تایید ETF شیبا به زودی...؟ هیجان سرمایه گذاران در میان نقطه عطف جدید SHIB 

تایید ETF شیبا به زودی…؟ هیجان سرمایه گذاران در میان نقطه عطف جدید SHIB 

پس از موفقیت ETF بیت کوین، ارزهای دیجیتال بیشتری برای مالکیت یک صندوق قابل معامله در بورس درخواست می دهند که شیبا اینو نیز از این قاعده مستثنی نمی باشد.

ETF شیبا اینو (صندوق قابل معامله در بورس) مهمترین رویداد روز است زیرا جامعه از گری اسکیل یک ETF برای شیبا اینو درخواست کرده است. اعلامیه ای از طریق پلتفرم X در میان جامعه به اشتراک گذاشته شده است تا مدیر عامل این صندوق، Michael Sonnenshein، پتانسیل این سکه را در بازار زیر نظر بگیرد. خب، وقتی این کار در حال انجام است، بیایید همه چیزهایی را که باید در مورد ETF شیبا اینو بدانید را بررسی کنیم.

خرید و فروش شیبا پی98

دلایل اصلی برای راه اندازی ETF شیبا چیست؟

موضوع قابل بحث ETF شیبا اینو پس از صحبت یک مجله شیبا در مورد “?Wen SHIB ETF” مطرح شد. همین یک بیانیه باعث جلب توجه جامعه و امضا اعلامیه منتشر شده در توییتر شده است. سه دلیل اصلی برای این درخواست وجود دارد که طرفداران ETF شیبا اینو هستند.

شیبا اینو دومین ارز دیجیتال محبوب در ایالات متحده 

شیبا اینو دومین میم کوین محبوب پس از دوج کوین است که ارزش بازار آن 5,736,074,175 دلار می باشد و با ارزش 0.000009734 دلار معامله می شود. طبق گوگل ترندز، این ارز دیجیتال دومین رمز ارز ترند در ایالات متحده است. به همین دلیل، حامیان اعلامیه منتشر شده در پلتفرم X معتقدند که اکوسیستم برای ETF شیبا آماده است.

قابلیت دسترسی برای کاربران

به گفته حامیان، دلیل دوم دسترسی آسان کاربران است. این فرصت خوبی برای سرمایه‌ گذاران خواهد بود تا برای خریداری سریع شیبا اقدام کنند. از آنجایی که این یک میم کوین است، در حال حاضر فرصت مناسبی برای سرمایه‌ گذاران فراهم کرده است. زیرا قیمت SHIB بسیار پایین‌ تر از آلت‌کوین‌ ها است، که به مردم اجازه می‌دهد با قیمت بسیار پایین‌، توکن بیشتری خریداری کنند. به عنوان مثال شما به اندازه قیمت یک آلت کوین یا بیت کوین، می توانید میلیون ها شیبا اینو بخرید. تایید ETF شیبا نقطه عطف بعدی برای پروژه و سرمایه گذارانش خواهد بود.

عدم وجود مشکلات مقرراتی مرتبط با شیبا اینو

شیبا اینو یک توکن ERC-20 است و قبلاً تست Howey را به عنوان یک توکن غیر امنیتی گذرانده است. این یک کالا به جای امنیت است و بیشترین نقش را در تایید ETF بیت کوین ایفا کرد و همین امر برای پرونده شیبا اینو نیز پیش بینی می شود. جامعه بر این باور است که Greyscale هنگام راه‌اندازی ETF شیبا هیچ مشکل نظارتی پیدا نمی‌ کند.

واکنش جامعه به ETF شیبا اینو

برای تایید یک ETF، جامعه باید 1000 رای جمع آوری کند. از این تعداد ETF برای شیبا تاکنون توسط 600 نفر تایید شده است. بنابراین زمان زیادی طول نخواهد کشید تا این اتفاق بیفتد.

جامعه از ابتدا حمایت زیادی از این میم کوین نشان داده است و در تایید نیز نقش خواهد داشت.

نکته اصلی که باید روی آن تمرکز کرد، حمایت Greyscale از جامعه شیبا اینو است. در حال حاضر، این شرکت هیچ اعتمادی به شیبا اینو برای تبدیل آن به ETF با SEC ندارد.

در حال حاضر، ما فقط ETF بیت کوین را داریم که مسیر موفقیت سایر ETF ها را ایجاد کرد، همانطور که بستر ارزهای دیجیتال را در سال 2009 ایجاد کرد. طبق تعریف، ETF منعکس کننده رفتار یک ارز دیجیتال واقعی است. 

تایید ETF شیبا اینو می تواند یک امتیاز اضافی برای جامعه SHIB باشد و به رشد و فرصت های بیشتر برای سکه منجر خواهد شد.

جمع بندی

اعلامیه ETF شیبا اینو در جامعه رمزنگاری منتشر شده است و ممکن است به موقع همه امضاهای مورد نیاز را جمع آوری کند. آنچه نگران کننده است اعتماد گری اسکیل به Shiba Inu برای تبدیل به ETF است. شانس ETF برای شیبا نسبتا کمتر است زیرا ETF اتریوم برای مدتی متوقف شده است. 

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

3.8 4 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
3 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
نامدار
نامدار
2 ماه قبل

و شیبایی که یه دیقم ارو قرار نداره و همه قله ها رو فتح میکنه

لیلی
لیلی
2 ماه قبل

به نظرتون شیبا بیشتر بخریم چطوره؟

mmm.q
mmm.q
2 ماه قبل

باید بیشتر افزایش یابد قیمت شیبا از یک الگوی صعودی خارج شده و اکنون به نظر می رسد آماده صعوده