2020 انجام می دهد که موجب افزایش عظیم 28770 درصدی شده بود.

منبع: کریپتو پوتیتو

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

4.4 5 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
3 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
لیلی
لیلی
2 ماه قبل

پپه ۲ پ چیشد ریخت همه

آقا
آقا
2 ماه قبل

سود 50 درصدی پپه در راهه

احمد
احمد
2 ماه قبل

دوج رشد می‌کنه امکان داره تا یک دلار هم بره